T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 17:47

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 stycznia 2011, 16:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 22 stycznia 2011, 16:24
Posty: 5
model: T4
silnik: 1.9d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam ,mam problem z brakiem wskaźnika temperatury , paliwa ,kontrolki świec żarowych i oleju. Pali non stop jeden bezpiecznik. pomóżcie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 stycznia 2011, 16:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
który bezpiecznik ?


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 stycznia 2011, 00:27 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
wypadalo by najpierw napisać kilka słów o sobie ..... potem dokladnie przedstawic problem

z tego co piszesz wynika ze masz zwarcie


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 stycznia 2011, 13:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 22 stycznia 2011, 16:24
Posty: 5
model: T4
silnik: 1.9d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam
jesli chodzi o ten bezpiecznik to od lewej w prawo jest 16, a jeśli od prawej do lewej to 7


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 stycznia 2011, 14:21 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
to jest bezpiecznik od kontrolek w zegarach i oświetlenia schowka, czyli tam szukaj zwarcia w zegarach lub jeśli masz to w kablach do schowka


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: papkie (sobota, 5 sierpnia 2023, 15:21)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 stycznia 2011, 15:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 22 stycznia 2011, 16:24
Posty: 5
model: T4
silnik: 1.9d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
dzięki za podpowiedź , znalazłem- zwarcie w schowku


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 lutego 2011, 22:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 11 stycznia 2011, 23:00
Posty: 4
model: CARAVELLE
silnik: 1.9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam zainteresowanych. Zegar przestał wskazywać teperature i stan paliwa. Wymieniłem na inny zegar, wskaźnik paliwa i temperatury nadal raz wskazuje a raz nie, jedynie co zauważyłem że kostka podłączona do zegara, tak jakby styki kostki nie zawsze dobrze przewodziły. Czy możecie mi pomóż co to może być lub który w kostce przewód (przewody) odpowiada za styk.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 lutego 2011, 16:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 1 lutego 2011, 13:21
Posty: 3
model: t4
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
normal napisał(a):
Witam zainteresowanych. Zegar przestał wskazywać teperature i stan paliwa. Wymieniłem na inny zegar, wskaźnik paliwa i temperatury nadal raz wskazuje a raz nie, jedynie co zauważyłem że kostka podłączona do zegara, tak jakby styki kostki nie zawsze dobrze przewodziły. Czy możecie mi pomóż co to może być lub który w kostce przewód (przewody) odpowiada za styk.


Witam miałem ten sam problem.
rozebrałem licznik i z tyłu jest tranzystor na trzech nóżkach był luzny, poprawiłem luty i od tej chwili chodzi dobrze, paliwo ani woda nie wariują
sprawdz u siebie może to samo jest POZDRO.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 lutego 2011, 18:19 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
To coś na trzech nóżkach to nie jest tranzystor tylko stabilizator napięcia.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 lutego 2011, 23:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
sławek7 napisał(a):
[, poprawiłem luty i od tej chwili chodzi dobrze, .



jakie luty poprawiłeś skoro na wsówkach to jest ?
Załącznik:
DSC00398.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 listopada 2017, 21:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 19 listopada 2017, 20:42
Posty: 7
model: Multivan Generation
silnik: 2.5 acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich forumowiczów! Jako że to mój pierwszy post, krótko o sobie. Mam na imię Sławek, po dwóch T3 stałem się posiadaczem T4 w Multivanie. Swój pierwszy post pisze w tym temacie ponieważ mam podobny problem, a mianowicie autko stało że 2 tygodnie a teraz nie działają wskaźniki temperatury silnika poziomu paliwa prędkości i obrotów. Wszystko poza tym się świeci. Kilometry biją. Bezpiecznik 16 ok. Gdzie szukać proszę o podpowiedź?
W weekend planuje wyjąć zegary a do tego trzeba zdejmować kierownicę?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 listopada 2017, 23:14 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Puknij mocno w szybkę zagarów. U mnie pomaga. Mam takie objawy po dłuższym staniu w niskiej temperaturze. Auto dziala i jak się nagrzeje w kabinie (10-15km) to sie samo naprawia ale skuteczniej jest puknąć. :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 listopada 2017, 00:14 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Szukaj zimnych lutów w liczniku


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 listopada 2017, 15:36 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Adampio zamiast polutować zimne luty, kiedyś stracisz szybkę od zegarów.
Barbarossa żeby wyciągnąć licznik, trzeba wyciągnąć kierownicę. Tu masz linka jak to zrobić.http://t4-wiki.de/wiki/Kombiinstrument .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 listopada 2017, 17:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 19 listopada 2017, 20:42
Posty: 7
model: Multivan Generation
silnik: 2.5 acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki za info. Będzie trzeba poszukać prądu.... Masy...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 listopada 2017, 19:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 11 sierpnia 2013, 17:05
Posty: 46
Lokalizacja: Białystok
model: Multivan
silnik: 2.5 TDI AXG

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 2 razy
Idzie wyjąć licznik bez wyjmowania kierownicy.Mowa o niebieskich zegarach
Trzeba tylko zdemontować górną osłonę kolumny kierownicy -stacyjki i pod odpowiednim kontem wyjmiesz licznik.
Jeżeli masz licznik z długimi przyciskami do ustawiania zegarka jest większy problem ale jest to też do zrobienia tylko trzeba bardzo uważać żeby nie złamać tych przycisków i nie porysować szybki licznika.
Przy zdjęciu kierownicy na pewno jest lepszy dostęp.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 listopada 2017, 19:36 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Nie trzeba ściągać kierownicy. Jeśli zielone zegary to rozbieraj sam i tak jak w poście wyżej trzeba przelutować stabilizator napięcia jeśli jest na wsuwki to trzeba przelutować Gniazdo które trzyma ten stabilizator. Jak już wyciągniesz ten licznik to przelutuj całe gniazdo podłączeniowe. W 99% przypadków pomaga.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 listopada 2017, 01:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
bigos1966 napisał(a):
Adampio zamiast polutować zimne luty, kiedyś stracisz szybkę od zegarów.
Będę w liczniku grzebał dopiero jak ruszę całą deskę bo ważniejsze jest deśmiardyzacja przedniej nagrzewnicy.
Bez działającego obrotomierza i paru lampek da się przecież jeździć, w bez ogrzewania (czyli z zamkniętym dopływem gorącej wody do nagrzewnicy) obecną porą już nie bardzo :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 listopada 2017, 09:17 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Adampio wymiana nagrzewnicy, dla jednej osoby to prawie 8 godzin roboty ( w zależności ile dodatków masz w T4). Wyjęcie licznika i prze-lutowanie wszystkich ważniejszych połączeń to spokojnie jeden wieczór. I nie będziesz już bił naszych wspaniałych T4-rek pięścią.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 listopada 2017, 13:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Nie śmiałbym walić pięścią Multka bo by sie jeszcze obraził :)
Może mnie przekonasz bo mam jeszcze do zrobienia podświetlenie LEDowe zegarów a ostatnio robi się ciemno tuż po obiedzie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB