T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 11:24

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 10:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 25 lipca 2013, 22:45
Posty: 21
model: T4
silnik: 2.0 benzyna

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam! Od kliku dni próbuję uporać się z moim skaczącym silnikiem, mam VW T4 doka 2.0 benzyna 91 r, gdy dodaje gazu to czy zimny czy ciepły silnik zaczyna szarpać i czasami gdy wcisnę gaz do końca to w ogóle jakby silnik nie reagował na niego i potrafi zgasnąć.
Wymieniłem już aparat zapłonowy , świece , cewke , przewody, wymieniłem pompe paliwa, filtr paliwa i ręce mi opadają bo już nie wiem co mam więcej wymienić. Proszę może ktoś ma jakiś madry pomysł co by mogło być przyczyną tego szarpania będę b. wdzięczny pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 10:31 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
A po ilu km. masz rozrząd?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 11:03 
Było opisane podaj masę na komputer powinno załatwić sprawę ,jak nie będziemy myśleć dalej


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 11:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 25 lipca 2013, 22:45
Posty: 21
model: T4
silnik: 2.0 benzyna

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
wymieniłem silnik w zeszłym roku i miał przejechane 200 tys a własciciel powiedział że przy 180 tys wymienił rozrząd, próbowałem przestawiać rozrzad o jeden ząbek ale nic nie pomogło. a możesz mi przybliżyć w którym miejscy podczepic tą masę ? dzięki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 11:39 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
Przewód masowy (jeżeli jeszcze tam jest) najlepiej zobaczysz z kanału w okolicy łączenia skrzyni z silnikiem z przodu auta, bynajmniej u mnie tak jest w 2,5 benz.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 12:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 25 lipca 2013, 22:45
Posty: 21
model: T4
silnik: 2.0 benzyna

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
czyli jest to bezposrednie połączenie komputera z masą?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 12:40 
kawałkiem kabla z minusa akumulatora daj masę na obudowę komputera i zobaczysz czy pomoze


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 19:03 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 25 lipca 2013, 22:45
Posty: 21
model: T4
silnik: 2.0 benzyna

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Właśnie próbowałem i nic to nie pomogło...niestety, moze jakis inny pomysł?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 19:53 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Rozbierz komputer i sprawdź czy nie ma przerwanych ścieżek.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 19:59 
Dokładnie jak kolega dopisał dobry pomysł ,lub czujnik hall w aparacie zapłonowym częsta usterka


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 20:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 25 lipca 2013, 22:45
Posty: 21
model: T4
silnik: 2.0 benzyna

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
niestety jedno i drugie nie pomogło bo mam drugiego takiego samego rozebranego na części identyczny rocznik , przełożyłem komputer i cały aparat zapłonowy i jedno i drugie nie pomogło

mogę to skamerować i dodac filmik lub wysłać komuś filmik,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 20:30 
skamerowa??? Pompe paliwa wkładałeś nowa??? czy może z tego drugiego rozbitego??


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 20:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 25 lipca 2013, 22:45
Posty: 21
model: T4
silnik: 2.0 benzyna

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
z tego rozbitego


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 21:57 
a skad pewnosc że była dobra?? wszystko z tego rozbitego przekładałeś?


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 22:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 25 lipca 2013, 22:45
Posty: 21
model: T4
silnik: 2.0 benzyna

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
samochód nie był rozbity, kupiłem go na części dla silnika, nawet nim jeździłem i nie było problemu dlatego myśle ze powinna działać, wymieniłem też listwe z wtryskami i niestety nie pomogło, tak jakby mu brakowało paliwa lub powietrza gdyż na wolnych obrotach jest ok , na jedynce i dwójce pomalutku z lekką iloscią gazu pomału sie toczy ale gdy tylko dodam mu więcej gazu dławi sie i szarpie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 22:25 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Odepnij waz paliwowy z zaworu rozruchowego (ten z dwoma kabelkami u gory kolektora) I podepnij manometr
Jak pompa dobrze daje powinno byc okolo 3 atm


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 22:26 
filtr paliwa zmieniłeś ? zostaje przepustnica i przepływomierz powietrza


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 22:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 25 lipca 2013, 22:45
Posty: 21
model: T4
silnik: 2.0 benzyna

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
filtry paliwa zmieniłem na nowy, po odpięciu drugiego przepływomierza chodził troche gorzej, wróciłem do starego odpiąłem kostke, nie było żadnej różnicy jakby go silnik nie widział. kurcze nie mam manometru aby sprawdzić, czy taki zwykły z pompki do pompowania kół bedzie dobry???


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 22:44 
z jakiego miasta kolega jest może da radę ktoś podskoczyć


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lipca 2013, 22:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Ja mam taki zwykly od pompki,dorobilem tylko redukcje
W twoim nie ma przeplywomierza,tylko czujnik temp powietrza,Czarnemu sie generacje pomylily
Jak go u siebie odepne to silnik troszke moze kula ale nie ma takich objawow jak u ciebie
Najlepiej jakbys najpierw pod vaga teczke podpial,przynajmniej bedziesz wiedzial czy od strony sterownika i czujnikow wszystko w porzadku


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: romus8411 i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB