T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 14:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 listopada 2012, 20:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Witam wszystkich serdecznie. Cieknie mi płyn z membran reduktora. Mam pytanie czy dużo sprawia problemu regeneracja reduktora(zestaw naprawczy).Po wymianie membran i uszczelek trzeba robić nowe ustawienia. Dzięki za podpowiedzi.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 listopada 2012, 20:43 
pewnie tak jak ma to wszysko śmigać po tej operacji


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 listopada 2012, 23:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Przy reduktorach kme najważniejsze jest dokładne umycie reduktora w środku a w szczególności pod śrubą na 27mm klucz,i przy okazji warto przerobić reduktor na szpilki


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."



Za ten wpis autor chemik211 podziękował: bigos1966 (poniedziałek, 12 listopada 2012, 18:58)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 listopada 2012, 01:50 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Witam
Zestawu naprawczego nie zamontowałem z powodu, że coś połamię, a potrzebuję sprawny samochód na drugi dzień. Doszedłem do wniosku, że kupię mowy reduktor, a stary naprawię i będzie w zapasie. Ale mam jeden dylemat, jaki kupić. Wiem, że mam firmy KME RED -1, a w sklepie jest dużo podobnych, ale nie taki sam. Pomóżcie mi wybrać właściwy. Wrzucam zdjęcia mojej instalacji.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 listopada 2012, 21:18 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Co do reduktora to zwykły kme silver nic więcej nie musisz mówić, co do montażu reduktora to masz go za wysoko i do tego strasznie kulawo zamocowany


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 listopada 2012, 23:45 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Zgadzam się, że to jest zwykły kme silver, ale czy fi6 lub fi8 i czy mogę zastosować większej mocy albo gold.
A co do wysokości montażu, jaki ma to wpływ na pracę. Przez 4 lata nie narzekam oprócz wycieku płynu chłodniczego.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 15 listopada 2012, 23:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Rurka fi6 po co ci mocniejszy reduktor jak masz tylko 140km, co do wysokości ,ma i to duży , wystarczy że dasz go jakieś 10cm niżej, co do wycieków to zapewne z kolanek warto zastosować aluminiowe


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."



Za ten wpis autor chemik211 podziękował: bigos1966 (piątek, 16 listopada 2012, 02:10)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 listopada 2012, 20:49 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Witam wszystkich
Chciałbym zamontować reduktor niżej, ale w moim t4 jest bardzo mało miejsca. Koledzy może byście zamieścili zdjęcia reduktorów, gdzie się znajdują w waszych t4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 listopada 2012, 21:04 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Ja u siebie mam reduktor poniżej filtra przeciwpyłkowego ale montaż tam ma wadę długie przewody do reduktora idą z resztą u ciebie też, moim zdaniem warto go dać na lewą podłużnice tuz nad skrzynie biegów, od razu napiszę montaż tam jest ciężki , sam będę tam u siebie montował


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 listopada 2012, 10:56 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
W sobotę będę montował. Teraz jestem poza domem, dlatego muszę pozbierać jak najwięcej informacji na ten temat. Tam gdzie wskazałeś jest to możliwe, ale bardzo dużo mam tam przewodów. Muszę to przemyśleć, mam trochę czasu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 listopada 2012, 16:17 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
bigos1966 napisał(a):
Witam wszystkich
Chciałbym zamontować reduktor niżej, ale w moim t4 jest bardzo mało miejsca. Koledzy może byście zamieścili zdjęcia reduktorów, gdzie się znajdują w waszych t4.


u mnie jest tak, niestety stare zdjęcie zaraz po montażu, więc nie śmiać się z waldemarów i z zamontowanego czujnika <30>

Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 listopada 2012, 16:42 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Dzięki Pacark, będę się przymierzał do zamocowania go w tym miejscu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 listopada 2012, 17:48 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
To Ty Pacark miałeś od tych waldków trochę przydługie wężyki pod kolektor. Ja mam reduktor po lewej pod filtrem pyłkowym. Fotkę strzelę przy okazji.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 listopada 2012, 23:30 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Obrazek


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 3 grudnia 2012, 18:42 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Sobota minęła i reduktor powędrował piętro niżej. Oto zdjęcie.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 4 grudnia 2012, 00:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
I teraz jest dobrze nawet bardzo bym rzekł


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 4 grudnia 2012, 12:49 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
W jeździe nie widzę różnicy. Myślałem że poprawi mi usterkę (na 4-tym biegu po większym obciążeniu zachowuje się jakby nie palił na wszystkie gary. Na bynie jest ok.). Oczywiście wycieków płynu już niema.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 4 grudnia 2012, 16:28 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
ronin36 napisał(a):
To Ty Pacark miałeś od tych waldków trochę przydługie wężyki pod kolektor.


dalej tak mam, można by skrócić i schować w kolektor bo mam już hany, jednak czasu brak

bigos1966 napisał(a):
Myślałem że poprawi mi usterkę (na 4-tym biegu po większym obciążeniu zachowuje się jakby nie palił na wszystkie gary. Na bynie jest ok.).


co masz za wtryski?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 4 grudnia 2012, 19:19 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Żebym ja to wiedział. Mam tylko zdjęcie.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 4 grudnia 2012, 19:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Ala waldemar co mogę powiedzieć dobrze na tym nie będzie działać i do tego źle kolektor nawiercony


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB