T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 01:00

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 sierpnia 2010, 19:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 21 lipca 2010, 06:21
Posty: 116
model: t4
silnik: 2400 d

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
Panowie mam problem w swojej t4 2.4 d a mianowicie wróciłem dzisiaj z Włoch zrobiłem 3500 tysiąca km i dolewałem olej co 180km 3 litry oleju do Polski przepalił mi z 35 litrów oleju ,dzwoniłem do mechanika i powiedział że pierścienie padły i olej przepala w rure wydechową i faktycznie dymiłem jak cholera.
Mam pytanie ile kosztuje naprawa tego silnika czy warto go robić czy szukać drugiego silnika
jestem z Wrocławia może ktos podpowie gdzie mógłbym to tanio naprawic.
bede wdzieczny za wszelkie sugestie
pozdrawiam
dario72


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 sierpnia 2010, 20:16 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 12:13
Posty: 224

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Pierścionki z głowicą, nie wiem czy w 1000zł się zmieścisz, raczej ciężko i czy nie będzie trzeba też dołu robić, raczej tak.
A kupić silnik nie problem, tylko czy nie kupisz czegoś podobnego?
Pytanie, czy zamierzasz się auta pozbywać? Jeśli będziesz go trzymał to warto zrobić raz a dobrze i przynajmniej wiedzieć na czym się siedzi.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 sierpnia 2010, 20:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 21 lipca 2010, 06:21
Posty: 116
model: t4
silnik: 2400 d

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
bedę tym autem jezdził bo je lubie wiec chce żeby mi posłużyło długo


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 sierpnia 2010, 20:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Ja, będąc doświadczonym w naprawianie u siebie silnika (czego teraz żałuje) pokusiłbym się o 2.5 tdi

Tak wiem, powiesz że drogo i problem. Ale potem będziesz tego żałował a wyjdzie Ciebie to tylko niewiele drożej a dostaniesz w zamian zupełnie inne auto

Może napisz skąd jesteś bo mam namiar w okolicach Warszawy i Łodzi na ludzi którzy mają części i się tym zajmują...


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 09:45 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
Ja za naprawe silnika t.j. wymiana pierścieni + 1 szt. tłoka, regeneracja głowicy, sprawdzenie wtrysków i naprawa przeciekającego dekla na pompie wtryskowej zapłaciłem ( u znajomego mechanika na podwarszawskiej prowincji ) 3.000,- zł. Jesli u Ciebie to nie jest kwestia samych pierścieni tylko doszedłby szlif, nowe tłoki to będą dodatkowe koszta. Najpierw trzeba rozebrać i zweryfikować. Ale niespodzianki są zawsze.


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 09:51 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Ale tak nagle zaczął brać olej??


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 12:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 21 lipca 2010, 06:21
Posty: 116
model: t4
silnik: 2400 d

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
nie przed wyjazdem na wakacje wymieniłem olej i filtry,mysle że poprzedni właściciel dolał do silnika motodoktora i po wymianie oleju i przejechaniu 600 km zaczoł brac olej poprostu nowy olej wypłukał tego motodoktora i zrobiły sie luzy to moja teoria.
jak robiłem rozrząd to mechanior powiedział że mu sie olej nie podoba i dlatego tak mysle że poprzedni własciciel to oszust


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 14:29 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 12:13
Posty: 224

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Teraz takich pełno WYMODEROWANO :evil:

Proszę hamować wyrażanie emocji wulgaryzmami
Cytat z regulaminu:
15. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp słowach.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 19:32 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Oj no to faktycznie nieciekawie....


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 21:45 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
proponowałbym zaprzestanie jazdy tym samochodem do czasu zdiagnozowania usterki,
ostatnio znajomy jak wracał z trasy do domu to też tak mu się stało, miał jakieś 700 km do domu i musiał dolać około 10 l oleju, silnik stanął kołkiem 30 km od domu
skutek - zatarte 2 tłoki ( zniknęły z nich pierścienie ) i wał na panewkach


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 22:06 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
Probe041 napisał(a):
Ja, będąc doświadczonym w naprawianie u siebie silnika (czego teraz żałuje) pokusiłbym się o 2.5 tdi

Tak wiem, powiesz że drogo i problem. Ale potem będziesz tego żałował a wyjdzie Ciebie to tylko niewiele drożej a dostaniesz w zamian zupełnie inne auto

Może napisz skąd jesteś bo mam namiar w okolicach Warszawy i Łodzi na ludzi którzy mają części i się tym zajmują...


Ja również pokusiłem się o generalny remont w silniku 2,4 D i na dobrą sprawę po podliczeniu kosztów też żałuję bo mógłbym śmigać za tą kaskę ACV a przy odrobinie szczęścia AXG tyle, że doszedł by przód do roboty czyli zmiana na przód po lifcie. Co do Wrocka to Ci nie pomogę ale jeśli chcesz znać koszta poszczególnych części +- to pisz na PW.
No i przede wszystkim oddaj do diagnozy auto i nim nie śmigaj tak jak radzi Kenobi.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 22:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 21 lipca 2010, 06:21
Posty: 116
model: t4
silnik: 2400 d

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
dzisaj kupiłem drugi silnik 2.4d kompletny razem ze skrzynia biegów,pompą wtryskową i całym osprzętem.
za dobry pieniądz nawet powiem że bardzo dobry pieniądz
jedyne 800 stówek ale fart co?????????
pozdrawiam
ps. jak ktos potrzebuje jakieś części blacharskie to dam namiar


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 22:35 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
dario72 napisał(a):
dzisaj kupiłem drugi silnik 2.4d kompletny razem ze skrzynia biegów,pompą wtryskową i całym osprzętem.
za dobry pieniądz nawet powiem że bardzo dobry pieniądz
jedyne 800 stówek ale fart co?????????
pozdrawiam
ps. jak ktos potrzebuje jakieś części blacharskie to dam namiar

Oby służył jak najdłużej i bez awarii. Szczerze to za taką kasę to nie wiem co jest wart ten silnik obym się mylił.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 22:36 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Jak nie jest zalany motodoktorem to naprawde fart <38>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 22:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 15 lipca 2010, 22:22
Posty: 107
model: T4
silnik: 2,4D

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
80 tysięcy za silnik?
Nie dałbym...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 23:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 21 lipca 2010, 06:21
Posty: 116
model: t4
silnik: 2400 d

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
nie jest zalany motodoktorem ale brak mu kompresji,mechanior mój powiedział że lepiej zregenerować taki silnik niz ten mój
ale za taka kase to warto sama skrzynia warta 1300 zylka,pompa paliwa warta 600 stówek nie wspomne o głowicy i reszcie osprzetu.auto te miało wypadek w bok i była szkoda całkowita wiec gość wzioł swoje pieniadze z ubezpieczalni i reszte ma gdzieś.
pozdrawiam
dario
ps.jak pomontuje wszystko to napisze wam co i jak.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 23:09 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
dario72 napisał(a):
nie jest zalany motodoktorem ale brak mu kompresji,mechanior mój powiedział że lepiej zregenerować taki silnik niz ten mój
ale za taka kase to warto sama skrzynia warta 1300 zylka,pompa paliwa warta 600 stówek nie wspomne o głowicy i reszcie osprzetu.auto te miało wypadek w bok i była szkoda całkowita wiec gość wzioł swoje pieniadze z ubezpieczalni i reszte ma gdzieś.
pozdrawiam
dario
ps.jak pomontuje wszystko to napisze wam co i jak.

Czekam na relację


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB