T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 15:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 września 2011, 16:48 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Witam Was.

Chciałbym zamontować w swojej Caravelce spryskiwacze lamp, jako, że stałem się posiadaczem zestawu xenonów na soczewkach ;-)

Moje pytanie dotyczy podłączenia. Czy do spryskiwaczy lamp jest osobny zbiorniczek z płynem i pompką (pompkami), czy korzystają one ze zbiorniczka spryskiwaczy szyb?

Jak to jest rozwiązane u Was? Jak to wygląda fabrycznie, czy są dwa zbiorniczki, czy jeden?

U siebie mam spryski na przednią i na tylną szybę. Zastanawiam się, czy np. jak podłączę trójnikiem do zasilania spryskiwacza szyby tylnej, to czy pompka podoła?

Problem jeszcze tkwi w wycięciu otworków pod spryski, bo raczej zakup nowej dolnej blachy odpada, za duży koszt (zakup + lakierowanie).

Bardzo proszę o info i z góry dziękuję.


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 września 2011, 17:56 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Zbiorniczek przy spryskach lamp jest jeden, większy o pojemności około 7 litrów. Do obsługi sprysków służy druga, pompka o dużej wydajności. Podłączenie elektryczne zapewnia działanie sprysków lamp podczas zmywania szyb tylko przy włączonych światłach. Schemat podłączenia tutaj


_________________
Administrator w stanie spoczynku.



Za ten wpis autor slimak podziękował: tommly (poniedziałek, 19 września 2011, 18:22)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 września 2011, 18:22 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Dziękuję za pomocną dłoń ;-)

Czyli jeszcze raz, żeby nie było, że źle coś zrozumiałem.

Jest jeden zbiorniczek, który zasila i spryskiwacze szyb i reflektorów - 7-litrowy.
Jedna pompka zasila przednią i tylną szybę, a druga wysyokowydajna - światła, czy tak?

Schemat podłączenia jest jakby troszkę mnej istotny, w naszym przypadku, bo i tak się jeździ non-stop na światłach :-)

Ale dzięki ponownie.


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 września 2011, 19:48 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
tommly napisał(a):
Jest jeden zbiorniczek, który zasila i spryskiwacze szyb i reflektorów - 7-litrowy.
Jedna pompka zasila przednią i tylną szybę, a druga wysyokowydajna - światła, czy tak?
.


Dokładnie tak.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2011, 03:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 29 lipca 2011, 14:22
Posty: 27
model: T4 Caravelle
silnik: 2.5 TDI 102BHP

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Czy schemat na t4 wiki jest rozwiązaniem fabrycznym?

Czy zmodyfikowanym?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 grudnia 2011, 11:09 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Jest i fabryczny i zmodyfikowany. Modyfikacja polega na dołożeniu wyłącznika układu sprysków.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 lipca 2012, 22:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Aby nie tworzyc kolejnego tematu tutaj sie podlacze.

Ktoś zna wymiary mniej więcej w którym miejscu maja byc wycięte otwory na spryski w wersji poliftowej w listwie podreflektorowej ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 lipca 2012, 22:59 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Ha ha właśnie, też mam ten dylemat.

Najszybciej chyba będzie odrysować okrąg od wewnątrz - ten w plastiku lampy na spryski - od strony silnika, albo kupić "nową" listwę z dziurami <38>


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Ostatnio edytowano sobota, 21 lipca 2012, 23:56 przez tommly, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 lipca 2012, 23:36 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Mnie nowa listwa nie urządza z otworami fabrycznymi, bo bym musiał malowac, a problem lezy w idealnym dorobieniu lakieru aby nie było róznicy. Więc raczej tylko wycinanie otworów wchodzi w gre....

Juz same dysze pomalowałem i maja inny odcień co mnie denerwuje i chyba wrócą w kolor czarny...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 lipca 2012, 23:58 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Ja właśnie przez te nieszczęsne otwory wstrzymałem się z zakupem spryskiwaczy. Mam już zakupiony duży zbiorniczek z 2 pompkami i się zastanawiam nad resztą.
A można wiedzieć STERCIU gdzie i za ile nabyłeś komplet sprysków?


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 lipca 2012, 00:21 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Jak zwymiaruje otwory , odległosci wszystkie gdzie dokładnie mają się znalesc to nie powstrzyma mnie nic przed zrobieniem dziur pod nie teraz juz ;). Same spryski , tzn komplet który znajduje sie pod reflektorem zalatwiałem po znajomosci więc trudno okreslic czy drogo wyszedł czy nie i wsumie na wymiane towar za towar. Ale jak bym miał za nie zapłacic to niecałe 400zł za komplet czyli dysze , uszczelki pomiędzy dysze a listwe i siłowniki ciśnieniowe (pompki pod dysze),nowe.


tommly , a mógłbys zrobic foto zbiorniczka aby zobaczyc jak wygląda i wkleilbys tutaj ?? Bo są rózne zbiorniczki od krótkiego przodu i dlugiego i mam jakis tylko nie wiem który to jest..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 lipca 2012, 12:45 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Ok, zrobię później zdjęcie i wkleję pod wieczór. Ja też nie wiem jaką mam wersję zbiornika, ale wydaje mi się, że po lifcie, bo patrzyłem na kształt swojego "oryginalnego" zbiornika z auta i są podobne, oczywiście poza wielkością <01>


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 lipca 2012, 12:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Wiem ze poliftowy i przedliftowy mają inne kształty własnie... Przed liftowy wygląda tak jak na tej aukcji na foto która widzę się pojawił na allegro w miedzy czasie jak pisałem poprzedniego posta: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2508366721

Ale jak bys miał chwile i stwierdził ze masz poliftowy zbiornik to cyknij fotę proszę jak bedziesz miał mozliwosc...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 lipca 2012, 21:34 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Sorki Sterciu ale dopiero dzisiaj dałem radę pstryknąć fotę, wydaje mi się, że to do nowego ryjka, bo data wybita na zbiorniku sugeruje 2003 rok - numer ref.: 701 955 453C


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 lipca 2012, 08:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
ok , dzięki za foto , po nr wychodzi ze to zbiorniczek po liftowy...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 lipca 2012, 13:14 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
ja po numerze nie mogłem namierzyć, ale sugerowały mi to 2 zera i strzałka na 3 przy wybitej dacie produkcji, więc jestem happy, bo będzie pasował, a już wymierzyłeś te otworki, z chęcią bym skorzystał ze zwymiarowania, a może jakiś szablon zrobisz i wrzucisz na forum, myślę, że więcej osób byłoby Ci wdzięcznych <31>


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 lipca 2012, 18:15 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Narazie musze namierzyc kogoś kto ma takie spryskiwacze w wersji poliftowej i dopiero bede mógł odmierzyc wszystko....


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 lipca 2012, 19:28 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
najlepiej na zlocie, ale póki co chyba mnie nie będzie niestety <zły>


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 lipca 2012, 19:20 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
tommly napisał(a):
najlepiej na zlocie, ale póki co chyba mnie nie będzie niestety <zły>


Masz blisko na zlot więc korzystaj , bo nie wiadomo czy się znów trafi okazja zlotu tak blisko jak masz ;). Wpadnij chociaz na weekend.


Co do wymiarów to dzięki uprzejmości kolegi Łukasz.my który zmierzył mi są one następujące:

Mierząc od początku listwy (przy łaczeniu z błotnikiem) do krawędzi otworu jest 36,4cm.
Mierząc od góry , czyli jak jest drugie zagięcie patrząc od przodu to od drugiego zagięcia jest 4,5cm.
Otwor kwadratowy o wymiarach 3,2cmx3,2cm.
Oczywiście chodzi o wersje poliftową z dlugim pyskiem.

Jeszcze raz dzięki Łukasz za zmierzenie :).


Ostatnio edytowano środa, 25 lipca 2012, 19:44 przez Sterciu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 lipca 2012, 19:38 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Ooo super, jutro obadam sprawę i zerknę na te zagięcia ;-)
i może faktycznie się skuszę w końcu na zakup i założenie spryskiwaczy...

A co do zlotu, to może faktycznie w weekend wpadnę <38>

Zerknij Sterciu na poniższy obrazek, czy dobrze zrozumiałem z tym drugim zagięciem od góry ...


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...



Za ten wpis autor tommly podziękował: Marcin Pawlak (środa, 6 stycznia 2021, 20:27)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB