T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 13 grudnia 2017, 12:58

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 października 2017, 18:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 18 kwietnia 2010, 18:54
Posty: 3

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Cześć, na samym początku chciałbym się przywitać. Konto na tym forum posiadam od dłuższego czasu, teraz przyszedł czas na pierwsze pytanie.
Niedawno stałem się "szczęśliwym" posiadaczem t4 multivan 1998rok, 2,5tdi 150 koni.
Ogólnie auto posiada wiele niepotrzebnych patentów elektrycznych i nie tylko, które są usuwane i teraz pytanie:
gdzie powinien być poprowadzony kabelek zaznaczony ny zdjęciu, gruby brązowy przewód z wtyczki od komputera?

Pozdrawiam


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 października 2017, 22:20 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 817
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westfalia
silnik: ACV+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 51 razy
Jeśli gruby i brązowy to do masy. Sprawdz jeszcze do jakiego pinu idzie we wtyczce.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 października 2017, 22:32 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 759
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 56 razy
Pomógł: 18 razy
Do Masy auta lub lepiej do minusa aku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 października 2017, 07:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 18 kwietnia 2010, 18:54
Posty: 3

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 4 grudnia 2017, 21:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 18 kwietnia 2010, 18:54
Posty: 3

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam ponownie, powstały nowe problemy przy poskładaniu mojego trupka. Przy wiązce w okolicach alternatora są 3 wtyczki które nie wiem gdzie wpiąć, proszę o pomoc.
Czy ktoś ze śląska jest posiadaczem t4 2,5tdi najlepiej z silnikiem ahy żeby można było podejrzeć te nieszczęsne kabelki i podciśnienia?
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 grudnia 2017, 17:41 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 759
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 56 razy
Pomógł: 18 razy
Słuchaj służę pomoca na telefon bo tak bedzie najlepiej dla mnie. chyba ze wkleisz zdjęcie co gdzie ma isc i wtedy cos razem zadziałamy. Mi kiedys pomagał kolega Zybis gdyz mial AXG ale on sprzedal auto wiec pewnie nie pomoze. Ale tu sa jeszcze koledzy co maja takie auta i to w orginale ,ja niestety rzeźbiłem ze starej budy. Jeśli Ci sie nie spieszy to w okresie Swiat mam wiecej czasu,gdyz teraz krucho u mnie z czasem. Auto stoi a ja jezdze innym. Musisz sie uzbroić w cierpliwość gdyz inaczej bedzie lipa.
W okolicy Alternatora to sa czujniki na kroccu plastikowym. Jedna podwójna do gory idzie( od nagrzewania świec żarowych) druga 4 pinowa to wskaznik temperatury na zegary oraz załączanie pomki elektrycznej. Z tej samej wiązki idzie dłuższy kabel do Przeplywki ( wtyczka wąska i dłuższa). To tak w dużym skrócie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 grudnia 2017, 17:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 6524
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 49 razy
Pomógł: 580 razy
peters napisał(a):
Jedna podwójna do gory idzie( od nagrzewania świec żarowych) druga 4 pinowa to wskaznik temperatury na zegary oraz załączanie pomki elektrycznej.

Nie prawda, tak to jest w 2.4D. W tdi 2 piny to pompka, cztery piny to ECU i zegary.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 grudnia 2017, 18:05 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 4813
Lokalizacja: Opole
opis: Sekcja Dolno-Śląsko-OPOLSKA!
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 386 razy
Zmień tytuł wątku albo zajedzie śmieciara.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 grudnia 2017, 19:57 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 759
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 56 razy
Pomógł: 18 razy
Kenobi napisał(a):
peters napisał(a):
Jedna podwójna do gory idzie( od nagrzewania świec żarowych) druga 4 pinowa to wskaznik temperatury na zegary oraz załączanie pomki elektrycznej.

Nie prawda, tak to jest w 2.4D. W tdi 2 piny to pompka, cztery piny to ECU i zegary.

Zwracam honor. Pozniej to sprawdze,pisalem z pamieci wiem ze byla zmiana i sie rozpędziłem.
Tu masz rozpiske :

http://t4-wiki.de/wiki/Pumpe_V51_(K%C3% ... elnachlauf)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB