T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest wtorek, 16 kwietnia 2024, 12:32

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 kwietnia 2017, 10:27 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Koledzy taki problem, auto na gazie zaczyna mi jechać dopiero jak wskazówka od temperatury jest prawie na połowie i tak się zastanawiam czy mam zapchane filtry gazu czy czasem reduktor się nie kończy. Mój reduktor LPG ma dokładnie 5 lat i 70 tys przebiegu. Ile reduktory LPG wytrzymują? Niestety nie pamiętam jaki mam ten reduktor, musiałbym szukać faktury w domu


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 kwietnia 2017, 10:34 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 478
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 32 razy
Niema reguły ile reduktor pożyje, zależy od instalacji i ustawienia kompa, od tego czy stoi pod chmurką czy w cieple. Pierwsza z reguły pada membrana, kiedyś się regenerowało. U mnie pierwszym objawem było dlawienie się i kaszel przy ostrym dodaniu gazu na zimnym. Później to samo działo się na rozgrzanym a ostatecznie brakowało w ogóle pary.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 kwietnia 2017, 11:46 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
garbaty napisał(a):
Pierwsza z reguły pada membrana, kiedyś się regenerowało
Konkretnie to membrana sztywnieje. Są komplety naprawcze (ok.70 peelneów), wymiana banalna tylko brudząca.
A czarny "syf" z reduktora spuszczasz?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 kwietnia 2017, 11:52 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Adampio napisał(a):
garbaty napisał(a):
Pierwsza z reguły pada membrana, kiedyś się regenerowało
Konkretnie to membrana sztywnieje. Są komplety naprawcze (ok.70 peelneów), wymiana banalna tylko brudząca.
A czarny "syf" z reduktora spuszczasz?


no własnie nic nie spuszczam,a le chyba własnie się membrana skończyła bo jak wczoraj odpaliłem zimy silnik i chodził na pstoju na benzynie to lekko gazem zaczeło walić


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 kwietnia 2017, 12:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
vwyogi napisał(a):
jak wczoraj odpaliłem zimy silnik i chodził na pstoju na benzynie to lekko gazem zaczeło walić
Moim zdaniem brak związku. Jak instalacja elektryczna sprawna to na benzynie elektrozawór ma obowiązek odciąć dopływ gazu. Czasem są nawet dwa takie zawory, jeden na butli a drugi przed samym reduktorem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 kwietnia 2017, 10:47 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
na poniedziałek jestem umówiony w warsztacie, popatrzą co się stało, ale na pierwszy rzut oka twierdzą, że to nie reduktor, bo jakby był to reduktor to by sie sam na beznyne przełączał a u mnie tak nie jest. Instalacja STAG300 . Dam znać co było


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 kwietnia 2017, 15:20 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 754
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
mój reduktor zavoli zetaN wytrzymał 100kkm, był tak brudny w środku że przy mocniejszym depnięciu przełączało na pb
kupiłem zestaw naprawczy, wyczyściłem dokładnie w środku, wywaliłem większość sprężynek,zostawiłem po jednej w kanale aby był bardziej stabilny ciśnieniowo i nie brudził się za szybko
https://www.youtube.com/watch?v=jnFNDkfUDbU
reduktor śmiga dalej, obecnie ma prawie 9 lat a po zabiegu ma nalatane 60kkm


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 kwietnia 2017, 22:05 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 3 lipca 2013, 00:00
Posty: 497
opis: IS 300 18r, Civic IX 16r, Ducato 15r, FZ1 Fazer 12r
model: T4 2000 Escapade I
silnik: ACV 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 11 razy
Mialem instalacje LPG w starym Oplu chyba II generacja, auto pojechało ze 2 miesiące temu na szrot, ale do rzeczy miał 9 lat przeleciał ok 160kkm i ze dwa razy robiony przegląd polegający na wymianie filtra i jakieś niby regulacji. Latał do konca i bez problemu.


_________________
------------


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 20 kwietnia 2017, 22:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Najważniejsza rzecz to w sekwencji są inne reduktory niż w 1-2gen, w sekwencji średnio 100Tyś wytrzymują no chyba że słabe reduktory to mniej, mój lani ig1 miał 150tyś i dalej działał,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 20 kwietnia 2017, 23:08 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Trzeba pamiętać o wymianie filtra fazy ciekłej i lotnej przynajmniej u mnie tak bylo .
Dogrzewacz przyśpiesza nagrzewanie płynu i wcześniej przełącza się na LPG
Ja zawsze przełączałem na gaz ręcznie zaraz po odpaleniu a jak było ciepło to i odpalałem na gazie.
Reduktor tak jak inni piszą membranę, można wymienić a przykręcając wieczko lekko silikonem aby nie poszczało.
Miałem jeszcze opaskę gumową zabezpieczająca przed wybuchem - potrafi sparcieć ale nie wiem jak to u Ciebie wygląda


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 kwietnia 2017, 21:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Victus ty pisze o zwykłej instalacji 1-2gen czyli o zabytkach a kolega ma juz sekwencje nie ta liga


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 kwietnia 2017, 07:56 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
A to przepraszam,


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 24 kwietnia 2017, 10:04 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
i instalacja naprawiona. Uszkodzony jeden wtrysk, przewód podciśnienia ( ? nie wiem który? ) i wymienili filtry. 360pln nie moje. Po południu odbieram auto to moze będe wiedział coś więcej.


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB