T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 19:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 26 marca 2017, 22:47 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Moja T4 wylądowała u drugiego mechanika? Pierwszy niestety nie poradził sobie ... Aktualnie mechanik usiłuje zdiagnozować przyczynę braku mocy i niewłaściwej pracy silnika. W tym tygodniu dostarczę mu nowy mapsensor ale wskazuje również na inny problem i kolejną możliwą przyczyną niewłaściwej pracy silnika. Mianowicie w kolektorze dolotowym z prawej strony jest otwór (zaznaczony na rysunku). Zastanawia się czy tam powinien być jakiś króciec i połączenie z podciśnieniami czy też powinno to być zaślepione. W chwili obecnej tamtędy łapie lewe powietrze (więc może to być przyczyna spalania stukowego, o którym kiedyś tutaj pisałem) ale też i przyczyna nierównej pracy. Przeszperałem etkę i na żadnej nie ma tego otworu, nie mówiąc już o jakimś króćcu.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 marca 2017, 04:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Tam ma byc krociec zasilajacy w podcisnienie regulator cisnienia paliwa i map sensor.


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 marca 2017, 07:51 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Masz może jakiś schemat, który potwierdza jak to ma iść w ACU? Widzę że masz AAF, a ta kwestia może się różni pomiędzy AAF i ACU? JMożesz mi podesłać foty jak to trzeba połączyć i jak ten króciec wygląda? Zastanawiam się czy muszę szukać kolektora z tym króćcem bo nie wiem jak on jest mocowany do kolektora. Dziwi mnie że w Etce nic na ten temat nie mogę znaleźć, a na rysunkach nic w miejscu króćca nie występuje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 marca 2017, 08:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Krociec wyglada tak samo jak ten drugi kolo przepustnicy.
W aaf z kolektora idzie wezyk z trojnikiem.
Rozgalezia sie na regulator cisnienia paliwa i ecu (map sensor)


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB