T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 22:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 sierpnia 2017, 20:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 19 maja 2017, 22:50
Posty: 9
model: t4 caravelle
silnik: 2.5b+g

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam z kolejnym problemem.Silnik to 2.5acu b+g.Po odpaleniu silnika miałem wrażenie, że trochę telepie autem, ale stwierdziłem, że to nic takiego, nie była to duża różnica. Po przejechaniu kilku km szarpnęło raz podczas jazdy, a chwilę później szarpnęło i stracił moc, chwilę pochodził na luzie, cały czas szarpało aż zgasł. Zjechałem na bok, nie chciał odpalić, szarpało przy kręceniu. Popatrzylem pod maske, jeden przewód od podciśnienia był wypięty. Po 30-40min silnik odpalił ale cały czas szarpało, po dodaniu gazu wkręcił się niechętnie na obroty i ruszyłem kilka metrów, żeby stanąć w lepszym miejscu. Jestem w północnej Norwegii teraz. Jakieś pomysły? Mogę podjechać stopem do jakiegoś miasteczka po ewentualną część. Stało się to na gazie, po przelaczeniu na benzyne to samo. Pomocy...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 sierpnia 2017, 20:49 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): sobota, 19 lutego 2011, 11:29
Posty: 869
Lokalizacja: Łańcut
model: Caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 68 razy
Jest na forum kolega z Norwegi może wesprze Ciebie chociaż dobrą radą mario78


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 sierpnia 2017, 21:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 19 maja 2017, 22:50
Posty: 9
model: t4 caravelle
silnik: 2.5b+g

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Z rzeczy które sprawdziłem: po odpięciu przepływki bez zmian zachowanie. To co mi przychodzi jeszcze do głowy, to przez całą noc i dzień padało, zacinało od boku, może woda się gdzieś dostała? Większość narzędzi mam przy sobie więc jutro będę coś patrzył, ale może ktoś ma pomysł co sprawdzić oprócz kabli, świec, podciśnień. Odłączyłem też teraz akumulator na noc żeby się zresetował.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 sierpnia 2017, 21:50 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Sprawdź przewody podciśnieniowe, mogą być na miejscu ale końcówki połamane. przejrzeć zniszczone końcówki poobcinać i podłączy z powrotem. Tak na marginesie jak można wyjeżdżać na tak daleki urlop bez podstawowych zespołów zastępczych i VAGa. Ja jadąc do Chorwacji ja miałem dużo części zamiennych do silnika i gazu.

A masz pod spodem osłonę silnika. Może kable WN zalało.


Ostatnio edytowano poniedziałek, 28 sierpnia 2017, 21:53 przez bigos1966, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 sierpnia 2017, 22:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 19 maja 2017, 22:50
Posty: 9
model: t4 caravelle
silnik: 2.5b+g

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Osłona pod silnikiem jest, kable WN są nowe. Jutro będę patrzył na to wszystko jeszcze raz. Ogólnie auto przed wyjazdem było sprawdzane, serwisowane, cała elektryka przeglądnięta, dużo nowych części. Co by się działo jakby rozrząd przeskoczył? Jakiś dziwny dźwięk?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 sierpnia 2017, 22:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 19 maja 2017, 22:50
Posty: 9
model: t4 caravelle
silnik: 2.5b+g

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Czujnik położenia wału? Ewentualną podpowiedzią może być to, że od jakiegoś czasu przy minimalnym dodawaniu gazu poszarpywal silnik i wydobywało się buczenie z filtra powietrza słyszalne po otwarciu maski, pisałem o tym w innym wątku. Chcociaż raczej wątpie żeby to mialo jakiś związek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 sierpnia 2017, 22:43 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Te elementy jak Ci wysiądą to nie uruchomisz silnika w ogóle, a Ty silnik uruchomiłeś.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 29 sierpnia 2017, 12:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 19 maja 2017, 22:50
Posty: 9
model: t4 caravelle
silnik: 2.5b+g

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ok, wydaje się, że problem znaleziony. Po ściągnięciu palca z kopułki okazało się że iskra przeskakiwała właściwie przez plastik, tak już było wyrobione. Po nalutowaniu problem póki co zniknął. Jadę na najbliższy szrot po palec


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB