T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 12:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: pompa paliwa
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 października 2010, 18:15 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 października 2010, 17:39
Posty: 22
model: transporter
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Z racji tego że jestem tu nowy a nie znalazłem wątku o przywitaniu to witam
Kupiłem VV T4 96r 2.5TDI,było super,do wczoraj :| ,ciec na parkingu kazał mi przestawic auto,przestawiłem po czym se podłubałem przy nim,przyszedł kumpel z bro i chciał posłuchac jak chodzi mój nowy nabytek,odpaliłem i ze 3s pochodził i zgasł,znowu odpaliłem i też zgasł i tak do dzisiaj,ktoś mi powiedział że to może niejaki wyłącznik pompy paliwa i że trzeba go po prostu włączyc,szukałem,nie znalazłem :( ,alarmu,immobilaisera też nie ma,macie może jakieś porady co to może byc?albo namiar do servisu?z Wawy jestem jak co,i jeszcze jedno,dłubałem ale może nie dłubałem tylko założyłem skrzynkę bezpieczników bo sprawdzałem je gdyż nie miałem podświetlacza deski (z resztą dalej nie mam) a teraz na dodatek jak go zapalam to mi gaśnie <44>
Dzięki i pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 października 2010, 18:44 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
W skrzynce jest przekaźnik oznaczony numerem 109 który odpowiada za zasilanie sterownika silnika. Sprawdź czy nie jest luźny lub uszkodzony (podmień od kogoś jeśli masz taką możliwość lub zrób zworkę styków roboczych).
Skąd wiesz, że nie masz w aucie immo?


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 października 2010, 19:43 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 14 września 2010, 18:49
Posty: 123
Lokalizacja: AUSTRIA
model: vw t5 multivan
silnik: 2.0 BTDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
slimak napisał(a):
W skrzynce jest przekaźnik oznaczony numerem 109 który odpowiada za zasilanie sterownika silnika. Sprawdź czy nie jest luźny lub uszkodzony (podmień od kogoś jeśli masz taką możliwość lub zrób zworkę styków roboczych).
Skąd wiesz, że nie masz w aucie immo?

zdaje mi sie ze jak by miał immo to by wogóle nie odpalił tak miałem we wszytskich autach a z przekaznikiem moze byc tak jak mówisz slimak badz cosik z pompa bedzie ze nie podajee albo odcina podpiecie pod kompa by załatwiło sprawe ale jak go zakulac ?? no chyba ze jest faktycznie immo ale ma jakis luz w stacyjce i sie traci i wtedy gasnie


Ostatnio edytowano piątek, 8 października 2010, 19:46 przez najbi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 października 2010, 19:45 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Jak ma immo to zapala i po sekundzie gaśnie.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 października 2010, 19:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
zachowuje się tak jakby odcinało paliwo
a tu wchodzi w gre immo lub coś innego co zamyka zawór odcinający pompy N109


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 października 2010, 19:48 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 14 września 2010, 18:49
Posty: 123
Lokalizacja: AUSTRIA
model: vw t5 multivan
silnik: 2.0 BTDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
slimak napisał(a):
Jak ma immo to zapala i po sekundzie gaśnie.

moze tez tak byc ja w innych autach nie odpaliłem w ogóle auta jak miałem immo w t4 nie próbowałem tego ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 października 2010, 19:53 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 października 2010, 17:39
Posty: 22
model: transporter
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
skąd wiem?tak przypuszczam szczerze mówiąc,dostałem same kluczyki,nie znam sie na samochodach,ale znam się na motocyklach jak co,ale przyznam że właśnie wygląda mi to na włączanie się jakiegoś zabezpieczenia,nie wiem naprawdę co zrobic,kupiłem T4 bo zawsze marzyłem żeby miec 8-9 osobowe auto do wypadów z kumplami itp.ale nie znam się na dieslach i od wczoraj do tej pory chodzę spanikowany pomimo iż myślę że to jakaś błahostka jest :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 października 2010, 19:55 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 14 września 2010, 18:49
Posty: 123
Lokalizacja: AUSTRIA
model: vw t5 multivan
silnik: 2.0 BTDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
starter napisał(a):
skąd wiem?tak przypuszczam szczerze mówiąc,dostałem same kluczyki,nie znam sie na samochodach,ale znam się na motocyklach jak co,ale przyznam że właśnie wygląda mi to na włączanie się jakiegoś zabezpieczenia,nie wiem naprawdę co zrobic,kupiłem T4 bo zawsze marzyłem żeby miec 8-9 osobowe auto do wypadów z kumplami itp.ale nie znam się na dislach i od wczoraj do tej pory chodzę spanikowany pomimo iż myślę że to jakaś błahostka jest :)

zadzwon moze do gostka i spytaj czy auto ma jakies zabezpieczenia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 października 2010, 20:01 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 października 2010, 17:39
Posty: 22
model: transporter
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
najbi napisał(a):
starter napisał(a):
skąd wiem?tak przypuszczam szczerze mówiąc,dostałem same kluczyki,nie znam sie na samochodach,ale znam się na motocyklach jak co,ale przyznam że właśnie wygląda mi to na włączanie się jakiegoś zabezpieczenia,nie wiem naprawdę co zrobic,kupiłem T4 bo zawsze marzyłem żeby miec 8-9 osobowe auto do wypadów z kumplami itp.ale nie znam się na dislach i od wczoraj do tej pory chodzę spanikowany pomimo iż myślę że to jakaś błahostka jest :)

zadzwon moze do gostka i spytaj czy auto ma jakies zabezpieczenia

niestety,ten gostek mieszka w niemczech,kupiłem auto w niemczech i teraz sam se muszę radzic :(


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 października 2010, 20:20 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 14 września 2010, 18:49
Posty: 123
Lokalizacja: AUSTRIA
model: vw t5 multivan
silnik: 2.0 BTDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
starter napisał(a):
najbi napisał(a):
starter napisał(a):
skąd wiem?tak przypuszczam szczerze mówiąc,dostałem same kluczyki,nie znam sie na samochodach,ale znam się na motocyklach jak co,ale przyznam że właśnie wygląda mi to na włączanie się jakiegoś zabezpieczenia,nie wiem naprawdę co zrobic,kupiłem T4 bo zawsze marzyłem żeby miec 8-9 osobowe auto do wypadów z kumplami itp.ale nie znam się na dislach i od wczoraj do tej pory chodzę spanikowany pomimo iż myślę że to jakaś błahostka jest :)

zadzwon moze do gostka i spytaj czy auto ma jakies zabezpieczenia

niestety,ten gostek mieszka w niemczech,kupiłem auto w niemczech i teraz sam se muszę radzic :(

no to szukaj tak jak slimak pisze po przekazniku bo to cos odcina pompe


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 11 października 2010, 19:05 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 października 2010, 17:39
Posty: 22
model: transporter
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
już sprawa załatwiona,Darek z forum wpadł z kompem i załatwił sprawę,nick ma tak ciężki do wymówienia że wolę pisac po imieniu,to była sprawa rozłączonej kostki od jakiegoś czujnika przepływu powietrza ale to dokładniej jak będzie chciał to Darek napisze co to było
Dzięki Darek...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 11 października 2010, 19:17 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:30
Posty: 308
model: był MIXT
silnik: ACV

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 12 razy
Witam
Wypięta była przepływka , co wywalało błąd , a po za tym jeszcze 3 inne: 532 ,1053 , i od immo ale jego nie mam w wykazie 17982 . Po wykasowaniu autko odpalił <lol> o


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB