T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 13:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 maja 2015, 20:40 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
Aha, czyli mogę brać kpl z jakiegoś multivana po 99 i tylko dokupić sobie listwe podreflektorowa do starego przodu , tak ? :D

Dzięki ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 11 maja 2015, 07:08 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Tak.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 maja 2015, 12:52 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
Ma ktoś może fotkę jak wygląda pompka ta co jest na spryski reflektorów?
Bo podobno jest większa niż ta na szyby...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 maja 2015, 13:54 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Na wiki jest podana 3B7 955 681 grupa vag, wygoogluj lub szukajka na allegro



Za ten wpis autor xxxkamil podziękował: Patrick (niedziela, 17 maja 2015, 14:00)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 maja 2015, 14:03 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
Ze zdjęć wynika że to coś takiego...


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 maja 2015, 19:27 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
A ja mam takie pytanie, jeśli dobrze zrozumiałem to w orginale spryski zalączaja się manetką razem z przednią szybą. A jest możliwość aby to zmienić tak rzeby włączały się manetką z tylnią szybą?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 stycznia 2017, 20:16 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
Czy do instalacji spryskiwaczy jest jakiś bezpiecznik?
Jak zdemontować atrape (krótki przód) aby nie uszkodzić spryskiwaczy? Najpierw demontuje się końcówki sprysków czy jak?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 stycznia 2017, 20:18 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Nie ma bezpiecznika.
Przed zdjęciem antrapy wyciągasz obie dysze, są mocowane na wcisk.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 stycznia 2017, 01:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 stycznia 2017, 11:01
Posty: 49
Lokalizacja: Malbork / Toruń
model: Szukam T4
silnik: 2,5B lub 2,8B

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 5 razy
xxxkamil napisał(a):
A ja mam takie pytanie, jeśli dobrze zrozumiałem to w orginale spryski zalączaja się manetką razem z przednią szybą. A jest możliwość aby to zmienić tak rzeby włączały się manetką z tylnią szybą?


Niestety nie wiem jak to jest zrobione w VW ... ale wtrącę 3 grosze, bo Kolega nie dostał podpowiedzi.

W moim wozidle jest jedna pompka ze zmienną polaryzacją zasilania.
Czyli podając +/- płyn leci na przód, a dając -/+ leci na tył.
Dokładając do lamp mam osobną pompkę z diodą prostowniczą, która przy polaryzacji +/- nie przepuszcza napięcia na silnik, a dając -/+ prąd przechodzi przez nią i silnik się kręci.

Oczywiście wyszedłem z tego samego założenia, że spryskiwacze lamp mają działać rzadziej niż przednia szyba.
W nowym aucie zrobię to chyba na niezależnym klawiszu, bo wolę mieć kontrolę nad tym co się dzieje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 stycznia 2017, 12:19 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 lutego 2011, 21:50
Posty: 907
Lokalizacja: okolice Opola
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 24 razy
xxxkamil napisał(a):
A ja mam takie pytanie, jeśli dobrze zrozumiałem to w orginale spryski zalączaja się manetką razem z przednią szybą. A jest możliwość aby to zmienić tak rzeby włączały się manetką z tylnią szybą?

U mnie mam tak,że włączają się razem z przednią szybą,ale tylko jak mam włączone światła.Czyli po zmierzchu.Instalacja raczej oryginalna.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 stycznia 2017, 12:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 15 września 2014, 22:58
Posty: 32
Lokalizacja: Prawie w Bydgoszczy
model: T4 syncro
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 4 razy
W mojej T4 działają wraz z spryskiwaczami przedniej szyby przy włączonych światłach. Włączają się na kilka max. 3 sekundy chociaż manetkę spryskiwaczy przedniej szyby mogę trzymać dłużej i pompka spryskiwaczy szyby działa póki nie puszczę jej. Dopiero ponowne załączenie manetki powoduje ponowne załączenie spryskiwaczy reflektorów na kilka sekund.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 stycznia 2017, 13:13 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
I tak powinno być, za czasową pracę sprysków lamp odpowiada przekaźnik J39


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 stycznia 2017, 21:58 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
Wyjąłem dzisiaj instalację z auta z 1997 roku.
Czy wystarczy tylko podpiąć 2 kabelki od pompki spryskiwaczy lamp (masa i plus na wtyczkę białą) , wcisnąć przekaźnik i spryskiwacze powinny działać?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 stycznia 2017, 07:11 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Nie, musisz wykonać jeszcze kilka podłączeń z wykorzystaniem sześciopinowej, zielonej kostki "B" Aby spryski działały potrzebujesz sygnału z instalacji świateł mijania i włącznika spryskiwaczy przedniej szyby. Przekaźnik też musi być dedykowany do sprysków, odpowiada za czas działania instalacji sprysków niezależnie od czasu użycia spryskiwacza szyby.
Tutaj masz schematy i więcej info. Jeżeli nie wyciągnąłeś z dawcy kostki "B" będziesz musiał ją dobyć bo to ona odpowiada za całość połączeń.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 maja 2017, 09:59 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 stycznia 2017, 18:57
Posty: 53
Lokalizacja: Biała Podlaska
model: VW Multivan T4
silnik: 2.5TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
A ja mam takie pytanie. Da się jakoś na sucho sprawdzić spryskiwacz czy działa, tzn.czy się wysuwa? Dmuchniecie w niego doprowadzi do wysuniecia czy musi być koniecznie płyn podany?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 maja 2017, 10:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Płyny to między innymi ciecze lub gazy, więc powinno zadziałać ;-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 maja 2017, 11:15 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 stycznia 2017, 18:57
Posty: 53
Lokalizacja: Biała Podlaska
model: VW Multivan T4
silnik: 2.5TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
No wlasnie o to chodzi ze dmucham i nie chce dzialac, i nie wiem czy jest niesprawny czy po prostu ma tak byc


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 maja 2017, 11:58 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
A czym dmuchasz?


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 maja 2017, 17:03 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 stycznia 2017, 18:57
Posty: 53
Lokalizacja: Biała Podlaska
model: VW Multivan T4
silnik: 2.5TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
kompresorem. powietrze przez dyszę idzie, ale się nie wysuwa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 maja 2017, 19:03 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Żeby zamontować spryski musisz w skrzynce, w kość B wkomponować wtyczkę zieloną z wiązką do podpięcia: plusa, masy i wyjścia do dużej pompki (2 przewody) oraz do sterowania od świateł mijania.
Od przodu wpinasz przekaźnik 95 i pozostaje fizyczne podpięcie przewodów z zaworkami zwrotnymi do dysz w pasie przednim.

Sterowanie idzie do kości D i w pole 4-te.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano niedziela, 16 września 2018, 20:24 przez MAZZY137, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB