T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 16:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 grudnia 2010, 20:54 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
Przełącznik świateł mijania/postojowych, czy jest rozbieralny? Od jakiegoś czasu miałem problem z zapaleniem świateł mijania, musiałem parę razy nim pokręcić żeby w końcu odpaliły, w ostatnich dniach zrobił się taki uparty, że dodatkowo wyciagałem do siebie (włączając tylne przeciwmgielne) i przekręcając. Dziś ostatecznie skapitulował. Mam go na stole, z jednej strony jest jakby mokry, tłusty, bardzo delikatnie czuć zapach "przegrzanego styku" ale widocznych przegrzań na gnieździe wtyczki nie ma. Zastanawiam się jeszcze czy to na pewno wina przełącznika, tylne światła mijania odpalają zawsze. Ma ktoś jakiś pomysł?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 grudnia 2010, 20:58 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:30
Posty: 308
model: był MIXT
silnik: ACV

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 12 razy
da się rozebrać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 grudnia 2010, 22:17 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
ronin36 napisał(a):
Przełącznik świateł mijania/postojowych, czy jest rozbieralny? Od jakiegoś czasu miałem problem z zapaleniem świateł mijania, musiałem parę razy nim pokręcić żeby w końcu odpaliły, w ostatnich dniach zrobił się taki uparty, że dodatkowo wyciagałem do siebie (włączając tylne przeciwmgielne) i przekręcając. Dziś ostatecznie skapitulował. Mam go na stole, z jednej strony jest jakby mokry, tłusty, bardzo delikatnie czuć zapach "przegrzanego styku" ale widocznych przegrzań na gnieździe wtyczki nie ma. Zastanawiam się jeszcze czy to na pewno wina przełącznika, tylne światła mijania odpalają zawsze. Ma ktoś jakiś pomysł?


jest na forum ja osobiście juz kilka rozbierałem ostatnio aby podświetlenie nowe zrobić

w niedzielę mogę fotki podesłać jak go rozebrać .....na szybko to takie tylko znalazlem


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 grudnia 2010, 03:28 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 17 kwietnia 2010, 11:59
Posty: 130
Lokalizacja: GB
model: bmw
silnik: 2.5TDI (ACV)

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 1 raz
miałem taki sam problem i też rozbierałem, wychodzi dość gładko, bez żadnych śrubek, jak już jest na wierzchu wystarczy małym, płaskim śrobokręcikiem podważyć w paru miejscach i mamy dostęp do środka... jutro muszę rozbierać go znowu, bo włącznik od świateł już mi działa, za to ściemniacz nie i nie mam podświetlania tablicy :P


_________________
Super Сasual Dating


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 grudnia 2010, 10:00 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
Dzięki wszystkim za odpowiedź, właśnie się za niego zabieram.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 grudnia 2010, 10:10 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
http://www.t4-wiki.de/wiki/Schalter_E1_ ... chalter%29


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 grudnia 2010, 10:14 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
W środku podtopiony plastik przy takich wystających stykach, ogólnie kicha, czy taki bedzie pasował?
http://allegro.pl/vw-golf3-vento-wlaczn ... 74392.html jest od razu z haloenami, które planowałem i tak montować.

Jakie styki na gnieździe zewrzeć żeby po odpaleniu stacyjki od razu zapalały sie św. mijania. Do czasu kupna włacznika muszę jakoś się przemieszczać.

PS. Kupiłem używkę z golfa 3, wszystko śmiga tylko muszę przerzucić tą płytkę z diodami od siebie bo te z golfa są zielone.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 kwietnia 2013, 17:01 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 19 października 2010, 16:49
Posty: 16
model: T4
silnik: 1X

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
Czy przycisk do regulacji wysokości świateł (przed liftowy) jest podświetlany?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 kwietnia 2013, 17:25 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Tak


_________________
Administrator w stanie spoczynku.



Za ten wpis autor slimak podziękował: damian_xyz (środa, 17 kwietnia 2013, 17:19)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 kwietnia 2013, 17:17 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 19 października 2010, 16:49
Posty: 16
model: T4
silnik: 1X

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
slimak napisał(a):
Tak

Jak go rozebrać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 kwietnia 2013, 19:46 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Prawdopodobnie trzeba rozwiercic nity rurkowe z boku
viewtopic.php?f=8&t=1112&p=12277#p12277


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać



Za ten wpis autor kurol podziękował: damian_xyz (czwartek, 18 kwietnia 2013, 17:16)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 września 2018, 18:51 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2313
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Odgrzeję trochę temat aby nie zakładać nowego .

Nie ukrywam ,że 15.09 w piątek stałem się nabywcą nowej Teczki. Zauważyłem ,że przekręciłem włącznik ,ale nie od razu zaczęły świecić lampy.
Po delikatnym dociśnięciu zapaliły się . Później już o tym zapomniałem ( ale świeciły i wszystko było normalnie) i podczas powrotu do domu światła skończyły się.
Co mogło być przyczyną ,że przypalił się i w końcu zaczął się dymić ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 września 2018, 20:38 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Wymień przełącznik i daj przekaźniki świateł. Odciążysz całą instalację i problem już nie wróci.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 września 2018, 21:21 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Wszystkie światła nie świecą czy tylko mijania i drogowe. Który bezpiecznik się spalił.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 września 2018, 22:12 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2313
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Wszystkie światła świecą a bezpieczniki całe.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 września 2018, 22:34 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
To w końcu co się przepaliło.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 września 2018, 09:43 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2313
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Polecial dym z włącznika świateł.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 września 2018, 12:03 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Jeżeli Ci teraz światła dalej działają to rozbierz ten wyłącznik i zobaczysz co się przytopiło. Jeżeli to nie przeszkadza w dalszym działaniu to zrób jak pisał hoopsii . Z tym tylko że nie wymieniaj wyłącznika tylko dołóż przekaźniki to odciąży obwód prądowo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 września 2018, 18:40 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2313
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Przekaźniki i włącznik już zamówione . Poczta dopiero będzie w niedzielę :)
Na razie do lutowałem drut i wpinam lub wypinam resztkę jaka została aby były światła.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 września 2018, 19:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Jak rozbierzesz włącznik to zobaczysz o co chodzi. Powypalane styki plus smarowidło plus syf i kurz miałem to samo. Rozebrałem, wyczyściłem dałem przekaźniki i działa od ładnych paru lat.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB