T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 16:35

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 stycznia 2013, 22:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 stycznia 2013, 18:49
Posty: 3
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,

Widziałem już kilka tematów na forum odnośnie palącej się żółtej kontrolki od oleju poprzedzonej krótką syrenką dźwiękową w aucie VW T4 2001 2,5 TDI wymieniony został na nowy czujnik ciśnienia oleju, oraz czujnik poziomu leju w misie olejowej,poziom oleju jest maximum
po odłączeniu klem z akumulatora na chwile problem znika,po przejechaniu kilkunastu km znowu się zapala
jeżdżę już z tym od roku i nic się z autem nie dzieje,kolega ma taki sam problem w identycznym modelu,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 stycznia 2013, 11:27 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
czy po podłączeniu Vag-a coś on pokazuje ??


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 stycznia 2013, 12:02 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 14 marca 2012, 19:55
Posty: 155
Lokalizacja: Alt Damm
model: business class
silnik: axg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 22 razy
uszkodzony jest kabel w wiazce silnika, gdzies nadpękł .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 stycznia 2013, 11:36 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:22
Posty: 419
Lokalizacja: Górny Śląsk
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 50 razy
a co z czujnikiem klapy silnika , w lewym górnym rogu - wyczytałem , że też może mieć wpływ na świecenie się lampki. Wymieniłem u siebie- był cały zoksydowany, piny podłączeniowe urwane, po wymianie czujnika oleju i pokrywy silnika problem znikł.Czujnik zakupiony w VW koszt 75zł plus przewód 40zł


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 stycznia 2013, 11:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Dokładnie , czujnik maski moze miec tu duzy wpływ na swiecenie się tej kontrolki. U kumpla w t4 tez wymienilismy ten czujnik poniewaz sie cały czas swieciła kontrolka pomarańczowa i teraz juz się nie zaswieca tak często jak wtedy , wtedy sie cały czas swieciła a czujnik się rozsypał w rękach po wymontowaniu go.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 stycznia 2013, 16:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 stycznia 2013, 18:49
Posty: 3
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
VAG nic nie pokazuje,panowie a gdzie dokladnie siedzi ten czujnik maski?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 stycznia 2013, 16:52 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 20 marca 2011, 10:58
Posty: 352
Lokalizacja: Szczecin
model: multivan
silnik: ACV

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 12 razy
Incognito napisał(a):
VAG nic nie pokazuje,panowie a gdzie dokladnie siedzi ten czujnik maski?


jak otworzysz maskę to po lewej stronie górny narożnik


_________________
T4 ... i wszystko jasne


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 stycznia 2013, 17:37 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:22
Posty: 419
Lokalizacja: Górny Śląsk
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 50 razy
Czarna osłonka gumowa , a pod nią ukryty czujnik


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 stycznia 2013, 14:51 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Koledzy mam podobny problem :
Od jakiegos czasu praktycznie od zalozenia licznika z Fisem pojawia sie ale nie zawsze jakis blad :
Oil sensor Werkstat (czujnik oleju ,warsztat)
jezdze juz tak ponad 2 msc,i kurde nie wiem czy to czujnik jest walniety czy co,a moze cos z instalaja nie tak :?:
Przeciez jakbym moj silnik nie mial smarowania to juz dawno by sie zatarl.Po zapaleniu silnika ostrzezenie znika.moze ktos mi to dokladnie wytlumaczyc o co chodzi,czy po zmianie czujnika bedzie to samo czy poprawa. :?:
Zobacze dzis ten czujnik maski,jaki jego stan i czy jest ok.

Zrobilem mostek i nic to nie dalo, wyswietlacz Fis,daje znac ze cos nie tak z czujnikiem.

Na dniach przy wymianie oleju mam zamiar wymienic ten dolny czujnik co jest w misce olejowej,moze przestanie mnie wyswietlacz denerwowac ze cos nie tak z olejem.brrr


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB