T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 10 maja 2024, 17:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 września 2010, 14:40 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 18:06
Posty: 283

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 30 razy
Witam,

Zmagam się z podsysaniem fałszywego powietrza w T4.



A objawy są takie - lewie chodzi na wolnych obrotach (tylko z otwartym filtrem powietrza wogóle je utrzymuje!), źle wchodzi na wysokie obroty, natomiast na wysokich można go przytrzymać i jest ok.
Słychać charakterystyczne syczenie -zasysa fałszywe powietrrze jak nic...
zarówno Pb, jak LPG (2 gen) - to samo


Sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnieniowe (nawet do serwo), zaślepiłem
Sprawdziłem przepustnicę -oczyściłem
zaślepiłem także od strony dolotu odmę

- dalej objawy pozostają.

W przypływie furii zdjąłem kolektor - nie widzę żadnych nieszczelności , no może dam uszczelkę dodatkowo na silikon. Podpowiedzcie coś -borykał się ktoś z takim kłopotem ?

Acha - o ile obrotów macie odkręconą śrubkę bypasu przepustniucy ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 września 2010, 19:16 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Jaki silnik benzynowy?


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 września 2010, 20:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
Viking napisał(a):
Witam,

Zmagam się z podsysaniem fałszywego powietrza w T4.



A objawy są takie - lewie chodzi na wolnych obrotach (tylko z otwartym filtrem powietrza wogóle je utrzymuje!), źle wchodzi na wysokie obroty, natomiast na wysokich można go przytrzymać i jest ok.
Słychać charakterystyczne syczenie -zasysa fałszywe powietrrze jak nic...
zarówno Pb, jak LPG (2 gen) - to samo


Sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnieniowe (nawet do serwo), zaślepiłem
Sprawdziłem przepustnicę -oczyściłem
zaślepiłem także od strony dolotu odmę


- dalej objawy pozostają.

W przypływie furii zdjąłem kolektor - nie widzę żadnych nieszczelności , no może dam uszczelkę dodatkowo na silikon. Podpowiedzcie coś -borykał się ktoś z takim kłopotem ?

Acha - o ile obrotów macie odkręconą śrubkę bypasu przepustniucy ?



Z tego co opisujesz to uszczelka pod silniczkiem krokowym


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 września 2010, 12:13 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 18:06
Posty: 283

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 30 razy
b8tz napisał(a):
Jaki silnik benzynowy?

,
2.5 i 110km

andrewa1 napisał(a):
Z tego co opisujesz to uszczelka pod silniczkiem krokowym


Kicha, krokowy jest jako baypass - równolegle do kolektora/przepustnicy - na wężach gumowych, uszczelki niet. Szczelność sprawdzona organoleptycznie - wszystko oki...:-


Pisz starannie i zwracaj uwagę na poprawność cytowania. Nie pisz posta pod postem a edytuj już istniejący.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 września 2010, 20:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
Tak wiem ze jest jako dodatek ale jak uszczelka (oring) padnie to takie objawy będą

sprawdz zaznaczone na czerwono wężyki połączenia i tą uszczelkę

Obrazek



zrób doświadczenie na odpalonym silniku dociśnij krokowca do kolektora potem możesz go wyjąć z tej uszczelki jakie objawy będą ?


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 8 września 2010, 09:39 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 18:06
Posty: 283

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 30 razy
Uff, uporałem się


wtryski niedokręcone były...


Jeeezu, to auto to się miejscami na plastrach trzymało - co Polacy z autami zrobić potrafią, ale odchwaszczanie "in progress" - manual na pokładzie, sprzęgło i wajcha działywują :-P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB