T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 01:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 lipca 2013, 22:34 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 09:35
Posty: 79
model: vw t4,1993r
silnik: 2.5 benzyna AAF

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 0 razy
Witam.Pojawil sie olej w obudowie filtra powietrza oraz w aparacie zaplonowym.Mechanik mowil ze zuzyly sie uszczelniacze zaworowe ale do konca nie byl pewien.Jaka moze byc tego przyczyna i jaki zakres prac przy usuwaniu tej usterki?Prosze o rady gdyz nie wiem czy robic to tu czy jechac do Polski...Autko pali ladnie,nie muli i nie bralo nigdy oleju az do tej pory...Dziekuje


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 lipca 2013, 07:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
W aparacie olej sie pojawił bo puscił uszczelniacz na aparacie więc raczej błacha sprawa, co do filtra to już troszku gorzej, pytanie filter bardzo brudny był czy raczej nie,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."



Za ten wpis autor chemik211 podziękował: lopez66 (wtorek, 9 lipca 2013, 23:20)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 lipca 2013, 08:56 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 09:35
Posty: 79
model: vw t4,1993r
silnik: 2.5 benzyna AAF

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 0 razy
Filtr jest czysty.Olej zebral sie w dolnej czesci obudowy.Jaka moze byc tego przyczyna?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 lipca 2013, 09:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 22 stycznia 2011, 10:17
Posty: 37
Lokalizacja: Poznan
model: Transporter long
silnik: 2.5tdi ACV130km

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
Przyczyn moze byc wiele , ja bym obstawial pierscienie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 lipca 2013, 09:42 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 09:35
Posty: 79
model: vw t4,1993r
silnik: 2.5 benzyna AAF

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 0 razy
No nie jestem pewien co do tych pierscieni.Silnik ciagnie dobrze i nie kopci.Mysle powoli o odstawieniu busika na wiekszy remont do Pl...Dopuki jezdzi.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 lipca 2013, 21:38 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Silnika ma po prostu już przedmuchy i wywala olej odmą do filtra.Jeśli wszystko inne jest ok to ja bym się nie przejmował,bo zrobisz remont i nie powiedziane,że będzie lepiej.



Za ten wpis autor orel11 podziękował: lopez66 (wtorek, 9 lipca 2013, 23:19)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 lipca 2013, 23:19 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 09:35
Posty: 79
model: vw t4,1993r
silnik: 2.5 benzyna AAF

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 0 razy
Czyli remont nic nie da?Troche dziwne ze zajechany silnik o tak malym przebiegu jak na teczke.Auto od nowosci praktycznie jezdzilo w obrebie jednego miasta jak wynika z dokumentow w firmie zajmujacej sie terenami zielonymi.Przez 2 lata od kiedy ja mam nigdy nie bral oleju,nigdy go nie dolewalem.Olej przed wymiana byl czysty nie przepalony wiec moze to jednak nie pierscienie tylko uszczelniacze zaworowe?Choc pierscienie takze biore pod uwage...Czyli demonataz glowicy?Jakie uszczelki musze kupic?Pytam bo moze bede musial tutaj to robic.Ciezko mi zapala od jakiegos czasu i spadaja obroty.Podejrzewam ze to przez ten olej w aparacie.Aczkolwiek pewnosci nie mam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 lipca 2013, 07:26 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Jak uszczelniacze zaworowe to nie ma przedmuchów ,tylko zasysa przez nie olej.Jak pierścienie to ma przedmuchy ,ale olej też bierze.Wyczyść olej z filtra i obserwuj co się dalej dzieje.



Za ten wpis autor orel11 podziękował: lopez66 (środa, 10 lipca 2013, 08:13)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB