T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 18:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 marca 2011, 02:22 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
Można zwiększyć moc w silniku 2.0 B ? macie jakieś wypróbowane rozwiązania , silnik jest na zwykłym gazie .Może ktoś ma pomysł odnosnie gazu i benzyny <taniec>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 marca 2011, 09:50 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
1. Przełączyć na benzynę.
2. Usunąć mikser który powoduje zwężenie dolotu.
3. Przełożyć na 2.0 z passata.
Innych sposobu nie widzę.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 marca 2011, 20:47 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
gdzieś widziałem jak ktoś do 115 dał turbo od 1Z, a co do swapa to już lepiej wsadzić silnik ABF 150 KM :P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 marca 2011, 20:53 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
Witam . dzięki za odzew, silnika to nie mam zamiaru zmieniać.przełączyć na benzynę to rozumie,gorzej z tym mikserem z czym to się je, proszę trochę jaśniej.Bo coś nie zaskoczyłem <dzięki>


Ostatnio edytowano piątek, 18 marca 2011, 22:36 przez grzesiex, łącznie edytowano 1 raz
ort


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 marca 2011, 22:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
przy instalacji gazowej masz coś takiego jak mikser zakłada sie go na kolektor dolotowy

on podaje gaz który miesza sie z powietzem zasysanym jednak coś za coś średnica wewnętrzna tego miksera jest duzo mniejsza niz normalny przekrój co skutkuje zwiekszonym spalaniem PB

mozesz tez zamiast miksera załozyć BLOSSA

Załącznik:
DSC00109.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 marca 2011, 23:14 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
Pozdrawiam andrewa1,dzięki za kolejną odpowiedz na mój post.powiedz gdzie można dostać taki cudo żeby coś zmienić . Jak myślisz czy coś można jeszcze zmienić bo osiągi ma chyba niezłe na benzynie i na gazie predkość max 144 to i tak więcej jak mam podane w popierach . na benzynie min. więcej i jast bardziej agresywny. <55>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 marca 2011, 23:28 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
myślę ze szybka piątka by jeszcze poprawiła co nieco


pomału szykuję się do modów silnika ale to odległy temat muszę najpierwwszystko zgromadzić


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 marca 2011, 23:30 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
To znaczy zmiana skrzyni. ps Kawał dobrej roboty zrobiłeś u siebie na placu życzę wytrwałości <57>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 marca 2011, 23:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
tomex napisał(a):
To znaczy zmiana skrzyni. ps Kawał dobrej roboty zrobiłeś u siebie na placu życzę wytrwałości <57>



nie skrzyni tylko samego 5-go biegu


ps dziękuję


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 marca 2011, 23:46 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
ja wymieniałem skrzynię bo mi padła , starą ma może warto było by rozebrać zabaczyć co i jak a przy okazji zmienić tą piątkę .ty u siebie zmieniałeś ? .jeżeli mogę spytać bo widzę ze mamy takie same silniki jak u ciebie z osiągami ? <55>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 marca 2011, 20:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
tomex napisał(a):
ja wymieniałem skrzynię bo mi padła , starą ma może warto było by rozebrać zabaczyć co i jak a przy okazji zmienić tą piątkę .ty u siebie zmieniałeś ? .jeżeli mogę spytać bo widzę ze mamy takie same silniki jak u ciebie z osiągami ? <55>



Sąsiad Glanu zakładał szybką piątkę do swojego

ja się przymierzam

osiagi hym.... nie narzekam <38> troszkę szybciej pojadę niz Twoje T4 <32>


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 marca 2011, 00:37 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
U mnie niema się nawet gdzie bujnąć ,same dziury .latem testowałem na autostradzie to było jakieś 150 z groszami ale nie przyznaje się do tego bo jak to powiedział znajomy mechanik pewno halny wiał . z przyczepa 4.3 m też nie ma problemów latam po 120 ,mam jeszcze mały problem z tykaniem w silniku ,coś jak ropniak . Zmieniane były popychacze i nic to nie dało dalej sobie tyka ,troche mnie to wkurza zawsze było cicho,gwizdał jak odrzutowiec . N ie wiem co to może być ? pozdrawiam <hi>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 marca 2011, 11:31 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 7 września 2010, 16:01
Posty: 984
Lokalizacja: Wrocław
model: Transporter 1999
silnik: AJT

Podziękował: 37 razy
Pomógł: 32 razy
katalizator mu wytnij i wstaw strumienice zamiast niego to bedzie sie szybciej zbierał na niższych biegach. Gorzej jak za granice jeździsz bo tam niemce sprawdzają czy jest kat w aucie i normalnie mandat za to jest jak niema


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 marca 2011, 12:01 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
Nad wycięciem katalizatora myślałem ,jak wczoraj wymieniałem końcowy tłumik . Nie jestem do końca przekonany co do strumienicy gdyż przerabiałem ten temat z fordem mondeo i były same problemy z komputerem, sondą lambda itd .no i głośniej chodzi . MiETUS89 ty masz stumienice ? :P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 marca 2011, 14:14 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 7 września 2010, 16:01
Posty: 984
Lokalizacja: Wrocław
model: Transporter 1999
silnik: AJT

Podziękował: 37 razy
Pomógł: 32 razy
nie bede wstawiał strumiennicy do T4 bo często jeżdże do niemiec i tam musze mieć katalizator bo sprawdzają.

możesz na nim zarobić 550zł (tak sie sprzedają na allegro) ale z kolei w niemczech za jego brak grozi 500euro


przerabiałem za to wycięcie katalizatora w golfie 2.0(2E) i problemów z sondą i komputerem nie było


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 marca 2011, 21:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
tomex napisał(a):
Nad wycięciem katalizatora myślałem ,jak wczoraj wymieniałem końcowy tłumik . Nie jestem do końca przekonany co do strumienicy gdyż przerabiałem ten temat z fordem mondeo i były same problemy z komputerem, sondą lambda itd .no i głośniej chodzi . MiETUS89 ty masz stumienice ? :P



a widzisz i tu Cię mam ja nie mam katalizatora i sondy <01>

co do strumienicy jezeli jest dokładnie zrobiona to co nieco pomaga


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 marca 2011, 23:20 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
No ale nie będzie głośniej chodził bo nie cierpię jak coś mi buczy ,mała dziurka w tłumiku końcowym i już wyleciał[bo buczał ] <36>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 marca 2011, 00:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
tomex napisał(a):
No ale nie będzie głośniej chodził bo nie cierpię jak coś mi buczy ,mała dziurka w tłumiku końcowym i już wyleciał[bo buczał ] <36>



ja mam taki orginał


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 marca 2011, 01:23 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 7 września 2010, 16:01
Posty: 984
Lokalizacja: Wrocław
model: Transporter 1999
silnik: AJT

Podziękował: 37 razy
Pomógł: 32 razy
za wartość kata jaką podałem wcześniej kupisz konkretną strumienice


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 marca 2011, 12:00 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
Miętus89 napisał(a):
katalizator mu wytnij i wstaw strumienice zamiast niego to bedzie sie szybciej zbierał na niższych biegach. Gorzej jak za granice jeździsz bo tam niemce sprawdzają czy jest kat w aucie i normalnie mandat za to jest jak niema


nie wstawiaj strumienicy, nic nie da to przereklamowany gadżet
załóż zamiast kata tłumik przelotowy przypominajacy jego wyglad lub wywal ze starego katalizatora srodek i załóż z powrotem sama obudowe (ja tak własnie zrobiłem)

nie siejcie dramatu o naszych zachodnich sasiadach!!!!!!
z tym mandatem to Ty dostałeś, słyszałeś czy ktos opowiadał?
jak w D sprawdzają czy masz kat bo nie wiem? zaglądają pod auto? hehe a moze podłaczają analizator spalin?
czesto jestem w D i jakos nikt na to nie zwraca uwagi, dla nich najważniejsze są dokumenty i ....... trójkat ostrzegawczy
mam znajomego który jeżdzi T4 1996r. z AXG i ma zielona plakietkę UMWELTZONE, dlaczego? bo wczesniej to auto miało silnik ACU i tak ma w dokumentach (benzyna +kat), kontrolowali go w Berlinie nie jeden raz i zadnych sankcji nie było
nasze auta są zajerestrowane w pl i muszą stosować sie do przep tech tago kraju, pamietacie jak w D kroili polaków za brak apteczek w osobówkach, a polacy w odwecie niemców za brak gaśnicy wszystko sie wyjaśniło ze było nie prawnie

prawidłowym rozwiazaniem jest załozenie nowego kata, ja wybrałem opcję j.w


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB