T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 14:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 kwietnia 2016, 20:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Można też vagiem sprawdzić korekcje wtrysków, duży rozstarzał powyżej normy będzie sugerował uszkodzenie na konkretnym cylindrze.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: Jodek (poniedziałek, 24 kwietnia 2023, 16:19)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 kwietnia 2016, 22:48 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Dzandzej napisał(a):
A jak ustawie tak jak fabryka byla i nie sprawdze zegarem to bedzie lipa? niestety zegara nie posiadam...

Dobry fachman ustawi na słuch. A potem dla sumienia podepnie zegar. Nawet jak bedzie delikatnie omylone to nie bedzie dawać znać, inaczej przy TDI ,tu ciezko cos skłamać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 kwietnia 2016, 22:57 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
karo134 napisał(a):
Witam wszystkich . Ostatnio zmuszony byłem wymienić rozrząd w 2.5 tdi acv przez przedwczesna awarie pompy wody. A że mieszkam we Francji i za wymianie zaśpiewali mi 1100€ zdecydowałem że zrobię to sam. Zanim znalazłem to forum zdążyłem zamówić nową pompę i rozrząd (komplet) części były po tygodniu ,wiec zacząłem studiować forum i okazało się że potrzebna jest blokada.A że bardzo zależało mi na czasie nie mogłem czekać kolejny tydzień bo auto stało u klienta na podwórku ,wiec dzwonie do kumpla mechanika z polski i pytam jak to jest z tą blokadą odpowiedział mi że powinienem dać rade bez <30> i nie obwiniam tu kumpla bo wiem ze jest dobry w tym co robi ,ale ja jednak nie dałem rady bez blokady a nie był to mój pierwszy rozrząd w życiu i małe doświadczenie jakieś mam.Gdy już rozrząd złożyłem do kupy obróciłem wałem tak dla pewności czy się nic nie blokuje odmówiłem paciorek i spróbowałem odpalić a tu zonk <szok> auto kreci ale nie odpala popsikałem starterem autko pali ,ale słychać jak delikatnie i namiętnie całuje się tłok z zaworem.Teraz o ile nie jest już za późno kupiłem to przeklętą blokadę i w najbliższych dniach będę rozbierał od nowa. A teraz po tak długim wywodzie moje pytanie czy tą podkładkę diamentową wraz ze śrubą od koła pasowego muszę dać znowu nową ? bo gdy wymieniałem rozrząd dawałem wszystko nowe. A już zamówiłem nową śrubę i podkładkę tylko nie wiem czy nie zostawić sobie nowych na remont silnika gdy po ustawieniu wszystkiego od nowa nie przestanie tłok całować z zaworkiem .Teraz ,ale już po fakcie wiem ze bez blokady musiał mi się przestawić wałek rozrządu i zarazem pompa i dlatego nie chciał odpalić ,wiec dla potomnych pseudo mechaników takich jak ja blokada jest wskazana. A dla prawdziwych mechaników to nie wiem być może nie.Jeszcze żeby was rozbawić do końca moja historia jak ściągałem kolo od pompy wspomagania jedna śruba była zjechana imbus się obracał ,wiec wpadłem na kretyński pomysł ze wbije w niego większy rozmiar udało się, z tym że jak go wbijałem od pompy odpadł jakiś kawałek :shock: i teraz pompa też do wymiany bo cieknie.


Mam nadzieję że moje wypociny zaoszczędzą komuś powielania moich błędów.pozdrawiam

Nic sie ńie bój tylko ustaw poprawnie i ma chodzić, a to ze kilka razy popukalo to moim zdaniem nie narobiło większej szkody. A pompa wspomagania miałem to samo. Taka pompę kupisz za grosze na każdym szrocie,tylko weź stara gdyz sie różnią odległością od koła do korpusu pompy. Podejdzie od golfa,sharana itp. Wszystko z grupy VAG. Sroby na pompie odkręcamy wczesniej łapiąc ręka za pasek 6PK. Moim zdaniem trżeba było tak zostawić,gdyz jak nie było odkręcane to narobiłeś sobie szkód,zamiast naprawic ważniejsze. Ja nie używam blokady,tylko pare razy zawsze sprawdzam czy nic sie nie prżestawilo. Lub cos włożę dla świetego spokoju na pół księżycach walka rozrządu.



Za ten wpis autor peters podziękował: karo134 (wtorek, 19 kwietnia 2016, 00:02)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 kwietnia 2016, 18:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 14:47
Posty: 4
model: T4 Caravelle
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 1 raz
Witam ponownie ja już jestem po poprawce rozrządu.W czwartek wszystko rozebrałem ustawiłem na nowo złożyłem do kupy a było co składać bo miałem wyciągniętą chłodnice.Dobra poskładane ,wiec czas na próbę silnik kreci ale nie odpala, wniosek złe ustawiona pompa a ,ze pierwszy raz się bawiłem w ustawianie pompy ,to mi zeszło aż do piątku gdy w końcu odpalił.Strasznie kopcił po odpaleniu ,ale tylko chwile bo widocznie od tych prób kręcenia musiało się syfu nazbierać.W sobotę ani w niedziele już nic nie kopciło.Autko ma moc wszystko wygląda w normie.

Dzięki za porady piwko dla was <beer>

Teraz czas powalczyć z ogrzewaniem na tył


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 kwietnia 2016, 23:32 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Ustaw raz a dobrze wg. Vag'a. Jak co to pisz koledzy podpowiedzą jak to zrobic tak jak " bóg przykazał"


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 sierpnia 2016, 20:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 3 stycznia 2016, 13:07
Posty: 23
model: Transporter
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
No i czas na odgrzewanie kotleta, w Styczniu wymieniałem i czas na kolejną wymianę rozrządu.
Szlag mnie tylko trafia, bo już słabą głowiczkę mam w pompie i na ciepłym musi pokręcić ze dwa obroty więcej.
Za nową chcą 1200 netto... masakra.
Robić z paskiem pompy, czy tylko komplet od strony pasażera?


_________________
Bo ja wolno myślę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 sierpnia 2016, 22:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 21:53
Posty: 110
Lokalizacja: podwarszawa
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 12 razy
damian78 napisał(a):
No i czas na odgrzewanie kotleta, w Styczniu wymieniałem i czas na kolejną wymianę rozrządu.
Szlag mnie tylko trafia, bo już słabą głowiczkę mam w pompie i na ciepłym musi pokręcić ze dwa obroty więcej.
Za nową chcą 1200 netto... masakra.
Robić z paskiem pompy, czy tylko komplet od strony pasażera?



Najpierw to rozrusznik sprawdź.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2016, 10:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 3 stycznia 2016, 13:07
Posty: 23
model: Transporter
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Rozrusznik zrobiłem jak w Styczniu rozrząd rozkopywałem, ale dziękuję za odzew.
Pompa była na stole u gościa co robi mi pompy do warsztatu.
Dorwałem śliczną używkę, niestety dawca okazał się gorszym złomem od mojej, a że Żona musi jeździć codziennie
pompa została tylko wrzucona do myjki ultradzwiękowej, wymieniono wałek napędowy pompy (sam idiota go sobie załatwiłem)
komplet uszczelnień i do auta. Ustawiona jak należy, pali na dotyk, tylko po trasie 80 km jak zgasisz to zapala dłużej i nie wszystkie naraz.
Takie wruuuuuuum i idzie, równiutko jak zegarek po zapaleniu. Jak weźmiesz wąż ogrodowy i polejesz po pompie (głowiczce) żeby tylko troszkę temperatury zrzuciła, odpala na dotyk.
Przepraszam Wszystkich za offtop'a, jeżeli trzeba wyrzucę ten post.


_________________
Bo ja wolno myślę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2016, 10:55 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Niczego nie wyrzucaj - prośba aby nie kontynuować OT.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 lutego 2017, 21:21 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
W czym lepszy jest ten przyrząd od liniału? A może gorszy?
Załącznik:
14542fac83631c70.jpg


Chodzi o to, że nie trzeba używać szczelinomierzy i "poziomować" tego liniału?
Gdzieś też obiło mi się o uszy, że stosując go nie trzeba zrzucać pokrywy?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 lipca 2017, 23:52 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Gdzie mozna kupic taka blaszke z tymi polksiezycami ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 lipca 2017, 14:05 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 18 lipca 2012, 22:12
Posty: 206
Lokalizacja: Łowicz
model: multivan
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 7 razy
Na alledrogo widziałem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 października 2017, 20:13 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 lutego 2012, 13:06
Posty: 48
Lokalizacja: okolice Krakowa
opis: Był: 2.4 ABB Syncro Multivan
Jest: 2.5 ACV Multivan
model: Multivan
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 23 razy
Witam. Panowie nie zakladam nowego watku bo mysle ze ta informacja powinna sie byla tu pojawic. Mianowicie po wymianie rozrzadu w mojej 2.5 acv mam problem (a moze tylko brak wiedzy) z poprawnym napieciem paska tego od korby do rozrzadu. Ustawilem rolke napinajaca jak w instrukcji tj krawedz strzalki do prawej krawedzi tej blaszki za nią. Zrobilem dwa obroty wałem i po obrocie byla ona na swoim miejscu jednak w trakcie obracania czasem przechodzila za krawedź. Więc powtorzyłem napinanie (oczywiscie z poluzowanym kolem rozrzadu) i jest podobnie.
Pomimo tego postanowilem teczke odpalić i zobaczyc jak to bedzie podczas normalnej pracy a nie krecenia recznie. Na poczatku strzalka przemieszczala sie w zakresie +/- 1,5 mm w obszarze blaszki jednak po 5-10 minutach pracy jak sie silinik zaczal rozgrzewac strzalka wyszla poza prawą krawędź - na razie tak okolo 1mm ale nie wiem jak sie to pozniej zachowa.

I teraz moje pytanie czy to normalne? Czy powinienem jednak jeszcze raz naciagnac pasek ale gdzie tym raziem ustawic strzalke na srodek blaszki a nie na krawedzi? Gdzieś na necie znalazłem instrukcje wymiany rozrzadu z SKFa i tam napisali wlasnie aby ten SKFowski napinacz ustawić na srodek. Ja mam Litensa pakowanego przez Ruville.

Ponizej filmik jak to wyglada nie widac za wyraznie bo dostep dla aparatu fatalny ale najlepiej w okolicach 37 sek.

https://www.youtube.com/watch?v=zXYNJmfFyv4&feature=youtu.be

Tu jeszcze jak to wyglada od strony pompy.
https://www.youtube.com/watch?v=1qh3IU6E_pk&feature=youtu.be

Z gory dzieki za pomoc bo nie mam sie do kogo zwrocic - totez zabralem sie sam za wymiane.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 października 2017, 22:45 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Jak ustawisz na sam środek będzie dobrze. Z czasem pójdzie liniał w jedna stronę gdyż uciągnie sie trochę pasek i wiadomo przebieg zrobi swoje. Jak jest nowy pasek to ustaw jak pisze wyżej będzie git.
To jest napinacz tzw. pływający wiec idealnie w jednym miejscu nie będzie stal. Ustaw kat wtrysku aby ci w zime palil na dotyk. Regulujemy tylna rolka za pompa ,lub kołem pasowym górnym od walka rozrządu.



Za ten wpis autor peters podziękował: c2aki (sobota, 14 października 2017, 19:38)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 października 2017, 23:09 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 lutego 2012, 13:06
Posty: 48
Lokalizacja: okolice Krakowa
opis: Był: 2.4 ABB Syncro Multivan
Jest: 2.5 ACV Multivan
model: Multivan
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 23 razy
dzięki peters
Osobiście właśnie dla mnie jest to niezrozumiałe, że skoro jest to napinacz pływający to powinien mieć zakres swojej pracy i nie powinno się go ustawiać do krawędzi, której nie powinien przekraczać bo wiadomo, że będą takie warunki w których przekroczy (obciążenia, temp. itp.). A straszą zepsuciem napinacza. Swoją drogą do całkowitej blokady napinacza jest jeszcze kilka mm (widać to od tyłu napinacza).

Pasek, napinacz, pompa wody, całość od strony pompy wtrysku, uszczelniacze wałka i śruby wraz z podkładką "diamentową" wszystko nowe. Ustawie na środek a po jakimś czasie skontroluje. Żałuje tylko tego, że nie zwróciłem uwagi jak chodziło to na starych częściach przed wymianą :/ nauka na przyszłość

Statyczne ustawienie zrobiłem na 0,55mm a dynamicznego jeszcze nie bo silnik nie pracował tak długo żeby się dogrzać. Ale będzie jutro :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 13 października 2017, 07:20 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Ustawia się na środek, o przekroczeniu piszą aby nie przeciągnąć za krawędź przy napinaniu. Zresztą jak pisałęm w poście gdzie wrzuciłem instrukcję nie jest ona idealna


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: c2aki (sobota, 14 października 2017, 19:38)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 października 2017, 19:36 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 lutego 2012, 13:06
Posty: 48
Lokalizacja: okolice Krakowa
opis: Był: 2.4 ABB Syncro Multivan
Jest: 2.5 ACV Multivan
model: Multivan
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 23 razy
W instrukcji nie było info ale akurat w moim zestawie rozrządu była również szpilka od rolki od strony pompy wtryskowej. Z nią nie ma się co męczyć kluczem zaciskowym. Dla mnie najlepiej spisało się wkręcenie na nią dwóch nakrętek i ich skontrowanie i w ten sposób kręcenie za nakrętkę od strony głowicy. Przy wkręcaniu ten sam sposób tylko kręcimy za nakrętkę zewnętrzną. Łatwo nie idzie tym bardziej, że szpilka ma gwint drobnozwojowy (normalny - prawy) i posmarowana jakimś klejem do gwintów ale da się.

Co do śruby na korbie 160Nm+180st polecam przedłużką wyjść po za obrys samochodu i założyć dobrą rurę. U mnie ramie przy odkręcaniu miało 180cm i sięgało do połowy samochodu <szok> . Ukręciłem dwie przedłużki na 1/2'' ale były chyba jakieś chińskie, reszta z zestawu Honitona dała radę choć narzędzia 3/4'' byłoby tu bezpieczniejszą opcją. Do przykręcania wystarczyła przedłużka 120cm (na dłuższą nie miałem miejsca). Ważne aby sobie podeprzeć przedłużki w miejscu wyjścia poza obrys samochodu żeby nasadka nie spadła z łba śruby - szkoda się poobijać.
Wybrałem taką opcję bo nie mam kanału i się spisała.

Po ustawieniu rozrządu na zegar na Vagu wyszło 60 więc na razie nie dostrajałem bo mieści się w tolerancji.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 marca 2018, 01:34 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Wrzucam fotke gdzie znajduje sie znak 0/T na tzw. tlumiku drgan kola pasowego i blaszanej pokrywie. Wazne aby byly w linii wtedy mamy magiczny punkt 0 ,podobnie jak na kole zamachowym ( bedzie widoczny w okienku) Nigdy z niego nie korzystalem gdyz szukalem zawsze znaku na kole zamachowym. Wiec terez wszyscy beda wiedziec gdzie on sie znajduje. Dodatkowo poprawilem go markerem aby nie nurkowac zbyt gleboko w nadkole.
Dlaczego napisane jest O/T nie wiem.
Obrazek

I fotka jak sie reguluje kat wtrysku,która rolka. Bo sa dwie i zawsze można sie pomylic.

Obrazek
No i naciągi co i jaka sila dokręcamy.
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 marca 2018, 07:34 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Właśnie obydwie rolki służą do ustawienia kąta wtrysku bo co byś jedną zrobił.
Pewnie poluzowujesz kołk na wałku rozrządu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 kwietnia 2018, 08:42 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 06:16
Posty: 19

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam wszystkich. Podłączając się do tematu, przyszedł czas na wymianę rozrządu w moim T4 acv. Nie miałem jeszcze okazji wymieniać rozrządu w T4.
Moje pytanie może być dziwne, ale czy jest wykonalne wymienić paski metodą bez zrzucania tylnego koła wałka. Dokładniej mówiąc robiąc sobie po dwa znaki na kole, obudowie i pasku, oraz przenosząc je na nowy pasek ? Być może moja teoria jest bezsensowna, ale chciał bym uniknąć przestawienia początku tłoczenia na pompie ponieważ nie posiadam zegara. Prosił bym o jakieś sugestie wskazówki.

Pozdrawiam



Za ten wpis autor maciek0000 podziękował: Marcin Pawlak (piątek, 22 stycznia 2021, 22:24)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB