T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:45

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 lipca 2017, 13:18 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Padł mi wtryskiwacz i przymierzam się do jego wymiany. Największym problemem jest demontaż kolektora ssącego. Trochę rurek do tego kolektora dochodzi, no i jeszcze dysze gazowe. Podrzućcie jakieś instrukcje żeby czegoś nie urwać i nie uszkodzić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 lipca 2017, 15:33 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 7 września 2010, 16:01
Posty: 984
Lokalizacja: Wrocław
model: Transporter 1999
silnik: AJT

Podziękował: 37 razy
Pomógł: 32 razy
bigos1966 napisał(a):
Padł mi wtryskiwacz i przymierzam się do jego wymiany. Największym problemem jest demontaż kolektora ssącego. Trochę rurek do tego kolektora dochodzi, no i jeszcze dysze gazowe. Podrzućcie jakieś instrukcje żeby czegoś nie urwać i nie uszkodzić.


ciężko jest je wymontować w całości zazwyczaj kończy się ułamaniem wtyczki, czasami wystarczy ruszyć kablem i sie ułamuje kostke od wtrysku

A sprawa demontażu ich to jeszcze większy problem bo listwa w której siedzą jest alumioniowa i przy autach z przebiegiem ponad 500tys. praktycznie wtapiają się w tą listwe.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 lipca 2017, 17:12 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Mam drugi kolektor z wtryskami , wyciągałem je ręką niema problemu. Martwi mnie tylko sam kolektor. Dochodzi do niego dużo różnych rurek. Nie wiem co z nich poleci , trzeba spuszczać (płyn chłodzący i co jeszcze). Czy będą potrzebna nowe uszczelki pod kolektor.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 lipca 2017, 17:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Potrzebujesz instrukcje z elsy?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 lipca 2017, 18:04 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Patrzyłem w Elzę ale bardzo mało jest o kolektorze ssącym i to w języku niemieckim. Chyba że słabo szukałem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 lipca 2017, 22:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Uszczelki nowe obowiązkowo


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 20 lipca 2017, 07:14 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Za późno do soboty nie dojdą. Za półtora miesiąca i tak będą wymieniał łańcuch. Przy tej okazji chcę go dokładnie obejrzeć czy dalej w niego inwestować czy kupować nową używkę.

Wszystko prawie gładko poszło, wtryskiwacze naprawione. Przy okazji poprawiłem parę kabelków (popękana izolacja przy kostkach). I wszystko było pięknie, aż tu dzisiaj zaczęła cieknąć benzyna w okolicy wtryskiwaczy. Czeka mnie znowu rozbiórka wszystkiego. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie szczelności po włożeniu wtryskiwaczy(czy żadna uszczelka się nie podwinęła lub uszkodziła).

Czy ktoś z forum wymieniał te wtryskiwacze. Uszkadza mi się zawsze gruba uszczelka pierwszego wtryskiwacza podczas montażu listwy wtryskowej do kolektora ssącego. Trzy próby i 3 uszkodzone uszczelki. Co robię nie tak?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB