T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 16:19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 7 października 2016, 14:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 30 września 2016, 17:22
Posty: 6
model: t4
silnik: acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Probe041 napisał(a):
U angoli na forumie jest kompletny poradnik jak wygląda swap na 1.8t ;-)

Dzięki będę szukał.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 lipca 2018, 11:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 18 lipca 2018, 17:50
Posty: 5
model: caravelle
silnik: vr6

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Cześć wszystkim!
jestem nowy na forum i jednocześnie zielony w temacie T4 jak trawa na wiosne!
Mam pytanie, czy opłaca się pakować w kupno T4 Caravelle z silnikiem 2.8 VR6 w automacie??
Może mnie nakierujecie i podpowiecie czy jest problem z częściami, jakieś częste usterki itp
Dzięki za odpowiedzi i sorki jeżeli post dałem nie w tym miejscu co trzeba.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 29 stycznia 2019, 23:32 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 04:43
Posty: 25
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: T4 Caravelle
silnik: 2.8 V6

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Silnik ładnie brzmi, w miarę odpycha tę budę, ale dosyć kosztowny w serwisowaniu niestety. Ja używam jako daily i przyznać muszę że uwielbiam trasę z pustą paką, trochę mi go żal że dużo jeździ po mieście, bo stosunkowo długo się nagrzewa, ale na pewno frajda lepsza niż klekoty. choć pod względem osiągów wypada słabiej niż 2,5TDI 150km, szczególnie po chipie.

Edit: czekam na złotą łopatę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 czerwca 2022, 21:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 kwietnia 2022, 09:27
Posty: 24
model: transporter
silnik: 2.5 benz

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Czołem.

U mnie silnik 2,5 APL. Właśnie wyczytałam z tabelki na początku wątku, jak mało tego powstało. Mam więc pytanie: czy ktoś WIE, czym generalnie i w szczególe różnią się od siebie poszczególne silniki o poj. 2,5 benzynowe? Chciałabym wiedzieć, na ile mogę sobie hulać z częściami zamiennymi pomiędzy różnymi wersjami.

Inna sprawa: Silnik mojej teczki po dłuższej jeździe w przypadku maksymalnego spadku obrotów (zatrzymanie pojazdu) zaczyna falować i czasem gaśnie. Mam gaz, ale to samo dzieje się na samej benzynie. Świece wymienione (w tym jedno gniazdo). Macie jakieś sugestie na start? Pacjent z tych bardziej zaniedbanych.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 lipca 2022, 11:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 14 lipca 2022, 07:50
Posty: 1
model: T4
silnik: AAC

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich forumowiczów, Panowie mam takie pytanie. Przymierzam się do zakupu T4 z silnikiem 2.5, 115km z przebiegiem ponad 400000, czy jest sens się w to pchać? Czy to już raczej „końcówka”? Słyszałem, że serwisowanie tego silnika czasem przekracza możliwości mechaników. Jeśli padnie, łatwo znaleźć drugi silnik? A może ktoś zna jakiegoś speca w centralnej Polsce?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 stycznia 2023, 14:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 19 listopada 2018, 22:16
Posty: 9
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ja bym brał. U mnie niecałe 300 tys na zegarze i mruczy pięknie. Nikt Ci gwarancji nie da na używane auto, zawsze jest szansa że jakaś awaria w środku siedzi. Drugi silnik można kupić, w razie W możesz na śląsku u Artura Wilka wrzucić 1.8t albo od razu 2.5 benzynowe AAF i dołożyć turbo. No ale każdy silnik może paść, diesel tak samo jak i benzyna. Przebieg 400 tys to nie jest dużo na benzynowe T4. Co do mechaniki - bywają problemy z elektryką, podciśnieniami, czasem ECU. Oprócz tego prosty i przyjemny silnik, idealny do gazu. Ja nawet 2 razy ciągnąłem na przyczepie drugie T4 holownikiem z benzyną 2.5 pod maską :) Wg mnie 2.5TDI jest lepszy w tej budzie, ale do moich potrzeb 2.5 benzyna to jest rozwiązanie idealne i polecam każdemu :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 20 kwietnia 2023, 12:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 19 listopada 2014, 16:13
Posty: 1
model: T4 Multivan
silnik: 2.8 VR6

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Cześć . Miałem 2.8 VR6 z automatem i był na tyle genialny że po trzech latach od sprzedaży ponownie takiego kupiłem , tyle że w manualu. Silnik pracuje pięknie , nie ma porównania do żadnego klekota diesla. Ma on słabe punkty , ale każdy silnik je ma. Należy pamiętać że cały układ zapłonowy TYLKO BERU tak kable jak i moduł cewki . Zwykłe , mimo że markowe kable zaczęły przebijać po kilku dniach a moduł cewki z Magnetti poszedł do kosza po miesiącu . Do tego historia z automatem który przeciągał na drugim biegu - po wtopieniu kilku tysięcy w naprawy okazało się że w tak starym samochodzie jest adaptacja skrzyni i po jej zrobieniu skrzynia pracowała jak nowa. Polecam 2.8 , spalanie na poziomie 11 litrów przy normalnej jeździe w trasie też OK.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB