T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 23:35

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 21 lipca 2013, 12:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam
Jak w temacie.Przed wymianą oleju pojawiał mi się sygnał dźwiękowy i migała lampka oleju.Wymieniłem filtr i olej na elf sporti 15w/40 w ilości 5 litrów.Objawy pojawiają się przy prędkościach między 100-130 km/h a przy 140 gdy silnik pracuje na maksa to nie ma tych objawów.Jeśli chodzi i zakres który podałem i zaczynają się te problemy to po odpuszczeniu gazu wszystko wraca do normy ale jak znów przyspieszam to ponownie mam sygnał i lampkę.Zanim zmieniłem olej to miałem minimum na miarce.Ogólnie nie gonię samochodu bo rzadko jeżdżę ponad 100.Czasem go przeganiam aby nie był zamulony.Wycieków oleju nie mam,no chyba,że z pokrywy ale uszczelka została wymieniona dość szybko po stwierdzeniu wycieków a raczej pocenia się niż jakiegoś potężnego wycieku.
Obawiam się,że może to być poważniejsza sprawa i nie wiem od czego zacząć.Czy od razu jechać do mechanika i sprawdzić ciśnienie oleju czy może to być czujnik w głowicy a może czujnik na obudowie filtra oleju?Czy może już silnik jest do roboty?

Pozdrawiam
Daniel


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 sierpnia 2013, 12:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Problem rozwiązany.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 sierpnia 2013, 13:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Jeśli problem rozwiązałeś to napisz co było


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 września 2013, 21:17 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
Daniel176 napisał(a):
Problem rozwiązany.

napisz co było bo za bardzo sie nie wysiliłes


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 września 2013, 06:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 26 grudnia 2010, 00:48
Posty: 55
Lokalizacja: Nowa Sól
model: t4
silnik: acv

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
No szkoda przyjacielu ,potomnym mogło by się przydać .Sam jestem ciekaw .Ja miałem podobne bolączki w ACV , przyczyną był i tu :shock: alternator


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 października 2013, 21:15 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
rafi29t4 napisał(a):
No szkoda przyjacielu ,potomnym mogło by się przydać .Sam jestem ciekaw .Ja miałem podobne bolączki w ACV , przyczyną był i tu :shock: alternator

poprostu nastepnym razem chłopaki ci pomoga <32> ja ty taki jestes to my tacy <31>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 października 2013, 22:56 
pewnie alternator .czujnik powiązany przez zegary i dał znak


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 października 2013, 21:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 3 września 2013, 09:06
Posty: 13
model: Multivan 1993
silnik: 2,4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
U mnie taka sama sytuacja , sygnał dźwiękowy doprowadza do szału, kabelki przy alternatorze sprawdzone jest czerwony gruby , przeczyszczony i psiknięty isolem , i drugi w kostce niebieski który byl odłaczony , przyłączyłem ale nic to nie zmieniło, czy za pomocą kabelka vag da się zniwelować to piszczenie?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 października 2013, 21:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Sprawdź czujnik w podstawie filtra oleju i okablowanie przy nim.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 29 października 2013, 19:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 3 września 2013, 09:06
Posty: 13
model: Multivan 1993
silnik: 2,4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Okablowanie przy czujniku sprawdzone jest ok , a czujnik to nie wiem jak sprawdzić chyba łatwiej wymienić kosztuje jakieś grosze.
Zauważylem że w okolicach czujnika troszkę wyżej jest jeden kabelek urwany kolor brązowy , nie wiem od czego to może być, mam sporo tkaich wtyczek kabelków nie podłaczonych poprzedni właściciel namieszął w elektryce, i chciał bym z tym dojść do ładu , tylko gdzie znaleźć w miarę czytelne schematy elektryczne.?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB