T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 19:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 grudnia 2011, 19:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 14 sierpnia 2011, 09:14
Posty: 2
model: t4
silnik: AJT 88

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam .
W moim autku 2.5TDI z 1999r. dzieją się dziwne rzeczy z kierunkowskazem,a mianowicie raz działają a raz nie.
Problem ten dotyczy również awaryjnych.Ostatnio jak włączyłem to zapaliły się na stale .
Czy powinienem poszukac nowego włącznika może jest to spowodowane inna awaria.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 grudnia 2011, 19:52 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Kolego przekaźnik kierunkowskazów sprawdź, ostatnio ten sam przypadek miała moja mama w passacie ;)

Od kierunkowskazów jest przekaźnik o nr 22, gniazko nr 6 <38>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 grudnia 2011, 22:02 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Lub włącznik przy kierownicy, uszkodzenie włącznika awaryjnych też daje takie objawy.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 grudnia 2011, 22:12 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
KrzySieK napisał(a):
Kolego przekaźnik kierunkowskazów sprawdź, ostatnio ten sam przypadek miała moja mama w passacie ;)

Od kierunkowskazów jest przekaźnik o nr 22, gniazko nr 6 <38>
T4 z 99 roku już go tam nie ma, jest zintegrowany razem z włącznikiem (chyba), w każdym razie nie ma go już w skrzynce bezpieczników.
Wina leży najprawdopodobniej :
FocusMED napisał(a):
Lub włącznik przy kierownicy, uszkodzenie włącznika awaryjnych też daje takie objawy.
przerywacz kierunków jak padnie to już nie żyje :mrgreen:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 grudnia 2011, 22:17 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
W nowej desce przerywacz jest zintegrowany z wyłącznikiem awaryjnych.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 stycznia 2012, 19:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 14 sierpnia 2011, 09:14
Posty: 2
model: t4
silnik: AJT 88

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki Panowie.Tak jak Mikoli napisał u mnie przekażnik zintegrowany jest wraz z włącznikem. Udało mi się usunąc usterkę.Otóż rozebrałem go i podgiąłem styki i jak narazie hula.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 stycznia 2012, 01:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 28 grudnia 2011, 01:35
Posty: 89
model: transporter
silnik: abl

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
Podłączę się pod temat, żeby nie zaczynać nowego wątku, moja sprawa tez dotyczy kierunków, a właściwie braku odbijania po skręcie w lewo. Myślałem że to przełącznik zespolony, ale rozebrałem i działa on prawidłowo, natomiast znalazłem obłamany 'ząbek' w kierownicy (tam gdzie jest pierścień ślizgowy do klaksonu). No i teraz pytanie - czy z powodu tego "ząbka" trzeba wymienić całą kierownicę?
Tzw etka dla ubogich, czyli vagcat pokazuje niejednoznacznie - koło kierownicy jest niby razem z pierścieniem, a tuz obok jest część 7D0419661 return ring with slip ring (pierścień powrotny z pierścieniem ślizgowym), niby jako osobna. No i mam mętlik - jak badałem rozebrana kierownicę to wyglądało tak jakby ten "języczek" był częścią kiery przytwierdzona na stałe.
Pytanko do znawców zmieniających kierownice: jak ten pierścień od kierownicy oddzielić i gdzie kupić sam pierścień (nawet nie znam nazwy którą można by wpisać w wyszukiwarkę alledrogo - zawsze mam zero wyników). Oczywiście można w aso ale podejrzewam ze cena będzie równa cenie skórzanej kierownicy z allegro...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 stycznia 2012, 19:32 
doklej ząbek i po kłopotku poco wymieniać. (naprawić) wymiana to nie sztuka


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 stycznia 2012, 23:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... a467-tiykw


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.



Za ten wpis autor grzesiex podziękował: Storch_M (piątek, 27 stycznia 2012, 14:31)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 stycznia 2012, 14:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 28 grudnia 2011, 01:35
Posty: 89
model: transporter
silnik: abl

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
DZIĘKI!!! Dokładnie o tą część mi chodzi. Jakbyś jeszcze napisał jak to się z kiery wyjmuje i potem zakłada, byłbym wdzięczny stokrotnie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 października 2012, 16:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 31 maja 2010, 16:01
Posty: 1
model: t4
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam. też mam problem z migaczami wolno mi migają chciałęm też sprubować podgiąc w tyki tak jak kolega w powyższych postach ale nie zabardzo jak podgiać? bardzo proszę o pomoc.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 października 2012, 19:11 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2313
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Witaj,napisz poprawnie post aby było wiadomo o co chodzi i staraj się zachować poprawną pisownię.


_________________
T4 95r 2.4 AAB , T4 93r 2.5 ACU , T4 95r 2.5 ACU , Sharan 97 2.8vr6 , Rav 4 mkII 2.0


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 kwietnia 2013, 12:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 lutego 2013, 20:24
Posty: 14
model: T4
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Witam
Miałem podobny problem jak wyżej opisane. Kierunkowskazy raz działały a raz nie. Problem dotyczył jednocześnie świateł awaryjnych. W dodatku od czasu do czasu coś "pstrykało" w okolicach skrzynki z przekaźnikami.
Zdecydowałem się wymienić przekaźnik i problem zniknął jak ręką odjął. Za przekaźnik we Wrocławiu zapłaciłem 20 pln. Kupiłem zamiennik - niemieckiej produkcji.

Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 11 października 2013, 13:12 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 października 2013, 20:48
Posty: 13
Lokalizacja: Lublin
model: T4 2002r.Transporter
silnik: 2,5 TDI ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,
jestem początkującym użytkownikiem t4 z 2002r.
w moim jest taki problem:
przy włączaniu lewego kierunkowskazu wszystko jest ok (tzn miga w normalnym tempie) a jak włączam prawy miga bardzo szybko.
bardzo proszę o pomoc, chciałbym to naprawić samodzielnie z powodu braku funduszy. Czy ktoś już miał ataki problem? jak się do tego zabrać? tzn gdzie dokładnie znajduje się przekaźnik, co i jak trzeba rozebrać aby się do niego dostać w celu sprawdzenia?
Bardzo proszę o pomoc.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 11 października 2013, 15:02 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Szybkie miganie oznacza spalona żarówkę w którymś z kierunkowskazów. Zacznij od sprawdzenia żarówek prawej strony.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.



Za ten wpis autor slimak podziękował: matosh (piątek, 11 października 2013, 16:35)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 11 października 2013, 16:34 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 października 2013, 20:48
Posty: 13
Lokalizacja: Lublin
model: T4 2002r.Transporter
silnik: 2,5 TDI ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
sprawdziłem żarówkę i jest ok, włożyłem porządnie, poodciskałem kostki sprawdziłem przewody i narazie pięknie cykcyka, dzięki Ślimak


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 marca 2014, 21:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 25 czerwca 2013, 10:58
Posty: 3
model: t4
silnik: 1.9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam,

Mam problem z prawym kierunkiem. Z jakiegoś powodu nie działa prawy kierunek (przedni i tylni), nie świeci także przy włączonych awaryjnych. Kupiłem inny przełącznik i nic. Jakies inne porady?

Dziękuje za pomoc


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 marca 2014, 10:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 3 marca 2014, 09:25
Posty: 10
model: '91 bus
silnik: 1.9D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 11 razy
witam,
u mnie jest od wczoraj to samo,
lewy jest prawego nie ma,
awaryjne też migają tylko z lewej strony.
na przełączniku zespolonym nie widać fizycznych uszkodzeń.
co jeszcze można sprawdzić?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 14 kwietnia 2014, 06:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 26 stycznia 2014, 10:20
Posty: 41
model: vw t4 caravella
silnik: 2,5 b

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
awaria kierunkow nie dzialaja wogole :( jak wlacze awaryjne to pala sie stale lampki na liczniku bez mrugania czy swiecenia na zewnatrz . kierunki wogole nie swieca wlacznik awaryjnych w kierownicy nie moge odnalesc przekaznika num 21 bo on odpowiada za kierunki??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 14 kwietnia 2014, 09:16 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 22 października 2013, 08:30
Posty: 281
Lokalizacja: 3miasto
opis: VW T5 Transporter 2.5TDI 131km
model: Transporter
silnik: 2.5TDI 131km

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 14 razy
przekaźnik numer 22. Na allegro masz zamiennik - ostatnio brałem i z przesyłką wyszło mnie niecałe 30PLN


_________________
---
Był VW T4 Caravelle 2.4D 78km
Jest VW T5 Transporter 2.5TDI 131km


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB