T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 18:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 lutego 2013, 13:57 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
szuwar napisał(a):
Więc sam już nie wiem co tu wymyślić


trzeba znaleźć Tobie kumatego gazownika, bo na razie nie trafiałeś najlepiej
skąd jesteś?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 lutego 2013, 21:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
szuwar napisał(a):
witam więc paliwa tak koło komina przy jeździe do 110 to tak 12 , 12,5 spalił a w trasie go nie sprawdzałem

12+20%lpg=14,4l lpg przy czym na waltekach to spokojnie plus 30% i w tedy 12+30%=15,6l lpg a jeśli 12,5+20%=15l lpg 12,5+30%=16,25l lpg przy czym tak jak twierdzę na valtech 30% więcej czyli te większe wyniki


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 lutego 2013, 21:43 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
u mnie też wychodzi ok 20% (od spalania pb w realu, nie książkowo), żadnym fachowcem nie jestem ale z lapkiem na kolanach lpg stroiłem sam, górę mam delikatnie na za bogato lecz tragedii ze spalaniem nie ma, szkoda że nie ma w moim mieście kogoś żeby ustawić na AFR, wtedy byłoby perfekcyjnie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 lutego 2013, 23:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 stycznia 2013, 15:37
Posty: 92
Lokalizacja: Jaworze
model: T4 Doka
silnik: 2,0+Lpg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich serdecznie jako nowy posiadacz T4 w benzynie 2,0+lpg. Przejeżdziłem na gazie osobówkami na I , II , IV generacji jakieś ~200 000km stąd taki zakup. Po własnych doświadczeniach (i wyczerpującej lekturze forum gazowego) mogę stwierdzić że te 15-20 % wiecej gazu (od benzyny) na dobrej instalacji to norma. Fullgrupa jak pisał kolego powyżej wymaga dla właściwej pracy LPG stabilego ciśnienia i szybkich wtryskiwaczy . Osobiscie bedę przy przeróbce na sekwencję zakładał "nasze" Barracudy . Pozdrawiam forumowiczów


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 lutego 2013, 12:22 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
bera5 napisał(a):
Osobiscie bedę przy przeróbce na sekwencję zakładał "nasze" Barracudy


tak tylko zapytam, why?
ja wiem że to polska myśl techniczna której kibicuje i że jest to powiedzmy klon keihina czy tam hany, więc pewnie coś dobrego wyszło, ale nie uważasz że na razie za krótko są na rynku, żeby cokolwiek powiedzieć o trwałości?
ten sam dylemat miałem z hanami, kupiłem je dopiero po 2uch latach od ich pojawienia się, szczerze sam byłem rozdarty co kupić ale moje przebiegi tym autem przekonały mnie do takiego tańszego zakupu, jeśli robiłbym więcej km, kupiłbym matrixy HS a już na pewno przy jeżdżeniu "non stop" pod maskę wleciałyby med-y lub keihiny
aha i wszystkie byłyby pojedyncze blisko wkrętek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 lutego 2013, 13:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 grudnia 2011, 18:16
Posty: 22
Lokalizacja: Łowicz
model: carawell
silnik: 2.0 benz

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
witam coś tu jest nie tak co pisze posta to go nie wyświetla


Ostatnio edytowano piątek, 15 lutego 2013, 14:05 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
usunięto bełkot


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 lutego 2013, 13:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
szuwar napisał(a):
witam coś tu jest nie tak co pisze posta to go nie wyświetla


bo taki bez interpunkcyjny bełkot zamiast języka polskiego który zamieszczasz jest z forum usuwany, pomijam literówki i ortografię
regulamin pkt. 26


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lutego 2013, 18:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 grudnia 2011, 18:16
Posty: 22
Lokalizacja: Łowicz
model: carawell
silnik: 2.0 benz

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Witam. Więc daje linki do mojej obecnej instalacji LPG
http://ifotos.pl/zobacz/IMG1721JP_xanxaas.JPG/


http://ifotos.pl/zobacz/IMG1719JP_xanxqhx.JPG/
http://ifotos.pl/zobacz/IMG1724JP_xanxqrh.JPG/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 11:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 stycznia 2013, 15:37
Posty: 92
Lokalizacja: Jaworze
model: T4 Doka
silnik: 2,0+Lpg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Reduktor (podaj model) w dobrym miejscu blisko przewodów wodnych , wtryski tak jak pisał kolega do wyrzucenia, nie widzę czujnika temp i cisnienia gazu na przewodzie gazowym (chyba że sie schował pod belką) pytanie jaki masz sterownik. Jak się ujawnisz skąd jesteś może ktoś pomoże na miejscu
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 13:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 grudnia 2011, 18:16
Posty: 22
Lokalizacja: Łowicz
model: carawell
silnik: 2.0 benz

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Witam mieszkam między Kutnem a Łowiczem jak się doczytam co to za reduktor to napisze, reduktor niby blisko przewodów wodnych ale długo się nagrzewa. Po przejechaniu 3 km jak się przełączy na gaz to reduktor jest ledwo letni


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 16:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Po 3km to się woda nie nagrzeje więc i reduktor letni, ale jesli po 3km się dopiero przełącza to jakaś porażka, u mnie maks teraz 700m


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 18:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 grudnia 2011, 18:16
Posty: 22
Lokalizacja: Łowicz
model: carawell
silnik: 2.0 benz

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Wiem mnie tez to drażni,byłem teraz w sklepie do sklepu mam 3,5 km i dopiero na powrocie się przełączył czyli z 5 km. Dlaczego to tak jest przełącza się niby przy 30 stopniach,czy reduktor tez by był jakiś badziewny nie wiem co to za reduktor ale podejrzewam ze jakiś najtańszy. Dałem tam linki do zdjęć wiec może go rozpoznacie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 22:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Co do przełączania to winny jest czujnik temperatury na reduktorze , jaką masz elektronikę???


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 22:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 stycznia 2013, 15:37
Posty: 92
Lokalizacja: Jaworze
model: T4 Doka
silnik: 2,0+Lpg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Trzeba byłoby podpiąć się pod sterownik i odczytać temp przełączania


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 22:15 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Zacznij czytać a nie pisać, napisał że ma na 30stopni,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 22:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 grudnia 2011, 18:16
Posty: 22
Lokalizacja: Łowicz
model: carawell
silnik: 2.0 benz

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
to jest z inter carsu 4 gas podobno to stag ale co do gazu to sie nie zanam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 22:28 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
4gas były stagi i agis co do ustawień to sądzę że jest źle wybrany czujnik i to jest winowajcą późnego przełączania, jak dokładnie masz wpięty reduktor w układ chłodzenia???


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 23:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 grudnia 2011, 18:16
Posty: 22
Lokalizacja: Łowicz
model: carawell
silnik: 2.0 benz

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Jeżeli dobrze cie zrozumiałem to zasilanie reduktora jest wpięte przed nagrzewnicą ale dam linka do tego sterownika, ale tam mało pisze na nim a na reduktorze nic nie pisze co to jest
http://ifotos.pl/zobacz/IMG1731JP_xanqwhq.JPG/
http://ifotos.pl/zobacz/IMG1732JP_xanqwrx.JPG/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 23:17 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Po zdjęciu widzę agis-a dobra instalacja, co do reduktora to masz go na trójnikach ?? czy wpięty szeregowo czyli woda idzie na reduktor później na nagrzewnicę


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 23:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 grudnia 2011, 18:16
Posty: 22
Lokalizacja: Łowicz
model: carawell
silnik: 2.0 benz

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Nie nie, na trójnikach jest powpinane


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB