T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 11:19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 lutego 2011, 23:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 26 lutego 2011, 12:58
Posty: 25
opis: sprzedany
model: T4 1992 caravelle
silnik: AAF

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
... jakie polecacie do AAF?
najlepiej żeby był zachowany stosunek jakości do ceny...

czy waszym zdaniem wymieniać wszystkie czy sprawdzać i wymienić tylko pukające?

i na koniec pytanie gdzie najlepiej je kupić -> cena gra rolę;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 lutego 2011, 23:20 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
jezeli juz to kpl nie dziaduj bo za chwilę problem powróci z niewymienionymi i powtórne rozbieranie


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 lutego 2011, 23:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 26 lutego 2011, 12:58
Posty: 25
opis: sprzedany
model: T4 1992 caravelle
silnik: AAF

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
andrewa1 napisał(a):
jezeli juz to kpl nie dziaduj bo za chwilę problem powróci z niewymienionymi i powtórne rozbieranie


jedna jasność już jest:)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 lutego 2011, 23:33 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
sklep z częściami do VW wybierz cenę pośrednią


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 lutego 2011, 23:57 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 14 lutego 2011, 20:20
Posty: 187
Lokalizacja: Wieluń
model: Multivan
silnik: 2,5TDI 102ps

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 11 razy
Ja wymieniałem w listopadzie w 2,5 TDI. Za komplet dałem (czyli szt. 10) 12,30 netto za szt. teoretycznie tych lepszych. Osobiście uważam, że lepiej wymienić wszystkie bo robota dla jednej czy dla wszystkich ta sama. Pomyśl jak Cię trafi gdy wymienisz jedną i do tego nie tę co trzeba??!!
Nie pamiętam teraz nazwy firmy wiem, że dostarcza ona części fabryczne ;) oraz jako produkt uboczny pod swoim znakiem firmowym oczywiście te o 1/3 tańsze - warte sprawdzenia.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 marca 2011, 17:03 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:30
Posty: 308
model: był MIXT
silnik: ACV

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 12 razy
kolego który rok T4 . Do 96r czyli 110KM były dwa rodzaje , po 96 115KM jeden.
Ja bym polecał firmy INA . Do 115 cena 39pln dla klienta w IC bez rabatów.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 marca 2011, 19:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 26 lutego 2011, 12:58
Posty: 25
opis: sprzedany
model: T4 1992 caravelle
silnik: AAF

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
CD38 napisał(a):
kolego który rok T4 . Do 96r czyli 110KM były dwa rodzaje , po 96 115KM jeden.
Ja bym polecał firmy INA . Do 115 cena 39pln dla klienta w IC bez rabatów.


hmmm sugerujesz żeby najpierw rozebrac i pozniej kupic? wiem ze jest wymiar 35mm i 35,5mm... rozmawialem w IC i nie wiem ile w tym prawdy ale ponoć 35.5 to nadwymiar... kolega z którym rozmawiałem powiedzial ze jeszcze nigdy takich szklanek nie sprzedal...
rok mojego T4 to 1992.

postanowione juz że wymieniane będą wszystkie.

cena szklanek INA dla mnie to 19 i 21zł/szt... cholerka na alledrogo mają duzo taniej... ale w IC w razie "w" mam mozliwośc zwrotu bez kłopotu i nerwów...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 marca 2011, 19:48 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:30
Posty: 308
model: był MIXT
silnik: ACV

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 12 razy
Zgadza się 35,5 to nad wymiar standard to 35mm średnicy ,26mm wysokości i w tych rozmiarach są dwa rodzaje nie wiem czym się różnią
poza tym że jedne do nr. podwoizia T#260000 , drugie od nr. T#260001.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 marca 2011, 20:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 26 lutego 2011, 12:58
Posty: 25
opis: sprzedany
model: T4 1992 caravelle
silnik: AAF

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
CD38 napisał(a):
Zgadza się 35,5 to nad wymiar standard to 35mm średnicy ,26mm wysokości i w tych rozmiarach są dwa rodzaje nie wiem czym się różnią
poza tym że jedne do nr. podwoizia T#260000 , drugie od nr. T#260001.


chyba jutro udam sie do aso vw i zapytam sie w dziale częsci co i jak...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 marca 2011, 22:40 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
Witam . Ja też mam problem ,może któryś z kolegów coś doradzi . stukały popychacze wiec zleciłem ich wymianę swojemu mechanikowi , jednak po wymianie nic sie nie zmieniło . a może to coś innego tak sobie stuka jak w ropniaku [ mój silnik to 2.0 B AAC ] a kiedyś tak cichutko chodził . co mógłbym sprawdzić ? może coś doradzicie koledzy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 marca 2011, 23:14 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
tomex napisał(a):
Witam . Ja też mam problem ,może któryś z kolegów coś doradzi . stukały popychacze wiec zleciłem ich wymianę swojemu mechanikowi , jednak po wymianie nic sie nie zmieniło . a może to coś innego tak sobie stuka jak w ropniaku [ mój silnik to 2.0 B AAC ] a kiedyś tak cichutko chodził . co mógłbym sprawdzić ? może coś doradzicie koledzy



jak naciskasz hamulec to jaki objaw ? ciszej ? stuka

czy jak dodajesz gazu na dowolnym biegu to zaczyna być ciszej ?

stuka jednakowo ?


opisz problem dokładniej


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 marca 2011, 00:09 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
dzięki za odzew. wydaje mi się że raczej tak samo słychać . ten dzwięk to taki tyk ,tyk tyk . jak jest zimny to troszeczkę głośniej słychac . a może w silniku cos jeszcze dawać podobne objawy ? pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 marca 2011, 00:11 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:30
Posty: 308
model: był MIXT
silnik: ACV

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 12 razy
Pompa Vacu . Tylko czy w AAC jest <59>


Ostatnio edytowano wtorek, 8 marca 2011, 00:20 przez CD38, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 marca 2011, 00:13 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
jeszcze do mojego postu ; w naciśnięcie hamulca nic nie zmienia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 marca 2011, 19:50 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
Witam .Dzisiaj osłuchałem dokładnie najgłośniej słychać jak jest zimny póżniej jest jednakowo . Olej wymieniam co 10.000 tys km razem z filtrem oleju , jakieś dwa tygodnie temu była wymieniana uszczelka pod głowicą docierane zawory itd myślałem że będzie lepiej ale to nic nie zmieniło . może ktoś ma jakiś pomysł <hi>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 marca 2011, 23:30 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 28 lutego 2011, 20:01
Posty: 333
Lokalizacja: Wawa
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 10 razy
Jeżeli dasz rade,to spróbuj posłuchać czy stuki dochodzą bardziej z okolic głowicy,czy bloku silnika.Jeśli z dołu,to obawiam się,czy nie jest to czasem sworzeń tłoka.Nie wiem czy w tym silniku jest hydrauliczna kompensacja luzów zaworowych,czy jest to regulowane przy pomocy szczelinomierza,ale przy zbyt dużym luzie zaworów,może być słyszalny stuk(górna część silnika-głowica).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 10 marca 2011, 23:07 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
Witam.Z tego co słychać to najbardziej słychać na górze [pokrywa zaworów] . Mam nadzieje że to nie sworzeń tłoka bo silnik ma po kapitalce przejechane jakies 60.000 tys . a co myślisz o tym że mogą już być [ zmęczone ]spreżyny klawiatury?. luzy z tego co wiem w tym silniku regulowane są hydraulicznie. jak sie doda minimalnie gazu [tyciu ,tyciu ] słychać jakby głośniej <57>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 marca 2011, 00:33 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
A nie mogą być sprężyny zaworów już[ zmęczone ] i któryś sobie klepie? :P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2012, 21:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
W moim tez cos stuka i wszyscy twierdza ze to szklanki
Dzisiaj bylem pytac w sklepie i za szklanki INA chca 16zl szt ale skoro dobiore sie do nich to pomyslalem ze moze by tak zmienic wszystkie uszczelnienia do ktorych mozna sie dostac bez sciagania glowicy
I tu mam pytanie,jakie to uszczelnienia i ew jakiej firmy kupowac
Napewno beda to uszczelnienia prowadnic zaworow i na walku rozrzadu tez jakies pewnie sie znajdzie
Niby mozna to sprawdzic w etce ale moja cos zastrajkowala i uruchomic sie nie chce
Czy do wymiany szklanek i uszczelnien potrzeba jakies specjalistyczne przyrzady czy idzie to zrobic metoda garazowa?


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2012, 21:55 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Wałek trzeba zwalic ,a co za tym idzie rozrząd.Wiec pomysl nad wymianą rozrządu tez.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB