T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 15:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 2 października 2013, 16:35 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
W moim T4 2002 rok, silnik 2.5 benzyna nie odpala na benzynie. Rano odpaliłem normalnie, przełączył sie na gaz i zaparkowałem pod pracą. Po 8 godzinach kręcę i kręcę i nic. Odpaliłem na gazie w trybie awaryjnym. Miałem mało benzyny to pomyślałem, ze krzywo stałem busem ( stałem na krawężniku jedna stroną ) i pompa nie zassała. Zajechałem na stacje dolałem 15 litrów i dupa , dalej na benzynie nie chciał zapalić. Postał pól godziny i jakoś odpalił na benzynie, ale nie chce się wkręca na obroty, max 300-400 obrotów i silnikiem telepie. Ki diabeł? Pompa padła?
Bezpieczniki sprawdziłem i są wszystkie OK.
Ma ktoś pomysł gdzie szukać?


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 2 października 2013, 19:29 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
No niestety, auto na gazie prowokuje właściciela do pewnych nawyków, a więc częsta jazda na rezerwie staje się dla pompy paliwowej zabójcza - "smarowana" jest przecież Pb. Przeżyłem to samo i nie tylko ja na tym forum <zły>
Pozostaje jeszcze:
- zasyfione wtryskiwacze (mało prawdopodobne)
- dogorywająca cewka.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 2 października 2013, 19:49 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
ronin36 napisał(a):
No niestety, auto na gazie prowokuje właściciela do pewnych nawyków, a więc częsta jazda na rezerwie staje się dla pompy paliwowej zabójcza - "smarowana" jest przecież Pb. Przeżyłem to samo i nie tylko ja na tym forum <zły>
Pozostaje jeszcze:
- zasyfione wtryskiwacze (mało prawdopodobne)
- dogorywająca cewka.


Cewka na pewno nie bo na gazie chodzi spoko. W niedzielę zacznę od wyciągnięcia pompy tylko mi nie pasuje to ze potem udalo sie auto uruchomic, chodził kulawo ale chodził.


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 2 października 2013, 20:06 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
Chodził kulawo bo po zatankowaniu gumowe tulejki w pompie jeszcze się podniosły na chwilę z kolan, ale to już jest końcówka.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 2 października 2013, 21:47 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
popukaj po przekaźniku nr 2 może masz zimne luty- ja tak miałem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 października 2013, 07:23 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
Jeśli jeździłeś cały czas na gazie a paliwa było bardzo malutko w baku to padła ci pompa paliwa po prostu się zatarła


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 października 2013, 10:23 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
staszek napisał(a):
Jeśli jeździłeś cały czas na gazie a paliwa było bardzo malutko w baku to padła ci pompa paliwa po prostu się zatarła


wymieniałem u siebie pompę paliwa po ok 300kkm, wyła ona odkąd kupiłem auto, przez jakieś 5 lat, zrobiłem na niej 100kkm śmigając na gazie
nie prawdą jest że jeżdżąc non stop na rezerwie szybciej padnie, jestem tego przykładem
w baku zamknieta jest ona w puszce i zanurzona w benzynie także non stop ma smarowanie niezależnie od poziomu paliwa, kto ją wyciągał to wie że w czasie rozbierania całego ustrojstwa wylatuje z niego bęzyna


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 października 2013, 19:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Pompę juz mam i w niedzielę zamieniam. Dam znać co bylo.
A ten przekaźnik z zimnymi lutami to gdzie jest ? Na listwie?


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 października 2013, 21:55 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
pacark napisał(a):
staszek napisał(a):
Jeśli jeździłeś cały czas na gazie a paliwa było bardzo malutko w baku to padła ci pompa paliwa po prostu się zatarła


wymieniałem u siebie pompę paliwa po ok 300kkm, wyła ona odkąd kupiłem auto, przez jakieś 5 lat, zrobiłem na niej 100kkm śmigając na gazie
nie prawdą jest że jeżdżąc non stop na rezerwie szybciej padnie, jestem tego przykładem
w baku zamknieta jest ona w puszce i zanurzona w benzynie także non stop ma smarowanie niezależnie od poziomu paliwa, kto ją wyciągał to wie że w czasie rozbierania całego ustrojstwa wylatuje z niego bęzyna


No nie zgodzę się, jeżeli rezerwa jest już pod kreską to na bank wypluje paliwo z pompy szczególnie gdy auto dodatkowo stoi lekko pochylone na lewo. Parę takich sytuacji i pompa leży. Jestem tego przykładem. Mogę natomiast zgodzić się z tym, że może ona popracować jeszcze jakiś czas (krótszy lub dłuższy) jeżeli po takim zaniedbaniu podaje dostateczne ciśnienie na listwę. Ale ja już z taką pompą w dalszą podróż bym się nie wybrał.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 października 2013, 03:28 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
vwyogi napisał(a):

A ten przekaźnik z zimnymi lutami to gdzie jest ? Na listwie?

w skrzynce bezpieczników ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 października 2013, 19:24 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Piter napisał(a):
vwyogi napisał(a):

A ten przekaźnik z zimnymi lutami to gdzie jest ? Na listwie?

w skrzynce bezpieczników ;)


W skrzynce przekaźnik nr 2? Nie ma takiego w t4


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 października 2013, 19:28 
pompa paliwa to nr 12 .lub w dieslu przekaźnik świec


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 października 2013, 21:11 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
moze nie do tematu ale zapytam :) .Czy jak macie auto z gazem to po przełączeniu na gaz wyłacza sie wam pompa paliwa( oszczednosc pomy ) :) tak odłączyłem pompe w moim mondeo


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 października 2013, 21:20 
Podobno pompa powinna śmigać .tak kolega gazownik mi mówił .ale jak auto w nocy np stoi przecież nie chodzi więc wstawić przekaźnik i odłączać pompę zrobić jej noc <01>


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 października 2013, 21:29 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
czarny1x1x napisał(a):
Podobno pompa powinna śmigać .tak kolega gazownik mi mówił .ale jak auto w nocy np stoi przecież nie chodzi więc wstawić przekaźnik i odłączać pompę zrobić jej noc <01>

dużo czytałem , jedni sa za jedni przeciw wstawiłem - wyłączyłem juz pompe w dwóch mondeo 2 i smigaja . Pompy działaja , jeden smiga juz ponad 3 lata a obecny którym jezdzi zonka ponad 2 lata i chybaw wv t4 tez wyłącze


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 października 2013, 21:34 
ja bym tak zrobił ale odpalanie na PB tylko żeby się znów nie zastała


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 października 2013, 10:13 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
pompa powinna chodzić podczas pracy silnika na lpg, ze względu na bezpieczeństwo


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 października 2013, 12:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Ale bezpieczenstwo czego?
Chodzi o to ze w przypadku braku lpg instalka automatycznie ma przelaczyc na zasilanie pb i np w trakcie wyprzedzania moze nam braknac mocy zanim pompa nabije pb?
Ja tez sie zastanawiam czy nie odlaczac pompy paliwa na czas pracy na lpg
Ale co gaziarz to inne zdanie

A pompe pb to najprosciej chyba sprawdzic manometrem zamiast targac pol samochodu zeby sie do niej dobrac


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 października 2013, 12:04 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 grudnia 2010, 14:27
Posty: 79
Lokalizacja: Rzeszów
opis: 2 multivany w rodzinie a na miasto mega szybki trabi :)
model: multivan
silnik: AAFlpg & AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
mnie zawsze uczono, że pompa musi chodzic ze względu na to , że PB chłodzi wtryski :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 października 2013, 12:53 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
kurol napisał(a):
Ale bezpieczenstwo czego?
Chodzi o to ze w przypadku braku lpg instalka automatycznie ma przelaczyc na zasilanie pb i np w trakcie wyprzedzania moze nam braknac mocy zanim pompa nabije pb?


dokładnie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB