T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 23:24

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 września 2014, 15:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam dzisiaj rano auto odpaliło i po około 2 minutach zgasiłem t 4 i nie mogę jej odpalić . rozrusznik kręci jak szalony , wszystkie bezpieczniki sprawdziłem są okej nie słychać załączania się pompy takiego "bzykania" , kiedyś miałem taką sytuacje ale po którymś tam razie odpalał, próbowałem odszukać główny bezpiecznik pod maską ale nie wiem gdzie go szukać ,może macie jakieś pomysły. rozłączyłem też aku na pare minut ale to nic nie pomogło. :?:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 września 2014, 16:25 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Czy po przekręceniu zapłonu zapala ci się ta kontrolka tkzw. od świec żarowych (żółta spiralka) na chwilę ?


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 września 2014, 16:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Poszukaj na forum linku do yt w temacie kostki stacyjki. Jest pokazane jak odpalić na krótko i wyeliminować kostkę stacyjki.
www.t4-forum.pl/viewtopic.php?p=105801#p105801

Może to być też przekaźnik 109 ale wtedy nie paliła by się kontrolka świec przy odpalaniu.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 września 2014, 16:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
przed chwilą próbowałem go na linie pociągnąć nie odpala po prostu jak by bez paliwa się silnik obracał ,bezpieczniki pod maską okej ,kontrolka od świec żarowych zapala się i po chwili gaśnie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 września 2014, 17:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
a gdzie znajduje się ten przekażnik 109


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 września 2014, 17:19 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Oj bo Ci biedy nie zabraknie od tego ciągania.
Przekaźnik znajduje się przy bezpiecznikach w środku auta ale skoro kontrolka Ci się zapala to znaczy że sterownik zasilanie dostaje. Zajrzyj do tej kostki o której wspomniał kolega Probe041.
Można podać mu na chwilkę plaka w dolot zobaczyć czy zagada w ostateczności ale NIE ciągać diesla.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 września 2014, 17:25 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
Ja bym nie próbował na zaciąg bo pasek można zerwać...

Ja u siebie miałem tak że w zimę zapaliłem samochód i za kilka sekund mi zgasł. Jak próbowałem zapalić to tylko rozrusznik kręcił i nic więcej. Tak jakby paliwa nie dostawał - myślałem że zamarzło. Samochód postał miesiąc aż na dworze się ociepli i przy kolejnej próbie to samo ... Jak się potem okazało to pompa się rozszczelniła...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 września 2014, 17:35 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 05:00
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
model: 2001
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 3 razy
Ma immobilizer?jezeli tak to moze sie uszkodził,u mnie tak było,dopiero jego obejscie pozwololo na uruchomienie auta.Z tego co piszesz wynika ze silnik przestał odpalac nagle,wiec mozliwe ze elektrozawór na papie sie przycioł.


Ostatnio edytowano sobota, 13 września 2014, 17:51 przez mariuszgim, łącznie edytowano 1 raz
ort


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 września 2014, 17:52 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1903
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
Przy uszkodzonym immo silnik by na chwilę odpalał i gasł.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 września 2014, 17:59 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Podepnij VAGa, może zawór wypadkowy w pompie w kulki leci.
Kiedyś u brata w Passacie tak zrobił ale to było bo awaryjnym hamowaniu, vagiem odblokował i pojechał.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 września 2014, 18:11 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 05:00
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
model: 2001
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 3 razy
Ja mialem tak ze silnik palił raz po raz az za którymś razem z kolei juz nie zagadał,musiałem odczekac okolo 20min. czasami nawet 2 godz. i motor palił od strzała.Meczylem sie tak 2 dłuugie tygodnie,w koncu za namowa jednego mechanika wywalilem immo i problem zażegnany :D


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 września 2014, 18:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Kolego wędkarz nie porównuj proszę działania immo w ABLu i AXG, bo to 2 zupełnie różne przypadki. Kolega na pewno nie ma problemu z immo, mariuszgim wyjaśnił jak immo działa w TDI.

Poza tym elektrozawór w takim abl może działać a i tak przy zepsutym immo auto nie odpali wcale.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 września 2014, 21:21 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
Sprawdź układ paliwowy filtr itd oraz czy podaje paliwo możliwe że pompka padła


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 września 2014, 16:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich dzięki za podpowiedzi . Człowiek uczy się na błędach , tylko czemu one tyle kosztują .T 4 kupiłem w marcu facet zarzekał się że rozrząd wymieniony , a ja zawsze po zakupie auta wymieniałem tym razem zawierzyłem człowiekowi a tu masz babo placek. Pękł pasek całe szczęście że nie ten od rozrządu tylko ten od pompy. Mechanik powiedział że rozrząd też woła o pomstę do nieba. Więc trzeba wymienić cały komplet. i jak tu wierzyć ludziom. Pozdrawiam forumowiczów i jeszcze raz dzięki za podpowiedzi.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 września 2014, 16:27 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Nie Ty pierwszy i nie ostatni dałeś się nabrać.
U mnie zawsze święta zasada, po zakupie rozrząd, płyny, oleje itp, itd do wymiany i jak do tej pory się nie zawiodłem, niestety sprzedawcy potrafią być gorszymi od tych zwierząt co ryją.
Ps. Ciesz się że to nie rozrząd się rozleciał.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 listopada 2014, 23:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam wczoraj rano auto odpaliło i po około 2 minutach jazdy raptownie straciło moc aż zgasło i nie mogłem go odpalić . rozrusznik kręci jak szalony , wszystkie kontrolki palą się i jak zwykle gasną , po odczekaniu chwili znowu zacząłem odpalać kręcił jak szalony ale nie mógł zaskoczyć tak jak by paliwa nie było , aż wreszcie odpalił ale po przejechaniu około 200 metrów znowu zgasł, tak jeszcze zrobiłem 2 razy . po odpaleniu za 4 razem odstawiłem T 4 pod dom i zostawiłem do rana . Rano odpalił za pierwszym razem i zgasiłem odpalił po chwili znowu też bez problemu. Ręce opadają macie jakiś pomysł . Zdarzyło mi się to już 3 - 4 razy w okresie około miesiąca .Mechanik sprawdził układ paliwowy żadnych wycieków z pompa też okej.Po podłączeniu kompa nic wszystko okej.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 20:21 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Hmmm. Mimo iż została tu już obalona wersja z imo to ja jednak obstawiam tą usterke i wbrew pozorom przy pewnych uszkodzeniach imo silnik bedzie krecił i nie odpali nawet na chwile. Według mnie głupi zmny lut w sterowniku lub zegarach i raz łączy a innym razem nie. IMO-takie jest moje zdanie, identyczny przypadek znany z autopsji vw passat.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 listopada 2014, 10:20 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 6 listopada 2013, 13:58
Posty: 167
Lokalizacja: okolice DBL
model: T4
silnik: był ACV jest ABL :(

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 5 razy
warto sprawdzić czujnik położenia wału, z zepsutym też nie zapali


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 listopada 2014, 19:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
postaram się sprawdzić te rzeczy dam znać dzięki może jeszcze jakieś pomysły a przekażnik 109


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 listopada 2014, 20:14 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
xxxkamil napisał(a):
Hmmm. Mimo iż została tu już obalona wersja z imo to ja jednak obstawiam tą usterke i wbrew pozorom przy pewnych uszkodzeniach imo silnik bedzie krecił i nie odpali nawet na chwile. Według mnie głupi zmny lut w sterowniku lub zegarach i raz łączy a innym razem nie. IMO-takie jest moje zdanie, identyczny przypadek znany z autopsji vw passat.

Tylko że w t4 imo nie jest w liczniku


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB