T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 20 kwietnia 2024, 02:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 grudnia 2013, 06:20 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Na przykład w serwisie.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 grudnia 2013, 10:37 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 21:56
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
model: Transporter
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
Szukam dobrego mechanika w Warszawie ktory specjalizuje sie w naprawie T4 diesel, bo ten ktory mi robil moja teczke to okazal sie laikiem i cwaniakiem. Sruby ktorymi przykrecil pompe okazaly sie zwyklymi miekkimi srubami ze sklepu zelaznego. Po raz trzeci naprawia mi ta sama usterke i teraz samochod stoi u niego w warsztacie nie tkniety a on wciska mi kity i mowi ze zrobi go tym razem bez kasy ale zacznie dopiero po nowym roku. Noz sie otwiera w kieszeni. Prosze pomoc i jakies informacje o dobrym mechaniku ktory zna sie na teczkach i w koncu zrobi mi to pozadnie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 grudnia 2013, 10:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
viewtopic.php?f=43&t=3169


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 grudnia 2013, 23:53 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Czyli jednak miałem rację ;) Kolego stawiasz piwo ;) Leży gdzieś u mnie łapa od pompy, chyba nawet w komplecie ze śrubami oryginalnymi. Chcesz - to poszukam, ale dopiero w sobotę


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.



Za ten wpis autor b8tz podziękował: raf11 (niedziela, 11 maja 2014, 23:15)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 grudnia 2013, 14:42 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 21:56
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
model: Transporter
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
Obys mial racje i prawdopodobnie skozystam. Piwo stawiam tak czy owak. Najbardziej mnie jednak martwi to ze ten mechanik zjebal mi gwinty bo zamiast oryginalnych srub z drobnym gwintem, wkrecil mi zwykle sruby i teraz bredzi cos o rozwierceniu na wieksza srednice. Obawiam sie ze rzyczyna urywania sie srub nie tkwi chyba jednak w samych srubach bo pierwszy raz odkrecily sie oryginalne, drugi raz te same oryginalne juz sie urwaly (wkrecil je na klej), a trzeci raz urwaly sie juz te zwykle. Chce jak najszybciej zabrac auto z tego warsztatu zeby mi nie spierdzielil jeszcze bardziej. Chyba ze uda mi sie go przypilnowac i zmusic zeby mi naprawil te gwinty i wkrecil oryginalne sruby. Przyczyny bede dochodzil juz w innym warsztacie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 stycznia 2014, 11:18 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 21:56
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
model: Transporter
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
juz jest znana przyczyna urywania sie srub od lapy pompy. Walniete (zwichrowane) kolo pasowe od pompy, wyrwany klin. jak to sie mowi: do trzech razy sztuka, moze po wyeliminowaniu tej usterki bedzie juz ok.


Ostatnio edytowano czwartek, 9 stycznia 2014, 12:12 przez raf11, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 stycznia 2014, 11:54 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Koło i klin mam, jakby co to pisz na PW :-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 stycznia 2014, 22:34 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 23:04
Posty: 1043
Lokalizacja: PCT-landia
model: Transporter
silnik: 1.9

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 41 razy
raf11 napisał(a):
juz jest znana przyczyna urywania sie srub od lapy pompy. Walniete (zwichrowane) kolo pasowe od pompy, wyrwany klin. jak to sie mowi: do trzech razy sztuka, moze po wyeliminowaniu tej usterki bedzie juz ok.


A nie mówiłem. ;)


_________________
Z każdym dniem mojego życia
nieustannie zwiększa się liczba tych,którzy
mogą pocałować mnie w ...



Za ten wpis autor motoria podziękował: raf11 (niedziela, 11 maja 2014, 23:15)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 kwietnia 2016, 16:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 4 czerwca 2014, 00:16
Posty: 14
model: t4
silnik: 2,5

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Podepnę się pod temat. Mam 2,5tdi ACV. I dziś 5ty raz odkręciła mi się pompa wtryskowa.Dokładnie wszystkie 4 śruby trzymające łapę . Od ostatniej naprawy w sumie przejechałem najwięcej bo 10tyś km. Wymieniłem całą łapę trzymającą pompę, żeby mieć pewność ,że otwory nie są fasolkowate, co mogłoby powodować odkręcanie. Wymieniłem koło na pasek zębaty, które wychodzi z pokrywy silnika (miałem podejrzenie ,ze tamto biło). Wszystkie śruby oryginalne( co prawda używane, ale świeżo wykręcone z bloku silnika). Śruby wszystkie wkręcone na klej loctite i dokręcone z odpowiednim momentem. Dziś samochód zapalił z rana idealnie , przejechałem 5 km i zgasł. Zastanawiam się jeszcze nad wymianą całej pompy wtryskowej ,zeby w końcu zażegnać ten problem... Spotkał się może ktoś z taką sprawą w 2,5tdi ACV?

Zauważyłem podczas ostatniej naprawy że pasek nie siędzi idealnie na kole zębatym. Jest odstęp widoczny na filmiku. Znajomy mechanik powiedział mi ,że tak ma być i że będzie działać. Ktoś potrafi zweryfikować jego tezę?
https://www.youtube.com/watch?v=BU_1ONg ... e=youtu.be

edit.
Dziś wykręciłem łapę i zastałem urwane śruby które mocują ją do bloku silnika... Co może powodować aż takie napręzenia na łapie , ze potrafi zerwać śruby?
Obrazek
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 stycznia 2017, 15:32 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 21:56
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
model: Transporter
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
U mnie dzialo sie dokladnie to samo, urywalo sruby trzymajace lape w bloku. Okazalo sie w koncu ze glowna przyczyna byl brak jednej sruby trzymajacej sama pompe przy lapie, nie wiem ktorej bo mechanik nie sprecyzowal. Po za tym kolko rozrzadu te od pompy bylo zwichrowane i latalo. Najpierw wymienilem kolko a potem uzupelniono sruby przy pompie i problem zniknal.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB