T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 19:21

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 lutego 2011, 17:42 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Witam
Mam w swoim t4 92 r fabryczny centraly zamek oryginalnie bez pilota.Poprzedni wlasciciel usunal silowniki z przednich drzwi i wyrzucil bo stwierdzil ze sa uszkodzone.Zostaly silowniki w drzwiach odsuwanych i tylnych skrzydelkach (rzekomo sprawne)
Czy jesli dokupie brakujace oryginalne silowniki (podobno 3 pinowe) bedzie to mozna podpiac potem do autoalarmu by podczas uzbrajania pilotem zamykaly sie drzwi?
Jesli tak to gdzie w samochodzie szukac centralki do centralnego zamka
Jesli ktos by dysponowal jakims schematem tez byl bym wdzieczny


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 lutego 2011, 17:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
http://www.t4-wiki.de/wiki/Zentralverriegelung


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 lutego 2011, 18:35 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 25 stycznia 2011, 17:45
Posty: 171
Lokalizacja: Gdańsk
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 0 razy
Kurol niedawno robiłem to u siebie. Wywaliłem stary sterownik i wymieniony jeden siłownik. Wszystko podpięte do nowego sterownika i alarmu. Wszystko śmiga jak ta lala :) Cały alarm z czujnikami syrenką centralką to jakieś 80- 250 zł zależy co wybierzesz, montaż różnie :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 lutego 2011, 22:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
grzesiex napisał(a):
http://www.t4-wiki.de/wiki/Zentralverriegelung


Dziekuje za linka
Ale google translator tak mi to przetlumaczyl ze teraz to juz napewno nic nie wiem
Czy oryginalne silowniki 3 pinowe wystepuja jako master i slave (wedlug translatora tak,ale na allegro sa tylko rozrozniane jako 3 pinowe do starszych typow albo 4 pinowe do nowszych)
Czy mozna wykorzystac oryginalna centralke do sterowania silownikami a ja z kolei sterowac impulsem z centralki autoalarmu?
Wolalbym nie zmieniac oryginalnych rzeczy na chinskie i w miare mozliwosci jak najwiecej oryginalow pozostawic (chyba ze sie nie da)


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 lutego 2011, 22:43 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Da się, można sterować alarmem oryginalnie zamontowanym C.Z.


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 lutego 2011, 22:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
A co z silownikami?
Oryginalne sa master i slave czy sa uniwersalne


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 10 lutego 2011, 21:03 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
zawsze masz sterujacy i wykonawczy nawet w uniwersalnych zestawach ..


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 lutego 2012, 04:26 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 27 sierpnia 2010, 20:36
Posty: 243
Lokalizacja: Twardogóra Dolnośląskie
model: t5 Multivan
silnik: 2.5 174

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 4 razy
grzesiex napisał(a):
Da się, można sterować alarmem oryginalnie zamontowanym C.Z.


Koledzy, w jaki sposób mam podłączyć sterowanie centralnym zamkiem, jeżeli z alarmu wychodzi mi na przemian plus i minus chodzi ni o podłączenie pod oryginalny centralny zamek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 lutego 2012, 12:46 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 marca 2011, 14:41
Posty: 106
Lokalizacja: małopolska / Skawa
model: Multivan
silnik: 2.5 TDi

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 5 razy
Tu chyba ma znaczenie sterownik do centralnego zamka z tego co wiem to stare typy do 96 roku miały central stało kodowy po 96 były inne zmienno kodowe jak jestes w temacie to bedziesz wiedział o co chodzi mam tu taka centralke nr vw 7d0959800 etka podaje sterownik centralngo zamka uruchamianego falami radiowymi był do tego kluczyk scyzoryk . Myślę też że ten sterownik będzie miał jakiś związek ze sterownikiem od immo i to musi się raczej zgrać nie wiem czy sama pestka od kluczyka wystarczy zeby immo odblokowac czy trzeba by jeszcze to razem zsynchronizować w jakiś sposób pod vagiem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 lutego 2012, 23:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
darek123 napisał(a):
grzesiex napisał(a):
Da się, można sterować alarmem oryginalnie zamontowanym C.Z.


Koledzy, w jaki sposób mam podłączyć sterowanie centralnym zamkiem, jeżeli z alarmu wychodzi mi na przemian plus i minus chodzi ni o podłączenie pod oryginalny centralny zamek



Oryginalny CZ w t4 wymaga dwóch plusów. Minus sterujący CZ z centralki alarmu zamieniasz przekaźnikiem na plus. Ponadto aby uniknąć nadmiernego obciążenia centralki alarmu zalecam również montaż przekaźnika tam gdzie na pierwszy rzut oka nie jest wymagany czyli na plus sterujący CZ wychodzący z alarmu.


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 lutego 2012, 09:27 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 27 sierpnia 2010, 20:36
Posty: 243
Lokalizacja: Twardogóra Dolnośląskie
model: t5 Multivan
silnik: 2.5 174

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 4 razy
A czy kolega może mi wyjaśnić jak mam to podłączyć


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 grudnia 2012, 20:28 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 6 kwietnia 2011, 11:50
Posty: 79
Lokalizacja: Olsztyn
model: VW T4
silnik: 2,5 TDI, AJT

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 6 razy
Drodzy koledzy forumowicze, mam pyt. ocierające sie o ten wątek.
W swojej T4 mam fabryczny centralny na bazie sterownika Siemens 7D0959800, kupując autko lata temu na zachodzie właściciel posiadał tylko jeden klucz (scyzoryk dwuprzyciskowy) Po powrocie do Polski jedną z podstawowych czynności było dorobienie zapasowego klucza (najbardziej w kwestii pestki do Immo) nasłuchalem się od ludzi ile kosztuje awaryjne uruchomienie auta. I to wyszlo mi na dobre, ponieważ wcięło mi scyzoryk ze sterowaniem centralnego, to miałem zapasowy klucz z pestka do Immo centralny otwiera się z zamka i auto pali. Ale do rzeczy... przegladałem rózne aukcje w których sprzedaja te sterowniki centralnego i klucze scyzoryki ale w żadnej ofercie nie bylo to w komplecie czyli np.sterownik z dwoma zestrojonymi scyzorykami... i Tu moje pytanie: Czy pod każdy sterownik centralnego z góry są zakodowane częstotliwości zestrojenia ? czy istnieje możliwość dokodowania takiego klucza scyzoryka do istniejącego sterownika? jeśli tak to jak to zrobić?
Bo takich używanych kluczyków jest pełno ofert w necie i według mojego toku myślenia skoro ktoś to oferuję i ktoś je kupuje to chyba powinno się to dać jakoś dokodować aby kluczyk był kompatybilny ze sterownikiem... Niby Mógłbym kupić kompletny inny sterownik... ale co oryginał to oryginał. Proszę o info i pozdrawiam :)


_________________
Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł stróż potrafi latać...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 grudnia 2012, 20:33 
tak kolego więc musisz się udać w swoim mieście do pana co dorabia kluczyki i ogarnie temat kasując za usługę jakieś 150zł super hiper tanie rozwiązanie


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 grudnia 2012, 20:45 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 6 kwietnia 2011, 11:50
Posty: 79
Lokalizacja: Olsztyn
model: VW T4
silnik: 2,5 TDI, AJT

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 6 razy
No tak do ASO tez mógłbym podjechać... ale... <o> strach ich pytać o cenę... Tymbardziej, że chodzi tu tylko o kwestię sterowania centralnym, bo pestkę do Immo mogę przełozyć z jednego z zapasowych kluczy, a frezowanie grotu z surówki u ślusarza to też niekosztowny problem... Wydaje mi się, że ktoś mi kiedyś coś opowiadał o dokodowywaniu pilotów pamiętam tylko, że było to jakoś w odpowiednim włączaniu stacyjki z nacisnietym stopem takie migawki mi sie kojarzą i nie wiem czy trafne stąd ten post... <h>


_________________
Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł stróż potrafi latać...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 grudnia 2012, 20:49 
no pastylka to tylko od imo a sterowanie czyli częstotliwość pan dostroi


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 grudnia 2012, 21:55 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 6 kwietnia 2011, 11:50
Posty: 79
Lokalizacja: Olsztyn
model: VW T4
silnik: 2,5 TDI, AJT

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 6 razy
Coś mi sie nie chce wierzyć, że jest to niewykonalne we własnym zakresie... <zniesmaczony> Tym tokiem myślenia wychodziło by na to, że na sterowniku jest stała częstotliwość (może nawet na naklejce) nie zwróciłem uwagi a kwestią jest kodowanie obojętnie jakiego pilota do tej częstotliwości metodą magnetyczną? Podejrzewam, że z Vagiem to też nie ma nic wspólnego, bo nie ma z nim żadnego połączenia. A na moim terenie jest zdzierstwo i cwaniactwo, jak dorabiałem dwa klucze zapasowe z pestką to trzy razy mnie odsyłali z punktu w punkt, bo nie mogli zczytać Pinu, potem zdarli po 200 zł za każdy najzwyklejszy klucz i zadał mi pytanie: czy chce znać Pin do swojego Immo- odpowiedziałem, że oczywiście, a On do mnie, że to kosztuje plus 200 zł. To mnie rozwaliło, bo skoro zczytał Pin Immo żeby namagnetyzować dwie pestki do zapasowek, I to raczej powinna być moja poufna informacja techniczna (a Jego tylko w momencie dorabiania), to On, że jak nie dopłacę 200 zł. to mi nie poda i skończyło się bez info, a za klucze i tak zdarł, w innym mieście połowę mniej za taki sam biorą, także mam Uraz a do tego satysfakcja jak człowiek sam może coś zrobić... <bezradny>


_________________
Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł stróż potrafi latać...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 grudnia 2012, 22:05 
to szacun dla Ciebie jak sam to zrobisz ja sprzętu nie mam aby wykonać taką operację ale są mondrzeisi koledzy i poradzą pozdrawiam


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 2 marca 2013, 17:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 28 lutego 2013, 21:30
Posty: 1
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam Chciałbym odgrzać temat ZC.
Oryginalne siłowniki master (pasażer , kierowca) w moim T4 zostały nieodwracalnie uszkodzone
(stopione plastiki wskutek zwarcia).
Centralnym zamkiem steruje z pilota zamontowanego wcześniej alarmu.
Czy można zastąpić oryginalne siłowniki master siłownikami uniwersalnymi master (np. STIG)
pozostawiając resztę (drzwi przesuwne i klapa tył) w oryginale ?
Czy będzie możliwa funkcja master ?
Czy da się podpiąć przewody od nowego siłownika (posiada 5 przewodów anie 4 jak oryginalny)
bezpośrednio czy trzeba kombinować z przekaźnikami ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 2 marca 2013, 23:08 
troszkę będziesz miał kłopot ,inaczej jest rozwiązana wiązka siłowniki uniwersalne sterownik zmienia +i- na silniczki siłownika w orginalnym jest stała masa i plusy zamknij otwórz taniej wyjdzie zakupić siłowniki od vw sharana są takie same jak do t4 a o połowę tańsze ,,było na forum o naprawie siłowników ,,foty uszkodzenia wskazane http://moto.allegro.pl/vw-sharan-1-9-td ... 63889.html


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 grudnia 2013, 23:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Witam. Mam takie pytanie, mam org. centralny jednak jak kupowałem autko dostałem tylko jeden kluczyk orginał zwkły z grotem bez żadnego pilota i chodzi o to że centralny działa super tylko czy moge nim sterować z jakiegoś pilota, jakiś używany z vw ? Nie chce dokładać jakiegoś alarmu, najchętniej opcja pilota w kluczyku, czy da się tak zrobić, czy mój centralny będzie działał na pilota czy może były wersje tylko na kluczyk ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB