T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 13:06

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 4 sierpnia 2016, 11:06 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Witam
Dziś kontynuowałem robotę i natrafiłem na wypięty przewód podciśnienia. Niestety nie jestem w stanie za cholerę ustalić skąd się wypiął. Na forum nie mogę trafić schematu podciśnień, barbarzyńskiego języka nie znam więc wiki.de jest niezdatne do użycia. Przeszukałem Etkę ale to co znalazłem ni jak ma się do tego co u mnie siedzi pod maską http://etka.cc/vw/part_single/catalog/v ... 432/lang/e
Spędziłem już prawie godzinę na szukaniu, a muszę to szybko naprawić dlatego proszę o pomoc. Wypięty przewód wychodzi z trójnika nad kolektorami i wędruje jakby gdzieś w kierunku kolektorów. Z trójnika wychodzi przewód podciśnienia idący do zbiornika podciśnienia (te trzy buły) oraz wychodzi długi przewód idący po ścianie grodziowej i wchodzący w nią obok linki prędkościomierza. Dokąd natomiast powinien być wpięty mój, który ma długość 35cm i jest plastikowy.
BTW mój silnik to ACU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 4 sierpnia 2016, 12:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Z przepustnicy wychodzi krociec.
Przynajmniej w AAF tak jest.
Widac go zaraz nad listwa wtryskowa.


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 4 sierpnia 2016, 12:57 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Ten o którym piszesz mam wpięty i idzie do filtra powietrza tam gdzie wchodzą dwa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 4 sierpnia 2016, 14:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
A pomiedzy kroccami cieczy do nagrzewnicy nie masz wolnego miejsca?
U mnie klapy nawiewow ogrzewania sterowane sa podcisnieniem.


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać



Za ten wpis autor kurol podziękował: Renowator (niedziela, 7 sierpnia 2016, 21:02)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 4 sierpnia 2016, 14:42 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
A na pasie przednim schematu podciśnienia nie masz?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 4 sierpnia 2016, 16:09 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Dzięki za podpowiedź ale na schemacie nie ma tego przewodu ani nawet zbiornika podciśnienia.
Odnośnie króćców nagrzewnicy to nie wiem które to więc jak ustalę dam znać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2016, 21:06 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Tak faktycznie mam tam wolny króciec, tylko brak jakiejkolwiek gumy, w którą powinien wejść plastikowy wąż z trójnika. Oryginalnie jest tam kolanko czy jakaś zwykła gumka? Króciec jest znacznie grubszy niż rurka i zastanawiam się jak to dorobić żeby było szczelne i nie spadało. Czy od tego połączenia zależne są tylko te klapy czy też praca silnika? Pytam bo mój ma za wysokie obroty na wolnych.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2016, 21:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Te krocce ktore przechodza do wnetrza na scianie grodziowej,obok zbiornika wyrownawcego.


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2016, 21:22 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Tak jak napisałem widzę ten wolny króciec, na wąż podciśnienia. Moje pytanie brzmi czy połączenie, króćca z rurką to gumowe kolanko? Widzę, że znacznie różnią się swoje średnicą więc zastanawiam się jak to jest rozwiązane.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 sierpnia 2016, 17:23 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Dziękuję za pomoc, znalazłem u siebie przewód od LPG i powymieniałem wszystkie podciśnienia za jednym zamachem.
Jednak w trakcie roboty natknąłem się na dwie luźne wtyczki. Możecie rzucić okiem na foty i powiedzieć mi do czego one służą.
Obrazek
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 sierpnia 2016, 17:57 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
http://t4-forum.pl/viewtopic.php?f=12&t=12716

Proszę edytować wpis, w przeciwnym razie wątek idzie do kosza.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 sierpnia 2016, 19:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Ta druga wtyczka jest chyba do silniczka krokowego do instalacji LPG


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 sierpnia 2016, 21:11 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Hmm w ktòrym miejscu będzie ten krokowiec? Silnik chodzi na gazie pomimo tej wypiętej wtyczki. Znalazłem za akumulatorem centrale gazu o symbolu STAG50


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 sierpnia 2016, 21:18 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Miedzy reduktorem a mieszalnikiem.
Mieszalnik masz zalozony miedzy rura od fitra powietrza a przepustnica.
Krokowiec steruje skladem mieszanki na podstawie wskazan sondy lambda i TPS
Jesli ktos zamiast krokowca zalozyl register (srube),to specjalnie nie bedziesz mial gdzie wtyczki wetknac.
Jak nie masz krokowca to ktos wykastrowal II gen. lpg do I gen.
Slimak zaraz wpadnie i nas pogoni wiec zaloz nowy watek.

Chodz niby w tym wezu na ktorym powinien byc krokowiec tez panuje podcisnienie <01>


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB