T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 09:04

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 września 2010, 18:09 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 7 września 2010, 16:01
Posty: 984
Lokalizacja: Wrocław
model: Transporter 1999
silnik: AJT

Podziękował: 37 razy
Pomógł: 32 razy
jak jest rezerwa na benzynie w moim T4 2.0 AAC to auto czasami nieachce odpalić

gaz mam zawsze ustawiony tak że odpala na benzynie i dopiero po przygazowaniu automatycznie przełącza się na gaz

i jak jest rezerwa na benzynce to auto kręci kręci ... i odpalić nie chce , dopiero trzeba je popchnąć i spróbować odpalić na biegu , wtedy pompa załapuje i po następnym przekręceniu kluczyka pali na strzała

czy to normalne ? bo ostatnio na przejeździe kolejowym miałem taką akcje i troche przypał był :/


p.s. jak benzyny jest tak ponad pierwszą białą kreske na wskaźniku paliwa to tego problemu niema , ...zawsze tankuje VerWe


...wiem że nie powinno się jeździć na rezerwie ...w sumie to nigdy nie miałem takiej fest sahary w baku żeby wskaźnik paliwa dotykał tego słupka [ogranicznika rezerwy] ale może to wina jakiegoś innego mechanizmu w tym silniku ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 września 2010, 20:33 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
Miętus89 napisał(a):
jak jest rezerwa na benzynie w moim T4 2.0 AAC to auto czasami nieachce odpalić

gaz mam zawsze ustawiony tak że odpala na benzynie i dopiero po przygazowaniu automatycznie przełącza się na gaz

i jak jest rezerwa na benzynce to auto kręci kręci ... i odpalić nie chce , dopiero trzeba je popchnąć i spróbować odpalić na biegu , wtedy pompa załapuje i po następnym przekręceniu kluczyka pali na strzała

czy to normalne ? bo ostatnio na przejeździe kolejowym miałem taką akcje i troche przypał był :/


p.s. jak benzyny jest tak ponad pierwszą białą kreske na wskaźniku paliwa to tego problemu niema , ...zawsze tankuje VerWe


...wiem że nie powinno się jeździć na rezerwie ...w sumie to nigdy nie miałem takiej fest sachary w baku żeby wskaźnik paliwa dotykał tego słupka [ogranicznika rezerwy] ale może to wina jakiegoś innego mechanizmu w tym silniku ?


Winę za takie objawy ponosi mocowanie pompy w zbiorniku i nic z tym nie zrobisz mam to samo
przy niskim stanie paliwa za drugim -trzecim razem zapali

jednak po spaleniu pompy pilnuję żeby w baku było przynajmniej 25l PB.

Pół biedy jeżeli śmigasz na PB jednak jak przepinasz na LPG to pompa dalej pracuje i przy niskim stanie paliwa straszliwie dostaje po D...

na marginesie wymiana pompy nie jest tak prosta jak by się mogło wydawać


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie



Za ten wpis autor andrewa1 podziękował: Miętus89 (wtorek, 29 stycznia 2013, 22:27)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 kwietnia 2011, 22:21 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
ja już przerabiałem ten temat .wymiana gumowych mocowań na pompie od niskiego stanu paliwa nic przyjemnego .teraz smigam na dorobionych a orginalne kupione w serwisie leżą na zaś w rezerwie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 29 stycznia 2013, 22:27 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 7 września 2010, 16:01
Posty: 984
Lokalizacja: Wrocław
model: Transporter 1999
silnik: AJT

Podziękował: 37 razy
Pomógł: 32 razy
Macie racje bo po jakimś czasie nawet pompa paliwa zaczęła mi wyć teraz pilnuje żeby w zbiorniku było zawsze te 25L benzyny i wszystkie problemy znikły w dodatku dolewam mu do benzyny taki środek który spowodował że auto znowu zaczęło bez problemu jeździć a nawet odpalać z rana na benzynie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 29 stycznia 2013, 22:39 
stres powinien kolegę troszkę nauczyć a dla reszty być wyrocznią ,,kontrolka to obowiązkowa wizyta na CPN ,,


Góra
   
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB