T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 19:47

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 marca 2017, 20:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 15 lutego 2017, 18:04
Posty: 12
model: t4
silnik: 2.0

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Potrzebna pomoc dla t4. Problem polega na tym ze auto normalnie jechało i w trakcie jazdy zgasło i nie chce odpalic. Przelaczyłem z lpg na benzyne i efekt taki sam. Teraz mam dylemat naprawiac czy zlomowac :/ . Ktos ma jakis pomysl co sie moglo stac ?? . Laweta pochlonela polowe kasy na oc ktore musze zaplacic za 5 dni.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 marca 2017, 05:54 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Sprawdź komputer. Często padają w 2.0. Niestety bardzo drogi.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 marca 2017, 16:39 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
iskra jest wg?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 marca 2017, 18:04 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 8 września 2016, 20:38
Posty: 5
Lokalizacja: Bartoszyce
opis: Daniel
model: t4 multivan
silnik: 2.4d AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Pierwsze co sprawdzić to czy podaje paliwo i czy jest iskra


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 marca 2017, 21:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 15 lutego 2017, 18:04
Posty: 12
model: t4
silnik: 2.0

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Iskra jest :( sprawdzona cewka sprawdzony palec w aparacie wszystko ok , rozrzad na znakach jak powinien. Jutro sprawdze paliwo czy dochodzi. Podczas krecenia czuc zapach paliwa. Jak sprawdzic komputer ?? Jak jeszcze jezdzil probowalem sie połaczyc komputerem ale niestety brak komunikacji program autocom i delphi ani jeden ani drugi nie mam dostepu do vaga :(

Mam nadzieje ze to nie komputer . Wlasnie sprawdzilem na allegro i ceny z kosmosu . Jak to komp pojdzie na zylety :(

Paliwo dochodzi . Próbowałem odpalic na plaka ale nie udalo sie. ktos ma jakis pomysl ?


Ostatnio edytowano poniedziałek, 20 marca 2017, 22:27 przez niebieski-n2, łącznie edytowano 1 raz
post pod postem, proszę używaj opcji Edycja


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 kwietnia 2017, 23:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 14 kwietnia 2010, 22:36
Posty: 14
Lokalizacja: Obershleisen
model: t4
silnik: aac

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witaj. Ja raczej obstawiam cewkę, to że jest iskra wcale nie oznacza, że jest dobra. Próbowałeś podmienić inną cewkę ? (Jak masz zaprzyjaźniony sklep, to "wypożycz" takową i nie musisz demontować starej). I sprawdź jeszcze czujnik halla. A co do sterownika, to mam taki na stanie, tylko musiałbyś przeprogramować immo. pozdro.

hoopsii napisał(a):
Sprawdź komputer. Często padają w 2.0. Niestety bardzo drogi.

Miałem takie dwa i jakoś z żadnym nie miałem problemów przez jakąś dekadę <cool>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 6 kwietnia 2017, 17:58 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 21 grudnia 2016, 19:22
Posty: 1063
Lokalizacja: KTW
model: Caravelle
silnik: 1Z

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 132 razy
Nie wiem na ile to pomoże, ale przerabialiśmy podobną sytuację zimą w Audi A4 1.6 i Polo 1.4 (obydwa około rocznika 1997). Po wymianie świec wszystko ruszyło bez gadania.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 7 kwietnia 2017, 12:21 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Jarek napisał(a):
Witaj. Ja raczej obstawiam cewkę, to że jest iskra wcale nie oznacza, że jest dobra. Próbowałeś podmienić inną cewkę ? (Jak masz zaprzyjaźniony sklep, to "wypożycz" takową i nie musisz demontować starej). I sprawdź jeszcze czujnik halla. A co do sterownika, to mam taki na stanie, tylko musiałbyś przeprogramować immo. pozdro.

hoopsii napisał(a):
Sprawdź komputer. Często padają w 2.0. Niestety bardzo drogi.

Miałem takie dwa i jakoś z żadnym nie miałem problemów przez jakąś dekadę <cool>


A ja elektroniką, lutowaniem precyzyjnym, rebalingiem i naprawą komputerów i sterowników samochodowych zajmuję się już 15 lat. I uwierz mi, że widziałem już kilkanaście 2.0 PB uwalonych na amen wiec uwaga moja nie jest podyktowana nabijaniem postów a tylko i wyłącznie doświadczeniem. Zwróciłeś uwagę dlaczego komputer do 2.0 PB t4 kosztuje kilka razy więcej niż do Diesla lub VR6. Wniosek nasuwa się sam.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 7 kwietnia 2017, 22:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 14 kwietnia 2010, 22:36
Posty: 14
Lokalizacja: Obershleisen
model: t4
silnik: aac

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
hoopsii napisał(a):
A ja elektroniką, lutowaniem precyzyjnym, rebalingiem i naprawą komputerów i sterowników samochodowych zajmuję się już 15 lat. I uwierz mi, że widziałem już kilkanaście 2.0 PB uwalonych na amen wiec uwaga moja nie jest podyktowana nabijaniem postów a tylko i wyłącznie doświadczeniem. Zwróciłeś uwagę dlaczego komputer do 2.0 PB t4 kosztuje kilka razy więcej niż do Diesla lub VR6. Wniosek nasuwa się sam.


A mnie dalej wydaje się, że to jakaś piedołka nie pozwala opalić silnika u kolegi NESX-a, a nie sterownik. Te stare dobre, dobre "fałwyjowskie" sterowniki są praktycznie nie do za........... popsucia znaczy się <38> . To nie np. przykładowo fiat punto, gdzie owe są zamontowane na silniku w pobliżu kolektora wydechowego i padają na potęgę. Ja też mam w kilku dziedzinach kilkudziesięcioletnie doświadczenie i bez bólu i wstydu się przyznam, że czasami się mylę, bo jestem tyko człowiekiem, a nie botem lub politykiem. A dlaczego sterownik do 2.0 PB jest taki drogi ? Bo jest raczej rzadki i w większości nie potrzebnie wymieniany. Jeżeli u kolegi NESX-a faktycznie padł tak zwany komputer, to mogę mu go odstąpić za czteropak dobrego piwa <drink> . Pozdro.



Za ten wpis autor Jarek podziękował: NESX (poniedziałek, 5 czerwca 2017, 14:22)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 8 kwietnia 2017, 00:51 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Nie twierdzę, że u kolegi padł bankowo komp tylko, że komp 2.0 jest dużo dużo bardziej awaryjny niż reszta. A nasze też zaczną padać bo są w nich elektrolity i albo wysychają i nie trzymają parametrów albo wybuchają. Ja już w swoim i to od ACVki wymieniałem na inny bo na zimnym silniku przy niskich temperaturach powietrza cuda wyprawiał.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 kwietnia 2017, 15:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 15 lutego 2017, 18:04
Posty: 12
model: t4
silnik: 2.0

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Problem jeszcze nie rozwiazany :( Narazie rozebralem caly przod w aucie. Ogladalo go paru mechanikow i jak narazie stawiaja na rozrzad ze przeskoczyl. za 3 dni wyplata i kupie caly zestaw nowy pompa pasek i napinacz. Cewka raczej ok podawala iskre na kazdym przewodzie i iskra byla mocna. Za pare dni zaloze i ustawie rozrzad i zobaczymy czy cos pomoglo. Byl dzien ze chcialem juz oddac na zlom ale oc za rok wyszlo 530 zl to t4 dostalo druga szanse i mam nadzieje kolejne lata eksploatacji.


Ostatnio edytowano czwartek, 13 kwietnia 2017, 20:16 przez NESX, łącznie edytowano 3 razy

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 kwietnia 2017, 15:59 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Wszelkie dysputy z innej beczki będą niezwłocznie usuwane.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 maja 2017, 20:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 15 lutego 2017, 18:04
Posty: 12
model: t4
silnik: 2.0

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Udalo sie odpalil :) wymienilem caly rozrzad i chodzi . Ale zauważyłem niepokojaca zecz kolo pasowe co napedza pompe oleju i aparat zaplonowy chodzi jak pijane nie kreci sie ladnie tak jak powinno ?? Czy tak ma byc czy cos jest jeszcze do wymiany bo nie wiem czy skladac dalej auto do kupy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 maja 2017, 21:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Ścięty klin na wale najprawdopodobniej


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 czerwca 2017, 08:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 15 lutego 2017, 18:04
Posty: 12
model: t4
silnik: 2.0

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Ktos orietuje sie w ktora strone przestawic walek rozrzadu zeby przyspieszyc zaplon ?? Ustawilem na znaki i pracuje ale zaplon mam przekrecony na maxa w prawo i brakuje juz regulacji a mam wrazenie ze ze jeszcze kawalek przydalo by sie przekrecic bo nie pracuje zadowalajaco.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 czerwca 2017, 14:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 15 lutego 2017, 18:04
Posty: 12
model: t4
silnik: 2.0

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Okazalo sie ze kolo pasowe krzywe jakis gamoń naparzal je mlotem , pozdrawiam mechanikow z Auto Pilus w gdyni. i odradzam tam naprawy auta a przynajmniej wymiane rozrzadu. To byla przyczyna przeskoczenia paska :( A auto u nich mialo w grudniu robiony rozrzad i glowice mam nadzieje ze do glowicy sie przylozyli bardziej ale to wyjdzie za jakis czas.Dziekuje Jarek za kompa narazie nie bedzie potrzebny. Teraz zostalo mi poskladac reszte do kupy spawanie komory silnika , wymiana progow i lakierka :D mam nadzieje ze do konca lipca sie wyrobie Dzieki wszystkim za pomoc :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 lipca 2017, 21:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 15 lutego 2017, 18:04
Posty: 12
model: t4
silnik: 2.0

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Auto czeka juz tylko na lakier. Tylko pojawil sie problem ze nie moge ustawic zaplonu :( Rozrzad ustawiony ksiazkowo pompa wody swiece nowe. Auto odpala ledwie ledwie i chodzi strasznie tak jak by chcial a nie mogl :( Pompa paliwa podaje paliwo . Podcisnienia wszystkie ok iskra jest, komp tez bo odpala ale strasznie kuleje i gasnie po dodaniu gazu.Powoli trace cierpliwosc do niego . Macie jakis pomysl co moze mu dolegac ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 lipca 2017, 22:30 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
- Przepływka,
- Silnik krokowy
- lewe powietrze w dolocie
- słaba masa silnika.
- bardziej złożony problem elektryczny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 7 lipca 2017, 15:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 31 marca 2017, 09:23
Posty: 17
model: caravelle
silnik: 2.0

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
witam mialem kiedys podobny problem auto tez odpalalo, ale silnik nie rowno pracowal i palil ile chcial wielu mechanikow twierdzilo ze to nie moze byc komputer bo odpalal i jakos tam chodzil.Blad uszkodzony byl komp i wiazka , polecono mi elektomechanika w okolicach lodzi.Po trzech godzinach auto bylo gotowe i 100% sprawne niestety kosztowalo mnie to 1000zl


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 7 lipca 2017, 15:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 31 marca 2017, 09:23
Posty: 17
model: caravelle
silnik: 2.0

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
mozna rownierz sprawdzic ile wolt wychodzi z cewki jesli bedzie mniej niz 10 to slabo tez beda problemy z rozruchem i prawidlowa praca


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB