T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest wtorek, 23 kwietnia 2024, 21:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 września 2010, 10:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 16 września 2010, 09:39
Posty: 3
model: T4
silnik: AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam. Na samym początku pragnąłbym się przywitać ze wszystkimi użytkownikami forum. Mam nadzieję iż pomogę w jakiś sposób rozwinąć to forum. Mam jednak problem z samochodem ojca. Jak napisałem w tytule, o ile nie ma problemu z odpaleniem na zimno, bo odpala od strzału tak problem zaczyna się po tym jak silnik się nagrzeje. Czasami jest tak iż trzeba go nawet trochę dłużej przytrzymać by zapalił. Dodam, że świece żarowe wymienione, układ grzania sprawdzony i sprawny. Oleje, filtry i rozrząd również wymienione. Czy mógłbym prosić o jakieś wskazówki jeśli chodzi o to czego ewentualnie możnaby było się czepić. Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 września 2010, 12:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
czy to się stało zaraz po wymianie rozrządu, czy przed też było
pytam bo wygląda to na źle ustawioną pompę wtryskową, no chyba że się już zużyła
świece na ciepłym silniku nie grzeją


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 września 2010, 15:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 16 września 2010, 09:39
Posty: 3
model: T4
silnik: AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Tak. problem powstał po wymianie rozrządu. Też tak myślałem, że to pompa ale potrzebowałem by ktoś to potwierdził.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 września 2010, 23:19 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Masz za późny zapłon i dlatego tak jest :P
A spróbuj go na ciepłym odpalić przy wyciągnietej dźwigni (tej koło kierownicy)
Jak ją wyciągniesz to przyspieszasz kąt wtrysku o 3 stopnie


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB