T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 17:55

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 4 grudnia 2012, 20:09 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Co można z tym fantem zrobić. Do mechanika nie będę dawał, wole naprawić sam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 grudnia 2012, 12:13 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
1. kupić lepsze wtryski: keihin, med, matrixHS lub hana, w zależności od budżetu i ew. elekroniki gazowni
2 zaślepić stare nawierty (lub kupić nowy kolektor) i zrobić poprawnie nowe (gdzieś mam zdjęcie nawiertów w takim kolektorze, jak znajde to wrzucę)
3 zamontować zgodnie ze sztuką, ustawić na drodze, cieszyć się z lepszej kultury jazdy i mniejszego spalania


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 grudnia 2012, 16:24 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Z budżetem nie ma problemu, potrzebne są najlepsze. Gdybyś wrzucił fotkę gdzie nawiercić otwory w kolektorze byłbym wdzięczny. Z wyregulowaniem niema problemu, sam reguluje z lapkiem na siedzeniu pasażera. Martwi mnie fakt że nie jest podłączona sonda lambda.Chociaż w tym modelu instalacji nie jest wymagana.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 6 grudnia 2012, 23:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
A po co ci sonda podłączona, niepotrzebnie sterownik ją obciąza, regulujesz i tak na vag-a, w CL a w OL już na sonde szerokopasmową wsadzona w wydech


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 7 grudnia 2012, 17:51 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
bigos1966 napisał(a):
Gdybyś wrzucił fotkę gdzie nawiercić otwory w kolektorze byłbym wdzięczny.


sorry gdzieś ją posiałem, ale z tego co pamiętam to jest tam miejsce obok wtryskiwaczy PB tak jakby z tyłu :roll: ,
druciarze więrcą jak wiertarką podejdą od przodu, bo nie muszą ściągać kolektora


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 grudnia 2012, 17:01 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Nie mam sondy szerokopasmowej. Wszelkie regulacje przeprowadzam sam na programie diego g3. Dlatego przydała by się podłączona sonda.Ostatnio zakładali mi nowe tłumiki i prawdopodobnie uszkodzili mim sondę. Mam pytanko czy musi być oryginalna, czy jakiś zamiennik.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 grudnia 2012, 20:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Sonda najlepiej org a jak nie to Bosch dedykowany do kodu silnika w tedy jest przewód o odpowiedniej długości i wtyczka, co do regulacji na program jak to piszesz musisz regulować razem z vag-iem i najgorsze że OP nie jesteś w stanie wyregulować prawidłowo


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB