T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 22:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 marca 2011, 22:30 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
No to muszę to przemyśleć ,czy warto w ogóle coś zmieniać .Na razie będę się bujał tak jak jest bo i tak nie mam czasu nic zrobić za dużo zleceń <england>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 marca 2011, 00:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 marca 2011, 08:21
Posty: 6
model: t4
silnik: 2.0 + Lpg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkuich, mam T4 2.0 Lpg BRC był to transporter oszklony, a ja go przerobilem na carawele. Moją T4 smigam w niemczech na autostradach 140-150 km/h spalanie przy tej prędkosci 16l gazu, jedyny problem to bardzo glosno w kabinie mimo użycia maty bitumicznej na calej podłodze, ( teraz będe dodawal filc). Interesuje mnie wymiana silnika na abF 150km


Ostatnio edytowano czwartek, 31 marca 2011, 21:22 przez prof.Prezes, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 marca 2011, 20:06 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
prof.Prezes napisał(a):
Interesuje mnie wymiana silnika na abF 150km

Czekamy na efekty prac.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 marca 2011, 20:52 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
prof.Prezes napisał(a):
Moją T4 smigam w niemczech na autostradach 140-150 km/h spalanie przy tej prędkosci 16l gazu,
Jeszcze pewnie na fabrycznej skrzyni <śmiech> .
Gazu by pewnie zechlał dwa razy tyle, a i przy tej prędkości to ten silnik by wyskoczył z ramy, chwilowo to i może są do osiągnięcia te prędkości, ale bez jaj, też mam 2.0i bez gazu i wiem na co stać ten motor.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 marca 2011, 22:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
prof.Prezes napisał(a):
Witam wszystkuich, mam T4 2.0 Lpg lovato był to transporter oszklony, a ja go przerobilem na carawele. Moją T4 smigam w niemczech na autostradach 140-150 km/h spalanie przy tej prędkosci 16l gazu, jedyny problem to bardzo glosno w kabinie mimo użycia maty bitumicznej na calej podłodze, ( teraz będe dodawal filc). Interesuje mnie wymiana silnika na abF 150km



ooooo ja tez mam 2,0 i lpg


16l bieze do 130 potem jest gozej no fakt 140 daje radę wiecej tez no ale tak sobie śmigać <32>

co do głośności nie zauwazyłem moze ktoś silnik koledze podmienił <38>


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 marca 2011, 22:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 marca 2011, 08:21
Posty: 6
model: t4
silnik: 2.0 + Lpg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
mikoli napisał(a):
prof.Prezes napisał(a):
Moją T4 smigam w niemczech na autostradach 140-150 km/h spalanie przy tej prędkosci 16l gazu,
Jeszcze pewnie na fabrycznej skrzyni <śmiech> .
Gazu by pewnie zechlał dwa razy tyle, a i przy tej prędkości to ten silnik by wyskoczył z ramy, chwilowo to i może są do osiągnięcia te prędkości, ale bez jaj, też mam 2.0i bez gazu i wiem na co stać ten motor.




Mam fabryczny silnik bez przerobek i skrzynie oryginalną t4 transporter ( skrzynia z szybami) predkosc 150km/h osiagam bez problemu przy 4,800 obrotów, spalanie przy tej predkosci to 16l gazu <18> Mam t4 z 1997r i jest w nim nowszy silnik niż w tych starszych modelach z aluminiowa pokrywa zaworow. W ciagu 4 lat zrobilem ok 120000 km , w instalacji gazowej nic niebylo ruszane prez ten okres <18> ostatnio padl mi silnik krokowy na wezu doprowadzajacm gaz, teraz mam srube regulacyjna i smiga bez problemu. Instalacje gazowa mam lowato i polecam ja wszystkim, przy predkosci do 120 km/h pali mi 12l gazu i jest praktycznie bezobsługowa. Butle mam za siedzieniem tylnym 160l <38> . Niewiem jak dodac foto na forum, bo bym pare dodał


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 marca 2011, 23:24 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
prof.Prezes napisał(a):
Mam fabryczny silnik bez przerobek i skrzynie oryginalną t4 transporter
Czyli AAC który szedł w T4 od 09/1990 do 06/2003 innych 2.0i w T4 nie było, różniły się jedynie nieznacznie osprzętem (to jeżeli chodzi o ścisłość), co do reszty nie polemizuje <bezradny>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 31 marca 2011, 00:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 marca 2011, 08:21
Posty: 6
model: t4
silnik: 2.0 + Lpg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Chcialem poprawic to co wczesniej pisałem nie posiadam instalacji gazowej lowato tylko BRC <59> Sorry za pomylke <18>

Silnik AAC


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 kwietnia 2011, 00:54 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
brc ogólnie jest bezobsługowa i bardzo ekonomiczna, ja mam silnik AET i naprawdę malutko mi jara, liczby nie podam bo jeszcze nie mierzyłem, ale wiem ze taniej jeżdżę niż 1,9 TDi Golfem 3 :P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 kwietnia 2013, 18:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 22:11
Posty: 68
Lokalizacja: SO
model: multivan
silnik: ACU

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
tak sobie przegladałem allegro z nudów i....

czy cos takiego wogóle działa???
http://allegro.pl/chiptuning-vw-t4-tran ... 02184.html
czy to tylko jedna wielka ściema?


_________________
Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 kwietnia 2013, 22:18 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
ciężko ocenić pod co się to dokładnie podpina, ale biorąc pod uwagę umiejscowienie to to pudełko ma za zadanie oszukiwać sygnał z przepływki, przez co komp daje większą dawkę paliwa, ogólnie jestem przeciwko tak zwanym boxom przez co to urządzonko w mojej opinii jest na straconej pozycji


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB