T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 11:41

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 marca 2012, 21:50 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Jedną poduchę masz za silnikiem
http://allegro.pl/poduszka-lapa-skrzyni ... 69458.html

Później tak równolegle do obudowy filtra powietrza masz taką, koło akumulatora jest identyczna
http://allegro.pl/lapa-poduszka-wsporni ... 12211.html

Jak silnik szarpie przy ruszaniu to ta za skrzynią siedzi <01>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 lutego 2014, 01:23 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Koledzy zadalem pytanie wczoraj ale jakis nadgorliwy moderator wykasowal moje zapytanie.
A mianowicie po czym poznac uszkodzona poduszke od 2,5tdi od strony rozrzadu.
Gdyz nie jestem przekonany czy jest dobra czy do wymiany.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 lipca 2014, 05:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 marca 2014, 07:58
Posty: 78
model: t4
silnik: 2,4-1,9tdi

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 1 raz
odkopię troszkę żeby nie zakładać drugiego tematu,
interesuje mnie taka informacja odnośnie śrub do przykręcania podpory
silnika z tyłu, jak wiadomo średnica otworu w tej podporze jest większa niż śruby które są przykręcane
do bloku, czy to są śruby o podwójnej średnicy?,że część bez gwintu ma większą średnicę która przechodzi
przez podporę i dopiero póżniej ta część śruby która jest wkręcana do bloku ma mniejszą średnicę?
poproszę o podpowiedż


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 lutego 2015, 13:52 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 19:06
Posty: 48
opis: mam trzy t4 i nie zawaham się ich użyć :)
model: multi,long,kontener
silnik: 1.9tdi 1.9 2.0

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
odgrzewam temat aby nie zakladac nowego watku
od razu zaznaczam nie ma to nic wspolnego z kolami i napedem
strasznie przenosi mi wibracje silnika na bude wymienilem 3 szt poduszek fakt ze topran bo tylko to bylo na hurtowni i nie pomoglo jest mozliwe ze firma jast do bani jesli tak to jakie zamawiac ?? mozliwe ze cos jeszcze przenosi drgania nic nie dotyka mowa o wydechu itp
prosze o odp majacych jakies doswiadczenia w takim problemie bez teoretyzowania


_________________
Obrazek
SZACUNEK DLA PRZYJACIOL DLA WROGOW POGARDE


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 lutego 2015, 16:04 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 7 czerwca 2010, 14:49
Posty: 1155
Lokalizacja: KRAKÓW NOWA HUTA
model: MULTIWAN
silnik: 2.5 tdi AJT 150 km

Podziękował: 221 razy
Pomógł: 88 razy
wibracje ja postoju czy w monecie jak auto ciągnie?
jak podczas ciągnięcia to mogą być przeguby wew


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 lutego 2015, 20:24 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 19:06
Posty: 48
opis: mam trzy t4 i nie zawaham się ich użyć :)
model: multi,long,kontener
silnik: 1.9tdi 1.9 2.0

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
GLANU napisał(a):
od razu zaznaczam nie ma to nic wspolnego z kolami i napedem
C-Y-K-L-O-N napisał(a):
jak podczas ciągnięcia to mogą być przeguby wew
<brawo>

nie tego sie spodziewalem


_________________
Obrazek
SZACUNEK DLA PRZYJACIOL DLA WROGOW POGARDE


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 kwietnia 2015, 22:38 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): sobota, 19 lutego 2011, 11:29
Posty: 869
Lokalizacja: Łańcut
model: Caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 68 razy
KrzySieK napisał(a):
Jedną poduchę masz za silnikiem
http://allegro.pl/poduszka-lapa-skrzyni ... 69458.html

Później tak równolegle do obudowy filtra powietrza masz taką, koło akumulatora jest identyczna
http://allegro.pl/lapa-poduszka-wsporni ... 12211.html

Jak silnik szarpie przy ruszaniu to ta za skrzynią siedzi <01>




Kolego odpowiedziałeś koledze maniu na temat poduszek podając linki .ja mam prośbę mógł byś zamieścić jakiś aktualniejszy link bo tych nie ma w archiwum a interesuje mnie poduszka ta tylna do AAB 93''


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 września 2015, 19:35 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): sobota, 19 lutego 2011, 11:29
Posty: 869
Lokalizacja: Łańcut
model: Caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 68 razy
Niestety nie uzyskałem odpowiedzi <bezradny> no ale nic to, teraz jeśli ktoś ma taką wiedzę lub poda link: jakiej firmy były fabrycznie montowane poduszki do rocznika 93'' silnik AAB


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 23 września 2016, 13:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Tym razem ją odgrzebię. Tlumikarz zwrócił mi uwagę, że chyba mam walnięte zwieszenia silnika, bo po wyłączeniu zapłonu mój 2.4d mocno "tupie". Nie mam porównania z innymi egzemplarzami ale od początku przy wyłączaniu silnika był taki jakby silny dreszcz/drgnięcie. W żadnym benzyniaku tego nie było, a to mój pierwszy "dyzel". Co sprawdzić czy też się nie przejmować?

P.S. piszę przez Tapatalka i dopiero po wpisaniu zauważyłem że to dział benzynowych ;(


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 lutego 2017, 01:42 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Witam i o zdanie pytam. Jako że czeka mnie prawdopodobnie wymiana poduszek mam zagwostke dotyczącą poduszki silnika, czyli ta po prawej stronie obok filtra powietrza. Silnik 2.5 ACV manual, etka rozróżnia tą poduszke dla silnika z manualną skrzynią i automatyczną na zdjęciach w sieci nieco się różnią ale to chyba ze względu na budowe wewnętrzną. I teraz pytanie czy poduszka od automatu będzie pasować u mnie? Ta poduszka od skrzyni po lewej to rozumiem że mogą być różnice ale ta od silnika to nie bardzo wiem dlaczego miały by się różnić w ałtomacie i manualu. Ktoś coś wie na ten temat?
A drugie pytanie to o sam montaż, jako że we wsporniku na podłużnicy do którego przykręcamy poduszkę są podłużne otwory to jak wybrać optymalne ustawienie poduszki? Czy może przed finalnym dokręceniem tych dwóch śrub odpalić na chwilę silnik aby ona się sama ustawiła pod wpływem drgań ?
Za wszelkie info będe wdzięczny.

PS.
Taka propozycja z mojej strony aby temat przenieść do działu eksploatacja i obsługa bo dotyczy wszystkich silników a nie tylko benzynowych. Pomijam fakt że jakoś dziwnie się czuje w tym dziale. ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB