T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 15:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 23:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 26 stycznia 2016, 01:49
Posty: 43
model: t4 Multivan
silnik: 2.5 ACU

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Muszę zmienić starą instalację Stag 2l na coś lepszego. Zdecydowałem się na KME BINGO S tylko nie wiem, którą wersję wybrać S4 czy S6?
Wiem, że najlepiej byłoby założyć sekwencję ale są to zbyt duże koszty.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 czerwca 2017, 12:46 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 października 2014, 19:03
Posty: 167
Lokalizacja: Łęczyca
model: VW T4 holenderka
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 13 razy
Jak ma auto być na lat to tylko i wyłącznie sekwencja.
Wtryskiwacze pojedyncze baraccudy 115, sterownik po kosztach nawet stag basic lub jakiś prosty lpg-tech, parownik zavoli zeta S .

Raz wydasz spokój na długo.


_________________
Jest: VW T4 2001 - 2.5 TDI / VW T4 1995 1.9 TDI - 1Z /LONG Był: VW T4 1991 1.9D - 1X


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 czerwca 2017, 13:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 26 stycznia 2016, 01:49
Posty: 43
model: t4 Multivan
silnik: 2.5 ACU

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Najbardziej boli mnie koszt wiercenia kolektora. Może ktoś ma jakiegoś znajomego kto się tego podejmie za nie duże pieniadze w Warszawie?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 czerwca 2017, 16:07 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 października 2014, 19:03
Posty: 167
Lokalizacja: Łęczyca
model: VW T4 holenderka
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 13 razy
Trzeba go zdemontować do takiej roboty.
Nie ma z tym wielkich cyrków.


_________________
Jest: VW T4 2001 - 2.5 TDI / VW T4 1995 1.9 TDI - 1Z /LONG Był: VW T4 1991 1.9D - 1X


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 czerwca 2017, 16:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Jak ma być dobrze zrobione to trzeba demontować i jest o tym na forum sporo


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 czerwca 2017, 20:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Kolektor nawiercić banał, gorzej to upchać później pod kolektorem ,. co do zavoli szkoda kasy reduktor syf, proponuje ac r01


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 czerwca 2017, 21:11 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 października 2014, 19:03
Posty: 167
Lokalizacja: Łęczyca
model: VW T4 holenderka
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 13 razy
A ja AC R01 nie polecam. 4 szt poszły na reklamacje ostatnio bo zamroziłem na strojeniu na autobahnie....... Szkoda prądu na AC.
Zavolaki nie są cudem techniki, są tanie i dają radę. A kolega zastrzegł że ma być tanio.
Osobiście bym dołożył np do KME R2 TUR6


_________________
Jest: VW T4 2001 - 2.5 TDI / VW T4 1995 1.9 TDI - 1Z /LONG Był: VW T4 1991 1.9D - 1X


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 czerwca 2017, 21:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Napisz w jakim aucie ci się to udało bo wiem z praktyki że to nie możliwe, a zavol aby działał to trzeba go przerobić wiec odpada od razu, a co do wynalazku kme to wrogowi nawet go nie polecę


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 czerwca 2017, 12:08 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 października 2014, 19:03
Posty: 167
Lokalizacja: Łęczyca
model: VW T4 holenderka
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 13 razy
w203 m271 po wirusie...... 2 razy wymieniany na gwarancji. teraz 3ci raz będzie.
poza tym w s60 2.4T też umarło.... 2 razy.
Nie jest to odosobniony przypadek, http://lpg-forum.pl/ac-r01-t10280-2310.html
cały wątek R01.


_________________
Jest: VW T4 2001 - 2.5 TDI / VW T4 1995 1.9 TDI - 1Z /LONG Był: VW T4 1991 1.9D - 1X


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 czerwca 2017, 15:15 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
chemik211 napisał(a):
... co do zavoli szkoda kasy reduktor syf, proponuje ac r01


protestuje!!!
zawolak to sprawdzona konstrukcja
jeżdżę z takim od 170kkm, przy 100kkm wyczyściłem go, wymieniłem zestaw naprawczy i wywaliłem z niego sprężynki zostawiając po jednej na kanał
reduktor śmiga bez problemów


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 czerwca 2017, 21:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
W.B napisał(a):
w203 m271 po wirusie...... 2 razy wymieniany na gwarancji. teraz 3ci raz będzie.
poza tym w s60 2.4T też umarło.... 2 razy.
Nie jest to odosobniony przypadek, http://lpg-forum.pl/ac-r01-t10280-2310.html
cały wątek R01.

Przypominam ac r01 czarny do 150km i taki do t4 jest idealny, a co do czerwonego to wolnossący 220-230km a turbo maks 200km i dalej twierdzę czarny idealny do t4 nic lepszego w tej cenie nie ma


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 czerwca 2017, 22:57 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 października 2014, 19:03
Posty: 167
Lokalizacja: Łęczyca
model: VW T4 holenderka
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 13 razy
I widzisz ja pisałem o czerwonym. Z czarnego nie korzystałem. Co do zavoli wystarczy częsta zmiana filtrów i nie ma płaczu.


_________________
Jest: VW T4 2001 - 2.5 TDI / VW T4 1995 1.9 TDI - 1Z /LONG Był: VW T4 1991 1.9D - 1X


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 czerwca 2017, 21:42 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
To czerwony do tego silnika to jeszcze bardziej betonowy (stabilny)


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB