T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 17:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 października 2012, 18:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 25 września 2012, 22:30
Posty: 4
model: caravelle
silnik: 2.5

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam.
Po poskładaniu silnika po remoncie głowicy mam następujące problemy z samochodem. Gdy nagrzeje się do temperatury 90st. Zaczyna pikać kontrolka smarowania oleju, przestaje na chwile gdy zgasimy silnik i odpalimy go po kilku minutach. Ale po kilometrze znowu problem powraca.
Następny problem jest taki, że skrzynia albo silnik szarpie. Objawy są takie, że jadąc przy stałych obrotach np. 2500obr/min co chwilę spadają obroty do 2300obr/min powodując szarpanie.Wymieniłem olej w skrzyni i filtr i niewiele pomogło. Po podpięciu na komputer okazało się, że skrzynia jak i silnik mają wspólny błąd jakim jest- czujnik położenia przepustnicy. Szukałem takiego czujnika jak jest u mnie ale nie znalazłem, gdyż u mnie występują 2 kostki a na allegro i w sklepach są tylko na jedną.
A zapomniałem dodać, że po podpięciu silniczka krokowego obroty idą w górę do 4000obr/min i nie spadają. Dlatego muszę jeździć na odłączonym silniczku krokowym.

Jeżeli ktoś mógłby coś mi podpowiedzieć z jakiego powodu mogą występować takie usterki byłbym bardzo wdzięczny gdyż samochód kupiłem z zamiarem jazdy, a od sierpnia mam ciągle z nim same problemy i nie mogę normalnie z niego korzystać.
Pozdrawiam wszystkich i liczę na waszą pomoc.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 października 2012, 12:00 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Cześć
No niestety miałem podobny problem. Czujnik przepustnicy musiałem kupić z serwisu bo nigdzie indziej nie mogłem go wyszukać. Silnika co prawda już nie mam ale czujnik i przepustnica jeszcze została - ma zrobione jakieś 3-4 tyś km jak jesteś zainteresowany to proszę pw albo tel 515 494 474.
Co do krokowca to 2 opcje albo padnięty albo zabrudzony, zacząłbym od wymycia, na pewno ma sporo syfu i może się ciąć, jak nie pomoże to podmianka na inny i sprawdzić czy będzie lepiej jak tak to kupić inny i po sprawie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB