T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 lipca 2018, 12:58 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 marca 2017, 15:49
Posty: 37
Lokalizacja: Poznań
model: T4 2002
silnik: 2.5 TDI AJT

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Cześć.

Kupiłem ostatnio przetwornicę 12v/220v o mocy ciągłej 700W. Początkowo miałem zamiar podłączyć takie urządzenie na partyzanta - wtykiem do zapalniczki. Ze względu na to że kupiłem większa przetwornicę, prądy mogą być trochę większe niż przewidywałem. W tym wypadku podłączanie tego w gniazdo zapalniczki raczej nie jest dobrym pomysłem. Wobec tego mam pytanie.
Skąd poprowadzilibyście 12v pod taka prostownicę (może w przyszłości także pod ledy do oświetlenia paki) ? Gdzie powinienem się połączyć ? Czy ktoś mógłby coś poradzić, opisać, może nawet wrzucić zdjęcia ?

Z góry dzięki !


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 lipca 2018, 15:21 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 23 września 2011, 23:07
Posty: 301
Lokalizacja: Elbląg
model: Multivan
silnik: ACV

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 55 razy
Mam przetwornicę 12v/220v o mocy ciągłej 500W podłączoną bezpośrednio do drugiego aku pod fotelem kierowcy.


_________________
Mark: VOLKSWAGEN
Model: TRANSP. MULTIVAN
Build Date: 12.12.1996
Engine's type: ACV
Capacity (cc): 2461
Horsepowers: 102
Jeżdżę szybko,bo lubię.Nie popierasz?To pocałuj mnie w T4 litery :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 lipca 2018, 15:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
I to jest jedyne właściwe rozwiązanie


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 lipca 2018, 18:32 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 marca 2017, 15:49
Posty: 37
Lokalizacja: Poznań
model: T4 2002
silnik: 2.5 TDI AJT

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
A jak potem ładujesz aku ? Masz tam jakiś prostownik ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 lipca 2018, 20:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
miłej lektury: viewtopic.php?f=8&t=2751&hilit=drugi+akumulator


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.



Za ten wpis autor niebieski-n2 podziękował: Stig (poniedziałek, 30 lipca 2018, 20:42)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB