T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 08:45

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 345 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 października 2016, 20:17 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
chemik211 napisał(a):
A czym się różni od fisa wiązka, jak wsadzałem do siebie licznik niebieski zwykły miałem wiążkę z tdi z fisem a przypominam miałem benzynę


no rózni się


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 października 2016, 20:54 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Może i się różni ale na szczęscie pasuje do licznika bez fisu


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 października 2016, 21:47 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): środa, 29 stycznia 2014, 15:33
Posty: 926
Lokalizacja: KRAKÓW
opis: jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie
model: CARAVELLONG
silnik: AXG 2,5TDI 151KM

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 34 razy
ozyrys486 napisał(a):
licznik 102 a 150 to ten sam kwestia wymiany tarczy obrotomierza i zmiany ustawień w liczniku

wiązka do licznika musi być od fisa inna nie będzie działać

ja ma zamontowany licznik z 150 do 88 i wszystko pokazuje prawidłowo


Mam rozumieć, że ten licznik od 102 po zmianie tarczy do 151 czyli z obrotami powyżej 5000 czyli np. z oryginalnego mojego licznika będzie wyświetlał i działał prawidłowo?
Jakie ustawienie trzeba zmienić? Da radę samemu kabelkiem?
Mam wiązki ze mojego ori i do 1/2 fisa. Czy któraś z nich podejdzie? Czy jeszcze inna jest do pełnego fisa?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 października 2016, 14:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
http://t4-wiki.de/w/index.php?title=Datei:Elektrik_KI_1999_Verbindung_rot.jpg&filetimestamp=20060825122004&

kojarzy ktoś numer tej wtyczki ?


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 października 2016, 14:58 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
notri napisał(a):


ASO (4A0 972 883B)


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 października 2016, 16:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Grandcherokee ostatnio mówił, że ma wiązki pod duży FIS ;-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 października 2016, 18:19 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 kwietnia 2015, 14:37
Posty: 983
Lokalizacja: kraków wieliczka
model: T4 transporter
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 52 razy
to jest wtyczka do podłączenia radia i tyle


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 października 2016, 18:59 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Jednak do pełnego działania dużego fisa oraz nawigacji niezbędna.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 6 października 2016, 20:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
hoopsii napisał(a):
Jednak do pełnego działania dużego fisa oraz nawigacji niezbędna.


o ile masz radio VW, jak nie masz to nie jest potrzebna do niczego


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 6 października 2016, 21:10 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Myślałem, że właśnie o tym dyskutujemy....


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 października 2016, 21:48 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): środa, 29 stycznia 2014, 15:33
Posty: 926
Lokalizacja: KRAKÓW
opis: jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie
model: CARAVELLONG
silnik: AXG 2,5TDI 151KM

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 34 razy
Ponawiam pytanie:
SO...T4 napisał(a):
ozyrys486 napisał(a):
licznik 102 a 150 to ten sam kwestia wymiany tarczy obrotomierza i zmiany ustawień w liczniku

wiązka do licznika musi być od fisa inna nie będzie działać

ja ma zamontowany licznik z 150 do 88 i wszystko pokazuje prawidłowo


Mam rozumieć, że ten licznik od 102 po zmianie tarczy do 151 czyli z obrotami powyżej 5000 czyli np. z oryginalnego mojego licznika będzie wyświetlał i działał prawidłowo?
Jakie ustawienie trzeba zmienić? Da radę samemu kabelkiem?
Mam wiązki ze mojego ori i do 1/2 fisa. Czy któraś z nich podejdzie? Czy jeszcze inna jest do pełnego fisa?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 października 2016, 22:44 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Jeśli chodzi o obrotomierz to jest tylko inaczej wyskalowana tarcza. Po zmianie tarczy bedzie przekłamywał. Nie zmieniaj tarczy obrotomierza. 150 teoretycznie kreci sie tylko o 500 obrotów szybciej. Teoretycznie bo sam sobie odpowiedz kiedy go bedziesz wkrecał powyżej 5tys obrotów.... jesli nawet kiedys to wskazówka wyjdzie minimalnie za skale. Zwykłym kablem nic nie zmienisz. Trzeba grzebać w eepromie. Co do prędkości bedzie małe przekłamanie ale moim zdaniem max 5km/h. Niezauważalne lub w granicach błedu. Wiąże się to oczywiscie z innego przełożenia skrzyni 102 i 150. Ja bym zakładał bez zastanowienia. Ja dałem licznik od bory z komputerem i obroty nic nie przekłamują a predkość licznikowa pokrywa mi się z GPS. Mam niestety przekłamanie w mierzonej odległości o 7%. Jest to do zmiany ale też w eepromie bo z samego kodowania nic nie daje.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 października 2016, 18:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
SO...T4 napisał(a):
Mam wiązki ze mojego ori i do 1/2 fisa. Czy któraś z nich podejdzie? Czy jeszcze inna jest do pełnego fisa?


do fisa jest jedna wiązka - nie ma to znaczenia czy 1/2 fisa czy full.

Na Twojej ori wiązce jedynie czego może (ale nie musi) brakować to trzech przewodów od MFA - memory, mode i reset. Temperature Ci wyświetlało na moim liczniku bo masz klimatronica.

Zamontuj licznik, manetke od fisa, wiązkę od manetki i sprawdź czy działa Ci przełącznik 0-1-2-0 w manetce. Jak będzie działało to masz z głowy wymianę wiązki licznika. Jak nie to do wymiany wiązka licznika.

I tak jak Ci mówiłem - wyprowadziłbym w wiązce przed jej montażem chociaż kable od czujnika poziomu płynu spryskiwaczy i zakończył wtyczką dwupinową.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 października 2016, 23:05 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): środa, 29 stycznia 2014, 15:33
Posty: 926
Lokalizacja: KRAKÓW
opis: jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie
model: CARAVELLONG
silnik: AXG 2,5TDI 151KM

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 34 razy
Dziś sprawdziłem wstępnie działanie liczników fis od 102 i 1/2 fis od 151. Oba działają na mojej oryginalnej wiązce do licznika bez fis i wyświetlają temperaturę oraz spalanie. Niestety jeszcze nie wymieniłem wiązki od manetek więc nie miałem możliwości przełączania parametrów. Może jutro uda się to zrobić wieczorem. Podmieniłem też na próbę tarczę obrotów z licznika 151 do licznika ze 102 i po ustawieniu wskazówki według mojego nietykanego licznika pokazuje prawidłowo. Nie bardzo więc rozumiem, w czym może przekłamywać ten licznik od 102 zamontowany do 151? Mój oryginalny licznik też pokazuje mniej od GPSa o kilka km/h. Zakładam, więc że jest to wskazanie w granicy błędu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 października 2016, 23:24 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Przekłamanie w obrotach jest minimalne. Dokładnie o 250 obrotów. Jeśli masz licznik od 102 i kręcisz 2500 obrotów to wskazówka jest w pionie. Zmieniasz tarcze od 150tki. Kręcąc te same obroty wskazówka w pionie pokazuje 2750.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 października 2016, 07:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
SO...T4 napisał(a):
Dziś sprawdziłem wstępnie działanie liczników fis od 102 i 1/2 fis od 151. Oba działają na mojej oryginalnej wiązce do licznika bez fis i wyświetlają temperaturę oraz spalanie.


To znaczy, że mimo posiadania zwykłego licznika bez fis, miałeś w aucie czujnik temperatury już od zawsze??


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 października 2016, 08:03 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Sygnał temperatury do licznika jest wspólny z klimatronika


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 października 2016, 08:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
A, czyli posiadacze klimatronika mają sprawę nieco upruszczoną.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 października 2016, 09:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Tak, bo czujnik jest już w zderzaku. Sygnał leci na panel klimatronika, potem z niego wychodzi na wiązkę i tam jest podpięty licznik (lub nie)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 października 2016, 11:16 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Ja podpinałem pod czujnik od klimatronika i niestety nie działało. Mały wyświetlacz MFA. Do dzisiaj nie działa:)


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 345 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB