T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 09:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 17 listopada 2012, 22:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Zrób lepiej najpierw diagnostykę, bo wymiana na chybił trafił np turbo to bardzo zły pomysł :)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 17 listopada 2012, 22:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Probe041 napisał(a):
Zrób lepiej najpierw diagnostykę, bo wymiana na chybił trafił np turbo to bardzo zły pomysł :)


to jest oczywiste
co do turbiny to według mnie siedzi tam garrett gt 22v


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 października 2023, 15:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 października 2019, 20:18
Posty: 25
model: 3x T4
silnik: AXG,AJT,1Y

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
Witam. Odgrzeje kotleta odnośnie gwizdu, świstu. 2.5 tdi axg 151 koni. Mam od 2 lat z nim walczę, od miesiąca tak konkretnie i nie potrafie zlokalizować. Co zrobiłemi nic się nie zmieniło gwizda dalej w zakresie od 1800 do 2500 obrotów tylko pod obciążeniem na każdym biegu, na postoju nic nie słychać co utrudnia diagnozę.

1. Regeneracja turbiny, głowicy, wtryskiwaczy
2. Oczywiście wszystkie węże podciśnienia jak i węże turbo- intercooler-silnik sprawdzone co trzeba było to wymienione z nowymi opaskami zaciskowymi
3. Sprawdzone wszystko od błotnika poprzez obudowę filtra powietrza, przepływkę aż do turbiny- szczelne

Już nie wiem gdzie szukać. Wrzucam film nagrany z ręki. Dobrze na nim słychać w 5 i 10 sekundzie.

https://youtube.com/shorts/3khgBFUTJHQ? ... s-EpITZeqU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 października 2023, 16:46 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Wydech nieszczelny


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB