T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 20 kwietnia 2024, 01:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 lutego 2017, 10:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 19 października 2016, 22:14
Posty: 4
model: T4
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Panowie,

Pojawił się problem i to dość poważny - nie bardzo wiem co z nim zrobić... Śruby mocujące regulator napięcia zupełnie nie chcą się wkręcić. Na początku myślałem, że to ja jestem ślepy i nie potrafię trafić w gwint, lub że to przez ten regulator, ale niestety nawet na suchy gwint, bez niczego próby wkręcenia śrub zakończyły się fiaskiem...

Czy ktoś ma jakiś pomysł, jak naprawić tę sytuację? Coś innego oprócz gwintownika? Dałbym radę w ogóle ręcznie w stali gwint poszerzyć? Tylko też pytanie - jak poszerzę to mogą śruby przez regulator nie przejść...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 lutego 2017, 11:34 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 478
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 32 razy
Przeleć na dzień dobry gwintownikiem na taki rozmiar jak są oryginalne (5?). Może jakieś paprochy na gwincie masz albo zerwałeś samą końcówkę przy demontażu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 lutego 2017, 11:38 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Moze zerwales gwint? Albo na srubie lub W korpusie altka. Sprubuj inna sruba wkrecic.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 lutego 2017, 12:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 12 kwietnia 2014, 19:03
Posty: 113
model: Multivan
silnik: 1,9

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 6 razy
Zacznij od wyjęcia alternatora. Jak się nie ma wprawy to regler jest ciężko bez tego wymienić. Wyjęcie altka to raptem kilka minut roboty. Jak będziesz go miał na wierzchu, to oceń co z gwintem się stało, prawdopodobnie będzie wystarczyło poprawić gwintownikiem o tym samym rozmiarze (chyba m6)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB