T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 14:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 lipca 2012, 19:16 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Zrobiłem sobie na swojej listwie rysunki zwymiarowane , ale sam zgłupialem az w pewnym momencie i musze jeszcze raz z Łukaszem pogadac jak on mierzyl , podam mu obie foto i pózniej niewłasciciwą wywale z tego postu.

Albo to tak miało byc:

EDIT: FOTO USUNIĘTE , wymiary maja byc mniej więcej jak na foto ponizej.

Albo tak:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Zmyliło mnie to ze jak patrze na listwy te chińskie nowe z allegro to otwory nie wychodzą mniej więcej na srodku szerokosci jej , a u mnie na tym pierwszym zdjęciu wychodzą na srodku.... Ale znów w pasie przednim lampy sa okrągłe otwory (zaslepione zaslepkami ori które trzeba wyłamac) i by się mniej więcej zgadzało ze w listwie otwory maja byc na srodku jej szerokosci....

EDIT:

No i nie myle sie , spryski są zamontowane nie na srodku szerokości listwy. Mam nadzieje koledzy forumowi sie nie obrazą jak wrzuce ich poglądowe fotki jak mają zamontowane spryski. Jakby cos to mogą mnie pobic na zlocie za to :P.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Ostatnio edytowano poniedziałek, 30 lipca 2012, 23:40 przez Sterciu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 lipca 2012, 22:29 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Czyli wychodzi, że jednak ta druga wersja? A ja po oględzinach listwy w swojej T4 byłem również pewien, że ma być jak na Twoim pierwszym rysunku ;)


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 lipca 2012, 22:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
W/g otworu zaslepionego na pasie lampy , czyli tego co jest pod listwą wychodzi tak jak na pierwszym foto. Ale.... spryskiwacz , a własciwie siłownik cisnieniowy do którego dysza jest przymocowana zewnętrzna mocuje się do pasa lampy i fabrycznie jest on tak wyprofilowany ze idzie w górę pod kątem. Więc musi jednak otwór byc wyzej a nie na srodku szerokosci listwy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 lipca 2012, 23:08 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
No w sumie tak - z samego wyglądu siłownika (pompki) wynika, że idą pod kątem ;) co racja, to racja.

Czyli można też to chyba zrobić od drugiej strony: przykręcić siłowniki do lamp i przykładając delikatnie listwę zaznaczyć środek otworu lub przynajmniej na oko zobaczyć w którym miejscu wypada.


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 lipca 2012, 19:16 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
tommly napisał(a):

Czyli można też to chyba zrobić od drugiej strony: przykręcić siłowniki do lamp i przykładając delikatnie listwę zaznaczyć środek otworu lub przynajmniej na oko zobaczyć w którym miejscu wypada.


Cięzko moze byc ale zawsze mozna spróbowac. Gdzies widziałem foto w necie siłownika wystającego z listwy ale bez dyszy zewnetrznej. Wychodzi siłownik pod kątem i praktycznie cały kwadratowy otwór w listwie jest przez niego wykorzystany , od samego dołu do powyzej połowy otworu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 lipca 2012, 16:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Jak już zrobisz STERCIU, to daj znać.

Widzisz, dzisiaj ściągałem cały przód ze zderzakiem włącznie, żeby móc nagwintować otwory pod śruby do osłony silnika i tak się spieszyłem, że zapomniałem nawet zerknąć na te "dziurki" pod pompki w lampach i jak to w ogóle wygląda.


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 lipca 2012, 23:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Spryski zamontowalem , tzn nie do konca ale juz przymierzone prowizorycznie i delikanie mi uciekają otwory , tzn moze nie uciekają jakoś strasznie mocno poniewaz uszczelka nie symetrycznie do dyszy i jedna krawędz dyszy jest na krawędzi uszczelki i tak z obu stron. Ale jutro moze pokombinuje i silownik moze przesune skręcając go z lampą , a jak nie to rozpiłuje otwór , trudno się mówi. Pozatym jak spryskiwacz sie wysunie to do konca wrócić nie chce tez poniewaz znów o kołnierz uszczelki się zapiera... Mysle ze to poprostu kwestia jeszcze jakiejs tam niewielkiej regulacji przy lampie przy siłowniku.

Otwor jeden wycinałem za pomocą wyrzynarki i odradzam zdecydowanie , pozaginało mi krawędzie i w jednym miejscy podstawa wyrzynarki zrobiła mi sznyte na listwie zdzierając lakier do podkładu... naszczescie na srebrnym nie widać tego praktycznie więc o tyle dobrze. Drugi otwór nawiercałem wiertłem otór przy otworze , pózniej dopiłowałem i wyszło ładnie. Dobrze ze jest uszczelka bo jednak farba poodpryskiwała z krawędzi ale uszczelka to kryje bez problemu. Jutro jeszcze pokombinuje , jak bedzie trzeba to dopiłuje i bede musiał jakoś to porządnie zabezpieczyc antykorozyjnie.

Jedno jest pewne juz , otwory wyciete więc do stanu auta bez spryskow wrócic nie mogę , takze musze dopracować teraz juz do końca wszystko ;).

Zaraz dokleje foto jak wycinałem otwory.

Aha , wymiary brałem jednak z tego zdjęcia :

Obrazek

Fotki z wycinania otworów:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 lipca 2012, 14:56 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
no nie no ładnie ładnie.... <38>


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 lipca 2012, 23:28 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Dzisiaj jeszcze sie troche pobawiłem przy spryskach. Rozpiłowałem troche otwór wzdłuz i wszerz przez co luzno mi uszczelka lata , ale ja mam zamiar i tak przykleic do listwy na sikalasomer710. Musiałem tez troche w pasie lampy otwory rozwiercic na srby montazowe siłownika ciśnieniowego. Pozatym zakonserwowałem najlepiej jak potrafiłem rant otworu. Schnie narazie do jutra i moze jutro złoze do kupy juz wszystko.

W tygodniu moze tez wiązkę wymienie na taką co ma przewody tez na drugą pompkę.
Musze wąz kupic i trójnik jeden do tego węza jeszcze , zostanie mi do załatwienia zbiornik i przekaznik.
No i przerobic aby mozna było te spryski włączac niezaleznie do sprysków szyby.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Niestety nie udało mi się idealnie trafic z otworami pod dysze w listwie (o co się najbardziej obawiałem , ale dobrze ze to dosłownie milimetry tylko przesuneły mi się) więc musiałem dosłownie o 2mm przesunąc na otworach rozwieracjac je w pasie lampy. Rozwierciłem je w bok i w dół , zrobiłem takie dosc spore ale siłownik po skręceniu trzyma się jakby to był cały plastykowy odlew z lapą razem ;).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 sierpnia 2012, 13:27 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Kurczaki, nie wiem, czy mi się kiedykolwiek uda za to zabrać, cierpię na permanentny brak czasu....

Jakbyś potrzebował zbiorniczka, to mogę Ci swój odstąpić za drobną odpłatą, bo chyba w tym roku nie dam rady tego zrobić, za dużo zabawy, jak dla mnie, przynajmniej na razie.


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 sierpnia 2012, 14:15 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Ja to ostatnimi wieczorami w wolnych chwilach robiłem , dziś mam luzny dzien to zabralem sie za wymianę instalacji elektrycznej , mam całą wiązkę idącą do dwoch pompek w zbiorniczku , czujnika maski , silniczka wycieraczek , zbiorniczka wyrównawczego i hamulcowego. Tylko nie mogę namierzyc za skrzynką centralną osobnej kostki jednopinowej własnie od pompki sprysków lamp. Idzie osobny czerowny przewód zakończony jednopinową białą kostką...

Pozatym zastanawiam sie jeszcze od czego mam dodatkową kostkę w tej nowej instalacji , u mnie jej nie ma i nie ma dwóch przewodów w instalacji do której one idą. Nr instalacji 7D1 971 205BN , czyzby to wiązka od benzyniaka i dlatego jakas dodatkowa kostka do jakiegos czujnika jest ?? Mógłby ktoś to sprawdzic po nr tą wiązkę ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 sierpnia 2012, 15:02 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Jeśli mnie pamięć nie myli to tam przychodzi dodatkowa kostka zasilająca przekaźnik i obsługująca instalacje sprysków. TU masz schemat.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 sierpnia 2012, 19:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Tzn w nowej instalacji mam kostkę jednopinową z czerwonym przewodem. Jest to przewód który idzie do kostki do pompki tej drugiej od sprysków reflektorów. I tą własnie jednopinową kostkę nie mam gdzie podlączyc ale juz ustaliłem ze mi brakuje kostki "B" do podlaczenia w skrzynce centralnej...

http://translate.google.pl/translate?hl ... CFIQ7gEwAA

Ale dodatkowo mam w instalacji inną kostkę której nie miałem w starej instalacji co z mojego auta wymontowałem. Ale ta kostka wolna jest w komorze silnika na wysokosci IC. Przewody z tej kostki dochodzą do innej w kabinie takiej trzy pinowej niebieskiej w której wszystkie trzy piny są podlączne. U mnie natomiast była tez ta kostka trzy pinowa ale tylko pod jeden pin przewod przychodzil , pózniej w kierunku skrzynki centralnej tez jeden odchodzi od strugiej czesci wtyku. Ale chyba juz ustaliłem mniej więcej od czego są to przewody i kostka w komorze silnika , wiązka jest od młodszego auta i mozliwe ze z tej wiązki idzą kable na jeden czujnik który u mnie z całkiem innej wiązki ma podłączenie. Po kolorach kabli i dlugosci do tej zbędnej kostki to by się zgadzało własnie więc zaslepiłem ją i juz.

Wiązkę miałem taką , na foto są dwie , ta pod pompkę sprysków i druga wymontowana u mnie z auta.
Obrazek



Kostka z przewodem plusowym idącym do kostki pompki spryskiwacza reflektora , ale to juz wiem ze ma iśc pod pin B/6 , tylko ze nie mam wogole kostki "B".

Obrazek




To jest własnie kostka o której pisałem wyzej , wychodzi za IC z instalacji , w starej wiązce nie miałem tej kostki.
Obrazek


No i tutaj dwie kostki pod dwie pompki.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 4 sierpnia 2012, 14:28 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Z lewym spryskiwaczem mam taki problem , po wysunięciu jak sam wraca to zapiera sięo widocznym na foto kołnierz uszczelki i nie wraca juz dalej. Otwory lewy i prawy identycznie wyciete , siłowniki do lampy na tej samej wysyokosci przykręcone... Rozpiłowywać otworu juz nie chce więcej bo uszczelka nie bedzie miała sie czego trzymac , jak mysliscie , przyciąc ten kołnierz ???

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Prawy spryskiwacz sie normalnie chowa , nie ma problemu , lewy zapiera sie o ten kołnierz , jakby go nie było to by sie tez normalnie chował...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 4 sierpnia 2012, 14:38 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
albo masz za nisko zamontowany ten kołnierz innej opcji nie ma skoro jeden ci się chowa a drugi nie ale mogę się mylić


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 4 sierpnia 2012, 14:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
W tym rzecz ze własnie , mierząc od pierwszego rantu listwy do rantu kołnierza wymiar jest identyko jak z prawej strony , mierząc od rantu listwy do centralnego punktu silownika , czyli srodka wylotu płynu jak się dyszę zdemontuje tez wychodzi tak samo wymiar... Zastanawiam sie czy poprostu tylko ja mam taki problem czy moze ktoś miał podobny i go rozwiązał. Ja juz pod listwę gdzie sie przykręca do pasa lampy po kierunkowaskazem dałem podkładki co delikatnie podnioslo listwę całą ale nadal sie zapiera. Jeszcze moze dam jedną podkładkę pod tą listwę to moze jeszcze siepodniesie ale znów moze nierówno w stosunku do zderzaka byc pózniej...

Zastanawia mnie czy az tak bardzo jest potrzebny ten kołnierz który jak tak patrze to chyba za wielkiej roli nie spełnia bo jak wodą się leje po listwie to i tak przez spryskiwacz i uszczelkę ona wycieka z drugiej strony... nic powaznego ona nie uszczelnia bo woda i tak jak pada deszcz pod listwę sie dostaje...

EDIT:
oki , problem juz wiadomy... uszczelka jedna ma większą srednice otworu , druga mniejsza , ta z lewej strony oczywiście ma mniejsza wiec chyba kołnierz pójdzie do obcięcia... Róznica niby niewielka srednicy otworu bo około 2mm (czyli po 1mm na stronę) ale jak widać juz tworzy problem bo kołnierz jest na rancie otworu...

EDIT:

Wiązka do skrzynki centralnej dorobiona w/g schematu.

Obrazek

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Ktoś pomysł ma jakis jak podłączyc to na zwykłym przekazniku z uzyciem oryginalnego miejsca/gniazda w skrzynce centralnej ?? Oczywiście niezalezne podłączenie po wyłacznik aby właczac wtedy kiedy sie chce.

Na t4-wiki jest modyfikacja podana ale z przekaznikiem 95 , a ja chce zrobić to bez niego.

Biało-czarny przewód z bialą kostka ma isc pod pin D/4 który to chyba jest odpowiedzialny z włączenie spryskiwaczy w chwili gdy są włączone swiatła mijania , moze zamiast podłączac pod niego zrobic gdzies wyłącznik ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 8 sierpnia 2012, 10:28 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Próbowałbym tak:
W polu 7 skrzynki zwykły przekaźnik, zielona kostka "B" z tyłu skrzynki bezpieczników podłączona tak:
pin B6 - "+" na silniczek pompki;
pin B5 - zacisk 30 czyli stały "+" po bezpieczniku;
pin B4 - masa.
Po podaniu napięcia na pin B1 lub B3 pompka powinna ruszyć.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 8 sierpnia 2012, 13:26 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Ja zrobiłem wiązkę w/g schematu na t4-wiki , czyli tak:

pin B/6 - "+" na silniczek pompki (po drodze wtyczka T1i)
pin B/5 - pod kl.30
pin B/4 - masa , czyli kostka pod okragły rozgałęznik pod deską przy skrzynce centralnej
pin B/3 - po drodze wtyczka T1m , od wtyczki do pinu D/4
pin B/2 - do B/1
pin B/1 - do B/2

Kostka u mnie bedzie zamiast oryginalnej zielonej "B" , przerobiona z kostki czarnej "M". Wchodzi ona bez problemu , tylko bolec zabezpieczający ma na srodku i jego trzeba przesunąc na bok jakos , albo dać bez bolca ale wtedy zabezpieczenia przed wypięciem sie nie bedzie miała.

Za kostke "B" w aso zawołali 68zł , więc troche duzo w/g mnie , dlatego przerabiam kostkę "M" która łatwiejsza jest do zdobycia na szrocie , bo kostka "B" na szrocie jest cięzka do znalezienia niestety.

Czyli Ślimak , w/g Twojej rozpiski muszę albo przepiąc B/1 , albo B/3 podpiąc inaczej , nie pod D/4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 8 sierpnia 2012, 13:42 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
D4 jest połączony kablem z B3 czyli musiałbyś dorabiać kolejny kabel pomiędzy kostkami. Podobnie nie ma sensu łączenie B1 z B2. Podanie napięcia na B1 lub B3 powinno uruchomić przekaźnik i pompkę. Oczywiście napięcie podajesz osobnym włacznikiem i chcesz sterować spryskami niezależnie od pracy lamp i wycieraczek.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 8 sierpnia 2012, 13:57 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Tzn w kostce "D" z pod pinu D/4 wychodzi mi kawalek kabla zakończonego kostką w postaci gniazda wtykowego który gdzies tam w gąszczu kabli z tyłu skrzynki w aucie jest do niczego nie podłączony. Zrobilem więc w tej nowej wiązce tez kabel zakończony kostką , czyli wtyczką i podłączyc nie ma problemu , łącze obie kostki i wtyk B/3 jest polaczony z D/4. Czyli jak mówisz ze nie ma sensu ich laczyc to nie bede , czyli na nim mozna dać wylącznik na B/3 ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB