T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 21:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 marca 2013, 10:34 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 7 września 2010, 16:01
Posty: 984
Lokalizacja: Wrocław
model: Transporter 1999
silnik: AJT

Podziękował: 37 razy
Pomógł: 32 razy
witam trafiłem bardzo ładną caravelle

rocznik ten sam i kolor ten sam co moj transporter

caravella jest o wiele lepiej wyposażona ma :
-rozsuwane okna po obu stronach
-plastikową zabudowe wnętrza
-szyberdachy
-jeszcze jeden dodatkowy nawiew na tył

wszystkie z wyżej wymienionych gadżetów chciałbym przeszczepić do mojego transportera ale tak sobie pomyślałem że za dużo roboty z tym bedzie więc czy nie lepiej poprostu silnik przełożyć? z mojego do tej caravelli

do tego jest mniej poobijana nią moj transporter

i najbardziej istotne pytanie czy AAB i AAC mają jakies wspolne elementy osprzętu silnika? czy wszystko jest inne zebym nie wymienial wszystkiego jak okaże sie że coś pasuje z tego do tamtego


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 marca 2013, 11:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
aab to diesel a aac to benzyna, jedno co zostanie to skrzynia biegów reszta do przekładni nawet licznik


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."



Za ten wpis autor chemik211 podziękował: Miętus89 (niedziela, 3 marca 2013, 16:51)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 marca 2013, 16:51 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 7 września 2010, 16:01
Posty: 984
Lokalizacja: Wrocław
model: Transporter 1999
silnik: AJT

Podziękował: 37 razy
Pomógł: 32 razy
jednak nie robie tej przekładki bo moja buda jest w lepszym stanie i podwozie ma mniej rdzy. ale dzięki za przydatną poradę. teraz przynajmniej wiem że te silniki niemają ze sobą prawie nic wspolnego.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 11 marca 2013, 16:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 14:12
Posty: 9
Lokalizacja: Kraków
model: Carawelle
silnik: 2,5 B

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam.
Z przekładką silnika z diesla na benzynowy nie ma problemów .
Będziesz musiał zmienić zbiornik paliwa bo pompka paliwowa znajduje się w zbiorniku następnie wiązka silnika i komputer .
Proponował bym ci jeśli zdecydujesz się na przekładkę zmienić silnik razem ze skrzynią
Silniki Diesla mają inne przełożenia niż Benzynowe.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 11 marca 2013, 17:09 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
skrzynia od diesla jest szybsza i mniej auto pali, ale za to wolniej przyspiesza


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB