T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 15:41

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 października 2012, 15:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 8 października 2012, 22:24
Posty: 2
model: T4
silnik: 2.0

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam.
Wiem że temat poruszany wielokrotnie ale nie mam jak sobie z tym poradzić.
Mam problemy z odpalaniem i wolnymi obrotami jak jest zimny.
Gdy się zagrzeje obroty trzyma ładnie, pozostaje tylko problem z paleniem.
Stało się to nagle, wcześniej chodził idealnie.
Wymieniłem kable, kopułkę, palec, świece, wyczyściłem silnik krokowy jednak to nie pomogło ;/
Z góry dzięki za pomoc :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 października 2012, 22:15 
Sprawdź kolego masę na kompie, rusz troszkę zapłonem. Zresztą andrewa1 naświetli ci co i jak, to taki dr house od 2,0. Ja to tylko ten czarnuch z ekipy <cisza>


Ostatnio edytowano środa, 10 października 2012, 06:23 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
bełkot


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 października 2012, 22:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 8 października 2012, 22:24
Posty: 2
model: T4
silnik: 2.0

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Można powiedzieć że jestem laikiem w tej kwestii :)
1. Nie wiem gdzie się znajduje komputer,
2. W jakim sensie ruszyć zapłonem?:)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 października 2012, 06:39 
musisz ruszyć aparatem zapłonowym znajduję się pod kopułką ,delikatnie poluzować i ruszyć nim w lewo lub prawo zmienisz mu kąt zapłonu powinno zadziałać tylko delikatnie !


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 października 2012, 21:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 27 kwietnia 2010, 22:07
Posty: 82
Lokalizacja: Władysławowo
model: t4
silnik: 2.0 ACC

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
komp jest po prawej stronie obok akumulatora, sprawdż wężyki podciśnieniowe, idą od filtra do przepustnicy oraz od komputera do kolektora dolotowego i regulatora ciśnienia paliwa, jak swoje pozmieniałem to część problemów zniknęła
pod kopułką masz śrubę na klucz 13, odkręcasz i kopułką delikatnie obracasz, sprawdż jeszcze czujnik temperatury płynu, dwupinowy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 października 2012, 16:31 
i oczywiście masę na obudowie komputera stary numer w 2,0 benzyna


Góra
   
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB