T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 00:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 lipca 2012, 23:03 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
Miałem następny raz jechać do Norwegii w poniedziałek, przez różne problemy przesunąłem termin na jutro, ale znów coś nie tak, mianowicie na benzynie nie pali mi jeden gar (4), zamieniłem świece- nic, zamieniłem kable- nic, wyczyściłem kopułkę i palec- nic, wymieniłem wtryskiwacz- nic, nie mogę się połączyć przez złącze diagnostyczne. Na gazie jak zawsze chodzi trochę nie równo ale daje rade, czasem jakiś zapłon wypada, ale jest w miarę ok, już powoli zgłupiałem i w zasadzie na gazie też już słyszę, że nie chodzi bardziej niż chodzi :) ecu walnęło?, wczoraj była mega ulewa, a ja jechałem bez wanny- może to wpłynęło. POMOCY bo nie mam pojęcia ło co kaman...
Proszę o burze mózgów brać forumową, może razem do tego dojdziemy co jest nie tak


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 lipca 2012, 23:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Możliwe że komp od gazu się zepsuł, wypnij wtyczkę kompa gazu i zmostkuj piny aby móc odpalić tylko i wyłacznie na benzynie albo poprostu coś ci się odpięło na złączach gdzie gaz jest wpinany lub wtrysk ci padł


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 lipca 2012, 23:48 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
widocznie za bardzo zakręciłem, na benzynie w ogóle jeden gar nie chodzi a na gazie raz chodzi raz nie i nie wiem który, gaz jest mało ważny dla mnie bo tam gdzie jadę to tylko benzynę będę lał bo do najbliższej gazowni jest 100 km, reasumując problem siedzi w benzynie, gaz jak chodzi to niech chodzi bo i tak jak na razie jest lepiej niż na benzynie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 lipca 2012, 23:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Dlatego ci napisałem co masz sprawdzić jak walnie emulator w kompie gazowym to pb może nie działać,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 lipca 2012, 00:09 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
ok :oops: , tylko które piny zmostkowac? bo jeżeli chodzi o lpg to nie do końca ogarniam. Mogę jedynie powiedzieć, że mam przełącznik dwu stopniowy jak w lampce biurkowej i albo jest na benzynie albo na benzynie i później załącza się gaz automatycznie. i obojętnie jakie jest położenie to na benzynie śmiga tak samo. Tak na zdrowy rozum, jeżeli jest przełączony tylko na benzynę to komp gazu jest wyłączony- albo się mylę :/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 lipca 2012, 13:31 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
ok, rozkminiłem wtyk, zmostkowałem piny i dalej jeden gar nie chodzi :/, czyli to ni gaz, dodam, że jest przejscie z wtyku od kompa gazu do wtryskiwacza na jenym i drugim pinie...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 lipca 2012, 14:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 16 stycznia 2012, 18:24
Posty: 147
Lokalizacja: Norwegia
model: T4 Car. syncro 2000
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
u mnie takie cuda bywaly w starej caravelce po umyciu cisnieniowym... gaz OK, benzyna - cuda wianki\
ale zawsze przechodzilo po godzinie-dwoch ...

ze 2 lata temu mialem cos, ze palil na 4 a na tym niepalacym byla iskra, przewod ok a mimo to nie palil... ale nie pamietam co to bylo - dam znac jak przypomne sobie...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 lipca 2012, 22:28 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 11 marca 2011, 19:25
Posty: 207
Lokalizacja: Augustów
model: Transporter
silnik: 1,9 TD

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 9 razy
A może zmierz ciśnienie . Może uszkodzenie mechaniczne?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 lipca 2012, 23:44 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
problem, zażegnany, walnięty wtryskiwacz wymieniłem na walnięty, w końcu wymieniłem na dobry, ale uszkodziłem inny niechcący, zreanimowałem go na dwie trytki które przywiózł nieoczekiwanie Probe041 z czesterem52, ma może ktoś taki na zbyciu, bo za bardzo nie chcę robić 10kkm na trytkach :/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 lipca 2012, 23:36 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Wymieniłeś w końcu wtryskiwacz czy dojechałeś bez wymiany? ;)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 lipca 2012, 12:32 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
juz zrobilem ok 3kkm na nim i działa jak ta lala :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB