T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 11:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2012, 22:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
na rozrzadzie przejechane niecale 10000 km wiec rozrzad chyba narazie sobie odpuszcze


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2012, 22:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Należy mieć przyrząd do zaworów do wciskania i szczypce do wyciągania uszczelniaczy bardzo to ułatwi zadanie i najważniejsze pamiętaj że jak zawór będzie rozpity to żeby tłok w tym cylindrze był u góry bo inaczej zawór wpadnie do środka


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2012, 22:20 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Niekoniecznie.Wystarczy ,ze bedzie spręzarką wtłaczał powietrze do cylindra na którym pracuje i zawór nie wpadnie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2012, 23:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
orel11 napisał(a):
Niekoniecznie.Wystarczy ,ze bedzie spręzarką wtłaczał powietrze do cylindra na którym pracuje i zawór nie wpadnie.

Żebyś się kiedyś nie zdziwił ,zwłaszcza jak zawór będzie już lekko wypalony,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 19 czerwca 2012, 04:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Mniej wiecej juz wiem jakie narzedzia potrzebuje,nie wiem tylko dalej co jeszcze kupic
Z wtlaczaniem powietrza do cylindrow ryzykowal nie bede bo na 4 cyl mam nizsze cisnienie niz na pozostalych i moze okazac sie jak Chemik pisze
Nie chcialbym po rozebraniu teczki gibac sie potem na rowerze po sklepach bo czegos braklo <55>
Wiem ze potrzebuje:
szklanki
uszczelka pokrywy zaworow (nie wiem jakiej firmy)
uszczelnienia zaworow (nie wiem jakiej firmy)
co tam jeszcze przy okazji mozna wymienic i jakiej firmy to kupic dalej nie wiem <33>


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 19 czerwca 2012, 07:11 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
chemik211 napisał(a):
Żebyś się kiedyś nie zdziwił ,zwłaszcza jak zawór będzie już lekko wypalony,

Nic sie nie stanie ,a to dlatego ze wysterczy juz ok 1 bara aby podtrzymac zawór.Do tego na tyle mocno go trzyma ,że jak nadusisz go to z powrotem zamyka.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 19 czerwca 2012, 15:30 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Podzwonilem dzisiaj jeszcze troche i w 2 sklepach twierdza ze do AAF szly 3 rodzaje szklanek popychaczy wszystkie maja ten sam rozmiar 35x26 a roznia sie rzekomo waga
Rozpietosc cen w Krakowie dosc duza,za szklanki INA chca od 16-29zl dla goscia z ulicy bez zadnych rabatow
W ASO twierdza ze szklanki byly do AAF tylko w jednym rodzaju ale za ori chca 127 zl szt i trzeba czekac,za uszczelniacze zaworow wolaja 22 zl szt,mialem zapytac o reszte ale z wrazenia zapomnialem :P


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 19 czerwca 2012, 21:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Uszczelniacze Elringa, Corteco, Victor Reinz któreś z tych trzech, uszczelkę tak samo,
Orel11 widzę że bardzo mało robiłeś silników w życiu więc nie mamy o czym pisać rób sobie jak chcesz podpowiem ci tylko ze jak masz tłoka u góry to przy okazji zawór o niego się też będzie blokował co przy okazji ułatwia strasznie robotę i zwiększa bezpieczeństwo zrób jeszcze z 20silniczków to porozmawiamy


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 kwietnia 2017, 13:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 15 lutego 2017, 18:04
Posty: 12
model: t4
silnik: 2.0

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Ktos zna wymiary szklanek do aac 2,0 rok 1991 ?? I kolejne pytanie czy jak wymienie szklanki przestanie pracowac jak ropniak?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 kwietnia 2017, 21:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Stary nr, 420 0022 10 lub nowy 420 0043 10 i ten nowszy polecam to są lżejsze popychacze, a co do pracy to zobacz jakie masz ciśnienie na wolnych obrotach, czasem pomaga płukanka silnika


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."



Za ten wpis autor chemik211 podziękował: NESX (poniedziałek, 17 kwietnia 2017, 20:57)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB