T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 12:43

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 listopada 2015, 16:03 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 listopada 2012, 16:12
Posty: 169
opis: TRELLWAGEN
model: allstar
silnik: ACU

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 8 razy
Silnik ACU chodzi jak traktor a po zdjęciu podciśnienie z kompa pracuje równiutko na wolnych.

Czy ktoś z was wie jaki koszt kompa i gdzie w okolicach Poznania można ewentualnie dostać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 listopada 2015, 17:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 stycznia 2013, 15:37
Posty: 92
Lokalizacja: Jaworze
model: T4 Doka
silnik: 2,0+Lpg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Pewnie wystarczy wymienić Map sensor


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 listopada 2015, 21:14 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 listopada 2012, 16:12
Posty: 169
opis: TRELLWAGEN
model: allstar
silnik: ACU

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 8 razy
Ależ podciśnienie wchodzi bezpośrednio z kolektora do kompa!!!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 listopada 2015, 21:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Map sensor jest w kompie.
Jest watek na forum na temat wymiany i kosztow.
Pod vag'iem masz blad "pressure cos tam cos tam" ?


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 listopada 2015, 23:31 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
foetus69 napisał(a):
Ależ podciśnienie wchodzi bezpośrednio z kolektora do kompa!!!


po drodze ma jeszcze trójnik i podłączony do niego regulator ciśnienia paliwa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 listopada 2015, 11:53 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 listopada 2012, 16:12
Posty: 169
opis: TRELLWAGEN
model: allstar
silnik: ACU

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 8 razy
dobra gdzie to kupić

Motorola 9580682003 2534BE 100 kPa

I czy to to mogę zamienie uzyć z tymi tymi:

Bosch 1267632013 Saugrohrdruck Sensor 100 kPa 0051CB
Motorola Hybrid Pressure-Sensor 100 kPa
Motorola 9580682003 1595AD 100 kPa
Freescale MPX 4100 AP


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 listopada 2015, 12:29 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 listopada 2012, 16:12
Posty: 169
opis: TRELLWAGEN
model: allstar
silnik: ACU

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 8 razy
kurol napisał(a):
Map sensor jest w kompie.
Jest watek na forum na temat wymiany i kosztow.
Pod vag'iem masz blad "pressure cos tam cos tam" ?


Kurol daj link bo błądze i znaleśc nie mogę.

Z góry dzięki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 listopada 2015, 12:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
viewtopic.php?f=7&t=8095&p=103546&hilit=sensor#p103546


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: foetus69 (niedziela, 8 listopada 2015, 19:50)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 listopada 2015, 12:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
viewtopic.php?f=8&t=3612&hilit=MPX4100AP


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 listopada 2015, 15:35 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 listopada 2012, 16:12
Posty: 169
opis: TRELLWAGEN
model: allstar
silnik: ACU

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 8 razy
Chyba znalazłem zamiennik orginału i to bez żadnych przeróbek

http://www.ebay.de/itm/NEU-G71-Drucksen ... SwuMFUiWke

albo toto

http://www.tolix.net/10x-neu-g71-drucks ... cu-100-kpa

Dajcie znać czy to to!!!!!!!!!!!!!

Gadałem z Tolix-em w niemczech, zajmują sie regeneracja tych sterowników.
Twierdzą że ten bosch z linku powyżej jest w pełni zamiennikiem motorolii i używają go do regeneracji tych sterownikolw od lat.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 listopada 2015, 12:10 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
http://www.uniprod.com.pl/mpx4100ap-fre ... 3212-9.php
U mnie ten zamiennik dziala bez problemu ponad 2 lata,maja 4 szt w magazynie w Gliwicach
Nie trzeba nic przerabiac,chyba ze odciecie lub odgiecie dwoch nozek to dla kogos grubsza rzezba


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać



Za ten wpis autor kurol podziękował: foetus69 (niedziela, 8 listopada 2015, 19:24)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 listopada 2015, 19:24 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 listopada 2012, 16:12
Posty: 169
opis: TRELLWAGEN
model: allstar
silnik: ACU

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 8 razy
Wlutowny ten Bosch z pierwszego linku.
Jutro test bojowy bo auto na drugim koncu miasta.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 listopada 2015, 19:39 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 listopada 2012, 16:12
Posty: 169
opis: TRELLWAGEN
model: allstar
silnik: ACU

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 8 razy
Fotorelacja Z WYMIANY MAP SENSORA

http://www.ebay.de/itm/NEU-G71-Drucksen ... SwuMFUiWke


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 listopada 2015, 17:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 stycznia 2013, 15:37
Posty: 92
Lokalizacja: Jaworze
model: T4 Doka
silnik: 2,0+Lpg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Oczywiście można było taniej i prościej : wyprowadzić kable na zewnątrz i podpiąć mapa z opla lub fiata takiego zewnętrznego. Na T4 wiki.de zalecają założenie filterka (paliwowego takiego od małego od skutera) na przewód podciśnienia idący do mapa może warto tak zrobić ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 listopada 2015, 22:50 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 listopada 2012, 16:12
Posty: 169
opis: TRELLWAGEN
model: allstar
silnik: ACU

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 8 razy
Teraz jest jak w orginale, a z tym filterkiem sie zastanawiam czy to nie zakłóci pracy map sensora??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 listopada 2015, 23:18 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Ja filterek zalozylem a nawet jestem juz po jego wymianie.
Pierwszy zafajdal sie paliwem prawdopodobnie z uszkodzonego regulatora cisnienia paliwa
Po wymianie regulatora filterek jest suchy i podejrzewam ze do zgonu map sensora przyczynil sie wlasnie regulator cisnienia paliwa ktory puszczal podcisnieniem pb a nie jak wczesniej podejrzewalem olej silnikowy
Chyba nic nie zaklocil,bo na pb z filterkiem czy bez chodzi tak samo koslawo dokad lambda nie zacznie dzialac <38>


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 listopada 2015, 14:00 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 listopada 2012, 16:12
Posty: 169
opis: TRELLWAGEN
model: allstar
silnik: ACU

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 8 razy
A u mnie chodzi jak ta lala na PB i LPG, map sensor był zarzygany oliwą.
Wymiana map sensora raz na 10 lat i gra bo po tyle wytrzymały oba poprzednie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 listopada 2015, 23:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 stycznia 2013, 15:37
Posty: 92
Lokalizacja: Jaworze
model: T4 Doka
silnik: 2,0+Lpg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Wystarczy dać filtr i nie trzeba będzie wymieniać map sensora


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 marca 2016, 02:22 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 12 lutego 2015, 19:33
Posty: 26
Lokalizacja: SGL
opis: 1996 2.5 KAT - LPG Stag 300ISA2
model: Caravelle Long
silnik: ACU

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam po raz pierwszy na forum.
Mam piękną germańską dwudziestolatkę z silnikiem 2.5 KAT ACU + LPG i chyba źle się prowadzi, tzn. dużo chleje.
Trasa autostrada A1 Grudziądz -> Gliwice, prędkość średnia jednostajna 120 km\h spalanie LPG 18,5 l\100km, PB 15 l\100km.
Spaliny trochę śmierdzą i kopci bardzo parą wodną w chłodne dni. Nie przerywa, nie dławi się, niekiedy wywala błąd sondy lambda -- no signal więc stawiam na kabelki.
Zakupiłem profilaktycznie czujnik podciśnienia Freesacale MPX4100AS.
W VCDS w której grupie znajdę wskazania tego czujnika, ludzie opisują 10 ale to chyba w TDI, w moim silniku niema tam AIR INTAKE...


Jestem po wymianie mapsensora - bez zmian.
Wymiana sondy lambda - spalanie 3 litry mniejsze.
Ma ktoś opis grup - kanałów dla sterownika Digifant i silnika ACU?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 stycznia 2017, 15:59 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Niestety wymiana kopułki, palca, przewodów WN, cewki zapłonowej, czujnika Halla nie przyniosła pozytywnego efektu w postaci normalnych obrotów jałowych (cały czas 950-1050obr). Wydaje mi się, że ostatnim co mogę zrobić jest wymiana Map Sensora? Wyciągnąłem komputer i generalnie patrząc na ten czujnik wygląda chyba jakby był już wymieniany? Na pewno, ktoś tu był przede mną bo obudowa srebrna duża na płytce ma podgięte zatrzaski. Z błędów, które widnieją w VCDS pomimo wymiany Halla nadal wyrzuca błąd 740. Niestety na Map Sensorze nie ma oznaczenia. Czy będzie pasował MPX4100AP?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB