T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 17 kwietnia 2024, 01:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 lutego 2015, 19:19 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
jackson_mobil napisał(a):
Plastiki do mocowania będą od VW, ale, od jakiego nie wiem na pewno.
Myślę, że od Golfa też pasuje tylko trzeba jak gdyby odwrotnie zamontować, ponieważ z jednej strony są dwa zęby a z drugiej jeden.
Szukam czegoś, ale idzie topornie!
Jeśli masz oryginalną choć jedną śrubę, zrób mi ze trzy fotki i wyślij na email, a ja wyślę do znajomego z HELLA, może coś znajdzie.


w końcu użyłem regulatorów od golfa II. Nie piłowałem ramek pilnikiem tylko plastik dremelem opiłowałem, żeby wszedł ładnie.
Te golfowe regulatory są po 7,5pln/sztuka


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 kwietnia 2015, 18:36 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2211
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 90 razy
Pomógł: 129 razy
Czy żaróweczki postojowe w Projekt zwo sa takie same jak w zwykłych lampach tj W5W ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 kwietnia 2015, 19:27 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Patrick napisał(a):
Czy żaróweczki postojowe w Projekt zwo sa takie same jak w zwykłych lampach tj W5W ?


tak


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 kwietnia 2015, 10:39 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Mam pytanie o zworkę w skrzynce bezpieczników która powoduje, że po włączeniu długich świecą długie z krótkimi.
Jeżeli damy ta zworkę to przez włącznik będzie szło nie 100kilka Watt a dobrze ponad 200W. Czy takie obciążenie nie spowoduje przyspieszonego uszkodzenia włącznika świateł które w T4 i tak padają. Oczywiście można zrobić światła po przekaźniku i odciążyć włącznik całkowicie a tym samym poprawić świecenie lamp przednich, ale wolałbym nie ingerować w oryginalna instalację samochodu
Czy ta zworka była tylko w PZ z ksenonami czy w każdym T4 z PZ?


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 kwietnia 2015, 15:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
Jeżeli obciążysz włącznik większym prądem, to będzie to miało z pewnością wpływ na jego żywotność - wprost proporcjonalnie, oczywiście do jakiejś wartości granicznej prądu.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 kwietnia 2015, 15:49 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
niebieski-n2 napisał(a):
Jeżeli obciążysz włącznik większym prądem, to będzie to miało z pewnością wpływ na jego żywotność - wprost proporcjonalnie, oczywiście do jakiejś wartości granicznej prądu.


to teraz pytanie, jaka to jest "wartość graniczna prądu"?
W T3 z kwadratowymi lampami jest podobnie, czyli po włączeniu długich świecą 4 żarówki a instalacja jak w T4, bez przekaźnika i działa


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 kwietnia 2015, 17:31 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
W T3 o ile wiem nie wytrzymują stacyjki. W T4 można założyć przekaźniki nie uszkadzając trwale instalacji elektrycznej.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 kwietnia 2015, 18:09 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12303
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Zakładaj przekaźniki, zworkę i po problemie :-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 kwietnia 2015, 22:28 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
slimak napisał(a):
W T3 o ile wiem nie wytrzymują stacyjki. W T4 można założyć przekaźniki nie uszkadzając trwale instalacji elektrycznej.


chyba Ci chodziło o kostkę stacyjki i ta faktycznie pada jak w każdym VW z tej ery.
Co do instalacji z przekaźnikiem to fizycznie nie mam pomysłu gdzie sie wpiąć, dla zobrazowania instalacja do lamp PZ:

Obrazek

Przekaźniki bym ukrył pod osłoną akumulatora a dalej?

Zrobiłem zworkę dzisiaj ze zwykłego przewodu i docisnąłem przekaźnikiem i działa, lepiej świeci, ale dalej długie mam nieustawione i nie za bardzo mam pomysł jak je ustawić. Krótkie świeca jak normalne lampy z wyraźną linią a długie jak halogeny, punktowo


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 kwietnia 2015, 22:56 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Ja przekaźniki zakładałem podobnie jak Sterciu w skrzynce bezpiczików/przekaźników. Jak jest to dokładnie zrobione to wygląda jak by w skrzynce było to fabrycznie zamontowane.


Ostatnio edytowano piątek, 24 kwietnia 2015, 22:58 przez xxxkamil, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 kwietnia 2015, 22:58 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
xxxkamil napisał(a):
Ja przekaźniki zakładałem podobnie jak Sterciu w skrzynce bespiczików/przekaźników. Jak jest dokładnie to zrobione to wygląda jak by w skrzynce było to fabrycznie zamontowane.


pikczers albo link do tematu?


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 kwietnia 2015, 23:04 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Prosze:
viewtopic.php?f=16&t=4393



Za ten wpis autor xxxkamil podziękował: vwyogi (piątek, 24 kwietnia 2015, 23:25)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 25 kwietnia 2015, 08:47 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
viewtopic.php?f=16&t=4393

Proponuję drobna modyfikację, mianowicie przekaźnik świateł mijania sterowany z włącznika świateł a drogowe dołączane przełącznikiem pod kierownicą. Dzięki temu drogowe będą świecić z mijanie bez zworki.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 28 kwietnia 2015, 11:58 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Właśnie byłem na przeglądzie technicznym poraz pierwszy z lampami PZ i powiedział mi Pan diagnosta że prawa lampa jest z Anglika bo źle świeci ale puścili i przegląd dali. Pic w tym że wkład lampy mijania ma regulację do ruchu lewostronnego i prawostronnego co ja przeoczyłem przy składaniu lamp. Warto o tym pamiętać.


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 listopada 2015, 10:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12303
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Przydatne info
http://vwbuswiki.de/index.php/ProjektZw ... werfer_FAQ


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: kurol (wtorek, 17 listopada 2015, 12:55)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 września 2016, 12:25 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Trochę odgrzeje ale temat z lampami PZ już jest wiec nie będę dokładał.
Od początku:
Lampy mi się podobają i chciałbym takie posiadać :) Niestety ceny ładnych jakie sa każdy wie.
Wiec urodził mi się pomysł aby coś wyskrobać samemu. Mam w garażu całe niepołamane lampy od t4 (lift). Mam (będę miał za grosiki) lampy soczewkowe od e30. W planie mam dorobienie tych blach trzymających wszystko do kupy dać jakieś lampy do wewnątrz ( czyli te mniejsze ) z jakimś oznaczenie DRL aby legalnie dzienne tam świeciły i w te zewnętrzne od e30 soczewkę z bi-xenonem. Kolor black Hella itd.
Całość chciałem przykryć tym:

http://allegro.pl/vw-t4-transporter-oku ... 19505.html

I teraz pytanie:
Czy ktoś miał w rękach ten okular od tej firmy? Widać żę zdjęcie na aucie raczej oryginału są zrobione a szkoda zaczynać projekt, jak te okulary to jakieś g...wno i nie będzie się układać na lampie.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 lutego 2017, 15:06 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 czerwca 2016, 11:52
Posty: 103
Lokalizacja: Piaseczno
model: Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 10 razy
I jak z tymi okularami? Bo aukcja cały czas dostępna: http://allegro.pl/vw-t4-transporter-oku ... 67367.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 lutego 2017, 17:51 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
łapek napisał(a):
I jak z tymi okularami? Bo aukcja cały czas dostępna: http://allegro.pl/vw-t4-transporter-oku ... 67367.html


To może kup i sprawdź jakość wykonania i jak pasują do obudów skoro nikt nie wie.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 lutego 2017, 18:15 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 kwietnia 2015, 14:37
Posty: 983
Lokalizacja: kraków wieliczka
model: T4 transporter
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 52 razy
łapek napisał(a):
I jak z tymi okularami? Bo aukcja cały czas dostępna: http://allegro.pl/vw-t4-transporter-oku ... 67367.html


to są same odudowy a nie zapominaj że musisz jeszcze dokupić resztę


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 czerwca 2021, 13:12 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 23 października 2013, 18:50
Posty: 168
Lokalizacja: Śląskie
model: T4 syncro
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 26 razy
Cześć

Wiem, że temat kotlet, ale dla potomnych jakby ktoś w wątku kopał.

Kupiłem lampy z regulacją manualną. Śruby regulacji w stanie opłakanym, zardzewiałe, osadzenia (kulki) nadłamane.
Wg wiki(https://www.vwbuswiki.de/index.php/Proj ... werfer_FAQ) śruby te są niedostępne i niezdobywalne - produkcja/patent ProjektZWO, można pisać do producenta, za 30 € może się uda zdobyć.

Zaciekawiło mnie zdjęcie w którym do adaptera (BMW) jest dopięty zwykły regulator elektryczny VW.

Otóż w trakcie regeneracji moich lamp wyszło, że wystarczy wywalić ów śrubkę z adaptera, regulator elektryczny pasuje jak ulał.
Pozostaje mieć krótszą śrubę i osadzeniem - którą kupujemy jako śruba reflektora GOLF II (np tu https://allegro.pl/oferta/spinki-sruba- ... 6867797826) za 7zł. I 'taa-daa' - mamy reflektor regulowany elektrycznie, gwinty nowe.

Ot informacja, jakby ktoś chciał przerobić..


_________________
Pozdrawiam MooNeR
T4 Long Syncro Camper



Za ten wpis autor MooNeR podziękował: rafflex (poniedziałek, 7 czerwca 2021, 14:27)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB