T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 24 kwietnia 2024, 20:38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 października 2010, 06:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 października 2010, 06:42
Posty: 3
model: t4
silnik: 2400

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam mam problem z t4, ma problemy z otpalaniem nma zimnym silniku i nieraz na ciepłym nowe świece,filtry,rozrusznik, a i na vagu nic nie pokazuje żadnego błędu jak sprawdzić kąt wtrysku i jaką powinien mieć norme,a i może jak odciąć imobilajzer


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 października 2010, 10:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
mógłbyś opisać co to jest za silnik "2.4 DTI" bo w oryginale w T4 takowego nie ma !!


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 października 2010, 12:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 4 października 2010, 16:16
Posty: 146
Lokalizacja: tczew
model: transporter
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
dti mial renault,
a moze to jest 2.4D, z Turbina i Intercoolerem? home made ;)
wiele problemmow jest juz tu opisanych na forum, poczytaj wszystkie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 października 2010, 18:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 października 2010, 06:42
Posty: 3
model: t4
silnik: 2400

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
tak 2.4 tdi czytałem na forum ale nic podobnego nie znalazłem pali ciężko i jak już trybi o puszcza białgo dyma i jak dobrze pamiętam to 96-97rok


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 października 2010, 21:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
nie ma czegoś takiego jak 2.4 TDI !!

ogólnie jak każdy disel przy tych objawach stawiam na złe ustawienie pompy, ale jak ustawić to trzeba wiedzieć jaki masz tak naprawdę silnik w tym samochodzie


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 października 2010, 21:37 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Masz 2.5TDI kolego a nie żadne 2.4dti itp :P


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 października 2010, 21:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Jeżeli masz 2.5 TDI to przeczytaj wnikliwie ten temat i tam ewentualnie pisz:
viewtopic.php?p=7847#p7847


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 października 2010, 20:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 października 2010, 06:42
Posty: 3
model: t4
silnik: 2400

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
jak jutro będę w domu to sprawdzę w dowodzie i napiszę odrazu kod silnika.
mam jeszcze leona i tam się sprawdza kąt wtrysku VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 i wartość powinna
być od 049 do 051 w tych normach jak się przestawił jak zmieniałem rozrząd to ciężej palił czy w t4 tak samo się ustawi i kołem od pompy się przyśpiesza do przodu?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB