T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 15:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 sierpnia 2013, 17:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 9 kwietnia 2013, 10:49
Posty: 1
model: MULTIVAN
silnik: 2.8 VR6

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich forumowiczów !!
Posiadam VW T4 2,8 VR6 i mam nastepujacy problem, samochód po rozgrzaniu zaczyna przerywac na wysokich obrotach (przy ok 2600 Obrotow sie to zaczyna) Auto do osiagniecia 90 stopni chodzi normalnie ma pelna moc, lecz gdy temperatura dojdzie do 90 stopni zaczynaja sie problemy, kable oraz swiece byly wymieniane, auto chodzi na wszystkie tłoki, na wolnych obrotach rowniez chodzi rowno, prosze o pomoc, w środę wyjeżdżam do holandii i musze sie z tym uporac jak najszybciej, za wszystkie odpowiedzi bardzo dziekuje. Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 sierpnia 2013, 00:09 
stawiał bym na cewkę proponuję ją podstawić ale tylko beru a nie jest to tania rzecz 800zł jak nic ta za 600 to straszna lipa przu 90 stopniach przestaje śmigać na 1 i 6 cylindrze ? to te dwa pierwsze kable jak patrzysz na cewkę od przodu auta moze wystarczy wyczyścić rdzę na niej


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 sierpnia 2013, 05:54 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1904
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
miedziak1992 napisał(a):
auto chodzi na wszystkie tłoki Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 sierpnia 2013, 22:37 
a skąd pewność że na wszystkie? z ciągałeś po kolei kabelki ze świec bo to nie jest łatwa operacja , nie bedzie śmigał na jeden cylinder i masz kolego V5 <01> przerabiałem to w srebrnym


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 września 2013, 11:22 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 28 sierpnia 2013, 10:19
Posty: 313
Lokalizacja: Gdynia
model: Allstar
silnik: 2.5 benz

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 9 razy
Na 99% cewka. Miałem identyczny problemik co prawda w golfie, ale silnik ten sam. Cewke przed wakacjami szarpnąłem za 4stówki - magneto marinelli.


_________________
viewtopic.php?f=30&t=7745


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 września 2013, 11:25 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 28 sierpnia 2013, 10:19
Posty: 313
Lokalizacja: Gdynia
model: Allstar
silnik: 2.5 benz

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 9 razy
A i nie kupuj przypadkiem cudów z allegro za 200/300 zeta. Kolesiowi sie przepaliłan na WYLOT!! po ok 500km...


_________________
viewtopic.php?f=30&t=7745


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB