T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 00:10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 października 2010, 15:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 10 października 2010, 14:55
Posty: 8
Lokalizacja: Bieszczady
model: t4 90` i 92`
silnik: 1,9 45kw

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Serdecznie witam wszystkich forumowiczów, dwa dni temu kupiłem przeszklona t4 z majzelkiem o pojemności 1,9 za 4500 polskich złociszy. auto blacharsko ładne, w niezłym stanie technicznym.
Problem tkwi właśnie w tym majzelku :) Świece grzeją około minuty albo lepiej, trzeba kręcic przez chwilę rozrusznikiem żeby załapał, kopci, przy powrocie do domu spalił mi na 450km 4 litry oleju.
na wolnych obrotach jak się zagrzeje trzyma na tej białej kresce poniżej 1000 i trochę trzęsie budą. Ogólnie ma nawet moc (miałem wcześniej t4 z analogicznym silnikiem). Wracałem do domu po zakupie nocą z prędkością 100-120. Myślę o wymianie. Z czego polecacie mi zamontować silnik, żeby było łatwo i tanio?? Moc majzelka mi wystarcza ;) Ewentualnie pomyślę o remoncie.
Ogoólnie plan jest taki: jadę dziś do szpeca, rano sprawdzi ciśnienie. Ewentualnie następnie ściągnie głowice i rozbierze dół. Zobaczymy jak pierścienie. Jeżeli będą duże koszty zmieniam silnik. Dobrze sobie to planuję??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 października 2010, 16:07 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Witaj.
Skoro moc rozwijana przez ten motorek jest dla ciebie wystarczająca proponuje wyremontować ten który siedzi w aucie. Wydasz kasę i będziesz wiedział co masz, zakup kolejnego nie musi oznaczać, że będzie on w lepszym stanie niż obecnie posiadany.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 października 2010, 16:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 10 października 2010, 14:55
Posty: 8
Lokalizacja: Bieszczady
model: t4 90` i 92`
silnik: 1,9 45kw

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
ok, ale jak jednak będę wymieniał to silniki 1,9 z golfa, paska, seatów wchodzą w grę?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 października 2010, 17:47 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Po przełożeniu osprzętu z twojego starego silnika tak.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 października 2010, 19:49 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Tylko tak jak pisał Ślimak, kupując używany silnik kupujesz kocura w worku, każdy Ci powie że auto ma 150tys km i nie bierze oleju :) Jeżeli moc Ci wystarcza to radziłbym wyremontować (jeżeli nie będą to wielkie koszty)


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB